Gå til innhold

Hvor tidlig har dere sex med daten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mysticgirl

Både og. Har hatt sex på første date men har også ventet i nærmere 3 mnd. Har endt i forhold  med alle jeg har hatt interesse av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...

som regel 4-5 date. Ingen av de har forsvunnet rett etter at vi har hatt sex. Veldig få som kommer så langt som til 4. date her, det har nok også litt å si. Jeg er kresen med hvem jeg dater.

Anonymkode: 21cb8...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke vente ut en mann som bare vil ha sex. Det er en rar logikk at det å vente vil lure dem vekk. Det eneste man kan gjøre er å ha sex når man har lyst, så slipper du å føle deg dum fordi du gjorde det av eget ønske. 

Anonymkode: bfa0d...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du kan ikke vente ut en mann som bare vil ha sex. Det er en rar logikk at det å vente vil lure dem vekk. Det eneste man kan gjøre er å ha sex når man har lyst, så slipper du å føle deg dum fordi du gjorde det av eget ønske. 

Anonymkode: bfa0d...025

Du er en mann som vil ha sex. 

Det er lurest å vente, for noen har ikke lyst til å ha sex i 6 år, og aldri ha mental kapasitet til å møte riktig person, fordi de aldri skal ta noen forholdsregler ig dermed aldri klare å utelukke noen. De fleste vil bare ha sex, selv om de søker forhold. Fordi de har vanskeligere for å få følelser på grunn av app hjerne og fordi det krever noe generelt å føle, men de er noen kåringer uansett.

Så nei, ikke vær naiv. Om du vil ha sex, ha sex. Om du vil ha forhold, prøv å tenk anderledes for å luke vekk alle som er feil med så lite emosjonell innviklet med dem som mulig. Vi er ikke nødt til å røre alle bare fordi de helst vil det.

Anonymkode: f00c5...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som skaper problemet her er at menn ikke er ærlige om hva de vil. De later mer eller mindre som de er ute etter et forhold, men egentlig er de bare ute etter et ligg. Selvfølgelig er det en større risiko for å møte en mann som bare er ute etter et ligg hvis man har sex på første date. Andre date litt bedre, tredje date enda litt bedre osv. Men utover 4. og 5. date tror jeg ikke det har noe å si lenger. En mann kan godt vente ut noen dater selv om han bare vil ha sex. Men han gidder som regel ikke å vente alt for lenge på det. 

Anonymkode: 4775a...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...