Marie90 Skrevet 5. september 2018 #21 Del Skrevet 5. september 2018 5. eller 6. date synes jeg er lenge nok. Men dette handler jo ikke bare om antall dates. Selv har mine vellykkede dates med menn vært helkvelder der vi har sittet på restaurant og skravlet i timevis og jeg virkelig føler at vi har kommet under huden på hverandre. Så snakker jeg med venninner som har gått tur med fyren i en knapp time, eller tatt en kaffe etter jobb med litt overfladisk pjatt. Da er jo ikke daten 'verd' veldig mye. Det dette bunner ut i er rett og slett relasjonen du har med fyren. Antakeligvis er du ikke god nok til å lese an hans genuine interesse for deg. Kanskje går du også for mennene som typisk er attraktive for veldig mange kvinner, fremfor å se etter en mann som primært er en god partner for deg personlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 5. september 2018 #22 Del Skrevet 5. september 2018 3-4 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #23 Del Skrevet 5. september 2018 Når det føles naturlig og ok. For begge. Liker helst å vente 2-3 måneder og være klar på at man begge er interessert i forhold med den andre. Anonymkode: 0d274...b2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #24 Del Skrevet 5. september 2018 9 timer siden, Yme skrev: Hvis du regelmessig opplever at menn bare ønsker å ha sex med deg, er det stor sjanse for at du sikter for høyt, og dermed treffer menn som "puler nedover". (Dvs at han føler du er bra nok for sex, men ikke bra nok for et forhold) Om du møter en kar som genuint liker deg, spiller det ingen rolle når sexen kommer, og det kan til og med være bra at det skjer tidlig. Sikter for høyt???? Sikter for lavt blir det vel. Og går etter en type useriøse fuckboys Anonymkode: 54b51...be5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #25 Del Skrevet 6. september 2018 2 date, når det føles riktig, er det kemi og begjær så er det slik, kjærester. Anonymkode: 5f239...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #26 Del Skrevet 6. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikter for høyt???? Sikter for lavt blir det vel. Og går etter en type useriøse fuckboys Anonymkode: 54b51...be5 Minst like ille at kvinner oppfører seg som at de har kvotesex og at det er lett å bruke opp denne kvoten. Sex er for begge parter, så inngenting er tapt om man har sex uten at det blir forhold. Sex er ikke en belønning for at folk vil være sammen med en. Anonymkode: c0289...79b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #27 Del Skrevet 6. september 2018 Her må du stole på følelser og instinkt. Jeg hadde sex på første date, klarte ikke å holde oss unna hverandre. Er sammen fortsatt etter snart 6 år. Anonymkode: 89e1a...4f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #28 Del Skrevet 6. september 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Når det føles naturlig og ok. For begge. Liker helst å vente 2-3 måneder og være klar på at man begge er interessert i forhold med den andre. Anonymkode: 0d274...b2d Håper du tuller?? Anonymkode: 89e1a...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GiftMann38 Skrevet 6. september 2018 #29 Del Skrevet 6. september 2018 On 9/5/2018 at 12:20 AM, AnonymBruker said: Menn som forsvinner etter sex var ikke ute etter noe seriøst uansett og hadde forsvunnet om du venta lenger med sex også. Anonymkode: 54b51...be5 Dette stemmer rett og slett ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #30 Del Skrevet 6. september 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minst like ille at kvinner oppfører seg som at de har kvotesex og at det er lett å bruke opp denne kvoten. Sex er for begge parter, så inngenting er tapt om man har sex uten at det blir forhold. Sex er ikke en belønning for at folk vil være sammen med en. Anonymkode: c0289...79b Hæ? Anonymkode: 54b51...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. september 2018 #31 Del Skrevet 6. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikter for høyt???? Sikter for lavt blir det vel. Og går etter en type useriøse fuckboys Anonymkode: 54b51...be5 Damer som kun finner menn som vil pule, sikter for høyt, og støter dermed på menn som ikke syns de er attraktive nok for et forhold. Sikter henne lavere, som betyr at hu treffer menn som er på samme "attraktivitetsnivå" som henne selv, vil hun finne menn som syns hun er attraktiv nok for et forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #32 Del Skrevet 6. september 2018 2 timer siden, Yme skrev: Damer som kun finner menn som vil pule, sikter for høyt, og støter dermed på menn som ikke syns de er attraktive nok for et forhold. Sikter henne lavere, som betyr at hu treffer menn som er på samme "attraktivitetsnivå" som henne selv, vil hun finne menn som syns hun er attraktiv nok for et forhold. Hvordan vet man at en mann er like attraktiv som en selv? Hvordan måler man det? Anonymkode: fc441...bda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #33 Del Skrevet 6. september 2018 3 hours ago, GiftMann38 said: Dette stemmer rett og slett ikke. Hvorfor stemmer det ikke? Anonymkode: 15baf...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #34 Del Skrevet 6. september 2018 Hvis fyren synes det er en god idé å vente med sex, så øker det sannsynligheten for at han er en ordentlig og trofast kar. Hvis han hopper til køys spontant på første date, øker det risikoen for at han er utro. For egen del smaker sex best når følelsene er til stede og vi er kjærester, og da er risikoen for at vi ikke er seksuelt kompatible, liten. Anonymkode: 79476...22d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #35 Del Skrevet 6. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor stemmer det ikke? Anonymkode: 15baf...639 Fordi enkelte menn mener at dama må være dydig, samtidig som de selv selvfølgelig må få lov til å pule rundt. Ordentlige menn med gode verdier måler ikke kvinnens verdi i hvor få partnere hun har ligget med og hvor lenge hun venter med sex. Anonymkode: fc441...bda 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #36 Del Skrevet 6. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis fyren synes det er en god idé å vente med sex, så øker det sannsynligheten for at han er en ordentlig og trofast kar. Hvis han hopper til køys spontant på første date, øker det risikoen for at han er utro. For egen del smaker sex best når følelsene er til stede og vi er kjærester, og da er risikoen for at vi ikke er seksuelt kompatible, liten. Anonymkode: 79476...22d Vel, her har jeg hatt erfaring med at fyren ønsket å vente for at alt skulle være riktig. Etter 6 måneder med venting hadde vi sex første gang, og jeg hørte aldri fra ham igjen. Er nå gift, og med min mann hadde vi sex på andre date. Og på fjerde date avslørte han at han ønsket å gifte seg og få barn. Anonymkode: fc441...bda 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GiftMann38 Skrevet 6. september 2018 #37 Del Skrevet 6. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor stemmer det ikke? Anonymkode: 15baf...639 Fordi jeg har opplevd det motsatte for min egen del- har man sex for tidlig så forsvinner spenningen og iveren etter å bli bedre kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. september 2018 #38 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet man at en mann er like attraktiv som en selv? Hvordan måler man det? Anonymkode: fc441...bda Det er en sånn ting som de fleste gjør på automatikk, så hvis man ikke har det "innebygd", veit jeg ikke hvordan man kan løse det. Problemstillingen er jo veldig mye mer problematisk for damer, enn den er for menn i samme situasjon, siden menn oftere er fornøyd med "bare sex", om dama han var interessert i gikk videre etterpå. Edit: Etter å ha tenkt litt på det, veit jeg ikke hvordan damer skal kunne løse dette problemet. Man må bare prøve seg frem, ved å file litt på kravene sine, til man har en generell forståelse av hvilke type menn som genuint finner deg attraktiv, og ønsker noe mer enn sex... Det er en helvetes jobb, og man må være mester i å føre statistikk, så jeg tenker at det beste er å drite i det, til man har flaks og finner en bra match. Som sagt, dette er noe som generelt sett skjer automatisk hos mennesker, så om man har en "defekt radar" ligger man desverre litt dårlig an... Man får vel benytte seg av ting som øker hvor attraktiv man er, som feks å trene på seg en ekstra fin kropp, utvikle karismaen sin, finne ut av hvilke skavanker og karakterbrister man har og jobbe med dem etc... Dette er forøvrig ting alle burde gjøre uansett. Endret 6. september 2018 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 6. september 2018 #39 Del Skrevet 6. september 2018 Samme kveld. Vi dro hjem til meg og etter det dro han aldri. 🤣 Dette er snart fem år siden og han er min store kjærlig. Er så Takknemlig! 💝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 6. september 2018 #40 Del Skrevet 6. september 2018 Jeg har vært veldig frem og tilbake på dette opp gjennom årene. Når jeg var yngre ønsket jeg å havne til sengs så tidlig som mulig i frykt for å bli friendzoned dersom relasjonen ikke ble fysisk relativt raskt. Når jeg var tennåring opplevde jeg stort sett å bli friendzoned av alle jentene jeg likte siden jeg var passiv, og aldri prøvde meg. Jeg var veldig preget av det når jeg gikk inn i 20-årene. Når jeg etter hvert forstod hvorfor jeg ble friendzoned sluttet jeg å stresse med å gjøre relasjonen med daten seksuell tidlig. Med forrige dame jeg datet tror jeg vi hadde sex på 5 date?, men jeg var åpen med henne om at jeg er aseksuell lenge før det. Jeg gidder faktisk ikke å gå på uendelig mange dates med en dame, bli glad i henne osv uten å havne i sengen fordi damer kan si at de er ok med at jeg er aseksuell, men forstår ikke hva det det faktisk innebærer før etter at vi har vært i sengen. Når det da går opp for dem at vi ikke er seksuelt kompatible gir det ikke noe mening å forsette. Det å gå på ørten hundre dates resulterer derfor bare i bortkastet tid, energi og følelser for begge to, og det er ikke jeg interessert i. Det er like greit å finne ut om man er kompatible tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå