AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #21 Skrevet 5. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du var gravid og mistet så vil en test fortsatt slå positivt ut så kort tid etter Ta en test Anonymkode: e4b1b...43e Hun har vært på legevakten hvor graviditetstest var negativ. Anonymkode: 7d86b...dac
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #22 Skrevet 5. september 2018 Hvis du hadde vært gravid og spontantaborterte så hadde testen fortsatt vært positiv. Noen ganger så kommer livmorslimhinnen ut hel, det skjer. Det er nok det du har opplevd her. Anonymkode: 40eb5...72a 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #23 Skrevet 5. september 2018 Helt normalt at nesten alt av slimhinnen kommer ut på en gang om man går på hormonprevensjon. Har opplevd det selv og det var den vondeste menstruasjonen jeg noen sinne har hatt (har endometriose). Trodde selv da at jeg spontanaborterte men det stemte overhodet ikke med når jeg hadde hatt sex sist. Bare en ekstrem vond mens. Anonymkode: f1d07...800
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #24 Skrevet 6. september 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun har vært på legevakten hvor graviditetstest var negativ. Anonymkode: 7d86b...dac Da er det nok bare livmorslimhinne og ikke en sa Anonymkode: e4b1b...43e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå