Gå til innhold

Hvor tidlig har dere sex med daten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jec brent meg flere ganger! Har vært på dates med gutter, god kjemi etc. Etter 5-6 dater ender det ofte med sex, også *poff* er de borte. Hver gang sier jeg til meg selv at nå må jeg lære. Likevel føles det annerledes når jeg treffer en ny, men det hele bare gjentar seg. 

Har jeg rett og slett sex for tidlig i relasjonen? Hvir tidlig har dere som regel det? Det ideelle ville selvsagt vært å ventet til man evt faktisk er kjærester, men samtidig synes jeg det er viktig å teste hvordan man fungerer sammen intimt. 

Hvordan gjør dere det? Føler meg sååååå dum i ettertid! 

Anonymkode: df5cd...39f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fort som mulig  når det føles riktig:) sexlivet med den jeg evn får følelser for og forplikter  meg til er viktig så da vil jeg gjerne finne ut at sexen er bra før jeg er følelsesmessig attached. 

Menn som forsvinner etter sex var ikke ute etter noe seriøst uansett og hadde forsvunnet om du venta lenger med sex også. (Og om noen forsvinner kun pga de ser jenta som en hore eller noe fordi man hadde sex fort er menn med nedlatende kvinnesyn  du uansett ikke vil leve med vel! :) ) 

Anonymkode: 54b51...be5

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 date, eller det var jo en hel helg da vi var sammen andre gangen. Er fortsatt sammen etter 5 år.

Anonymkode: 2edeb...535

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har drevet med "dating", men jeg pulte gjerne på første date. Tok det ikke så tungt om vi ikke traff hverandre mer da jeg liker å treffe nye folk. Mitt nylig avsluttede forhold endte etter 5 år, forholdet vårt startet med en ons.

Anonymkode: 22cf2...dfd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel på første, andre eller tredje daten. 

Jeg har hatt sex på første date, men det var mer fordi jeg var kåt på de. To av de ble jeg venner med, og en innledet jeg et forhold til. Jeg liker å ha sex og jeg ‘bruker’ vel menn like mye som de ‘bruker’ meg. Men jeg var ærlig om det og satte forventninger deretter.

Nå har jeg kjæreste så dater ikke lenger. Han hadde jeg sex med på andre daten. 

Hvis de kun er ute etter sex så er det det samme om du har sex på første eller femte date. De vil uansett ‘forsvinne’. 

Anonymkode: 9df52...c33

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så fort som mulig  når det føles riktig:) sexlivet med den jeg evn får følelser for og forplikter  meg til er viktig så da vil jeg gjerne finne ut at sexen er bra før jeg er følelsesmessig attached. 

Menn som forsvinner etter sex var ikke ute etter noe seriøst uansett og hadde forsvunnet om du venta lenger med sex også. (Og om noen forsvinner kun pga de ser jenta som en hore eller noe fordi man hadde sex fort er menn med nedlatende kvinnesyn  du uansett ikke vil leve med vel! :)

Anonymkode: 54b51...be5

Litt enig og litt uenig i det. 😅 Han kan være ute etter noe seriøst, men akkurat ikke bare med henne. Det "negative" med å vente for lenge med sex er at forventningen bygges litt for mye opp og når det da skjer, så forsvant en del av spenningen. Er ingen garanti for at det holder og at en er mer seriøs fordi en venter for lenge. Men.. fordufter de uten å si et ord, så er det dårlig. 

Anonymkode: fe228...6c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6. date/etter tre uker, fortsatt sammen. For meg høres det litt fjernt ut å ha sex tidlig bare fordi man skal sjekke om vedkommende er «god i senga». Sex med en ny person er jo litt rart i starten for de fleste, det tar jo tid å vite hva den andre liker etc. Dessuten er sex, for meg, så mye bedre med noen man har følelser for. Og denne perioden med eksperimentering i senga der sex bare blir bedre og bedre er jo helt fantastisk. :)

Så lenge det føles riktig og naturlig har det uansett ingenting å si når man har sex.

Anonymkode: f4283...314

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det et ONS som ble til samboerskap på tredje året and stilk going strong! 

Så kommer nok veldig an på folkene du treffer, og hva dere føler for hverandre, OG hvordan den seksuelle kjemien er. 

Anonymkode: b4ad7...5ab

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det føles rett for begge så ingen vits å holde tilbake, kan fort oppdage om personen ikke var noe for deg seksuellt da.

Sex er jo noe av det viktigste i et forhold, limet i forholdet. Funker man ikke sammen seksuellt så går det aldri bra i lengden.

Anonymkode: 13dd3...96c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.date. Det bare føltes riktig og vi ble vel egentlig kjærester med én gang. Fortsatt sammen, og vi begge føler at vi har funnet "den rette", "den store kjærligheten" etc. :) Tror ikke sånt har så mye å si når det føles rett. 

Anonymkode: 05be1...3f7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har lyst og det føles rett. Det kan være første date eller det kan være aldri, men jeg har aldri opplevd å bli ghostet etter sex.

Anonymkode: 7396c...b98

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jec brent meg flere ganger! Har vært på dates med gutter, god kjemi etc. Etter 5-6 dater ender det ofte med sex, også *poff* er de borte. Hver gang sier jeg til meg selv at nå må jeg lære. Likevel føles det annerledes når jeg treffer en ny, men det hele bare gjentar seg. 

Har jeg rett og slett sex for tidlig i relasjonen? Hvir tidlig har dere som regel det? Det ideelle ville selvsagt vært å ventet til man evt faktisk er kjærester, men samtidig synes jeg det er viktig å teste hvordan man fungerer sammen intimt. 

Hvordan gjør dere det? Føler meg sååååå dum i ettertid! 

Anonymkode: df5cd...39f

Hvis du regelmessig opplever at menn bare ønsker å ha sex med deg, er det stor sjanse for at du sikter for høyt, og dermed treffer menn som "puler nedover". (Dvs at han føler du er bra nok for sex, men ikke bra nok for et forhold)

Om du møter en kar som genuint liker deg, spiller det ingen rolle når sexen kommer, og det kan til og med være bra at det skjer tidlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjapt som mulig for å finne ut om det er vits i åfortsette eller ikke.

Anonymkode: c0289...79b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...