AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Del Skrevet 4. september 2018 Hvorfor gjør "alle" dette? Er det slik det er for kvinner flest? At de ikke føler seg fine nok eller noe? Jeg synes det ser så teit ut, i hvertfal nå som nesten alle gjør det. Jeg gidder ikke engang å like bildet fordi det er egentlig ikke deg det er bilde av. Anonymkode: ec731...606 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. september 2018 #2 Del Skrevet 4. september 2018 Er lei jeg også, det ble jeg etter 5 minutter. Ikke så mange i vennegruppa som bruker snapfilter lengre heldigvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 4. september 2018 #3 Del Skrevet 4. september 2018 Enig i dette. Ser like teit ut som fillers. Begge deler blir for mye. Regner nesten med at filterne brukes fordi at det endret utseendet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #4 Del Skrevet 4. september 2018 Akkurat nå, Mass skrev: Enig i dette. Ser like teit ut som fillers. Begge deler blir for mye. Regner nesten med at filterne brukes fordi at det endret utseendet deres. Fillers til en viss grad synes jeg er lov. Skjønner at folk irriterer seg over våres naturlige skapte munn som ser sur ut. Men man trenger ikke å fylle på så det ser ut som ballonger heller. Filtere er mye verre. Man blir så umenneskelig pen, på en måte. Men det mister likevel sin verdi når ALLE plutselig kunne bli umenneskelig pene Anonymkode: ec731...606 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #5 Del Skrevet 4. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Filtere er mye verre. Man blir så umenneskelig pen, på en måte. Men det mister likevel sin verdi når ALLE plutselig kunne bli umenneskelig pene Anonymkode: ec731...606 Syns ikke de som bruker det blir pene heller, bare umenneskelige, som en dukke. Merker at det gjør meg tiltrukket av det motsatte, folk som tørr poste bilder av ekte uredigert hud. Anonymkode: 8d57b...3b7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonkamor Skrevet 4. september 2018 #6 Del Skrevet 4. september 2018 Liker det ikke, men må si jeg synes det er enda verre når voksne menn bruker det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #7 Del Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, jaggemor skrev: Liker det ikke, men må si jeg synes det er enda verre når voksne menn bruker det Det ser jeg nesten aldri! Føler at når menn bruker det, så er det for å gjøre narr av kvinnene? Anonymkode: ec731...606 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonkamor Skrevet 4. september 2018 #8 Del Skrevet 4. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ser jeg nesten aldri! Føler at når menn bruker det, så er det for å gjøre narr av kvinnene? Anonymkode: ec731...606 Det kan være at noen gjør, men for meg er dette for ungdommer og ikke voksne personer. Eneste ganger jeg bruker det er når jeg er sammen med barn, de holder jo på å dø av latter når de får se seg selv. Så kanskje det sier seg selv hvem dette er mest egnet for da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #9 Del Skrevet 5. september 2018 Du ser så teit ut med alle disse jævla meningene. Kan du ikke bare holde de for deg selv og la folk gjøre det de selv liker? Anonymkode: 7694d...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #10 Del Skrevet 5. september 2018 Symptom på galskapen i samfunnet, der altfor mye nå handler om perfeksjon. Velger en naturlig utseende kvinne foran de som ser ut som kunstige utstillingsdukker. Anonymkode: 5178d...4c8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 5. september 2018 #11 Del Skrevet 5. september 2018 Jeg begynner også å bli litt lei av at "alle" skal ha kaninører og bikkjesnuter på hvert jæ... bilde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #12 Del Skrevet 5. september 2018 Jeg er skikkelig lei av hundefilteret. Eller hoe filter som det også blir kalt Anonymkode: e47ba...7de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #13 Del Skrevet 6. september 2018 Jeg liker filter. Slipper å ta mange bilder før jeg er fornøyd. Ser bedre ut i virkeligheten. Anonymkode: 4e590...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #14 Del Skrevet 6. september 2018 Digger det 😇 Anonymkode: 35d8d...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moomba Skrevet 11. september 2018 #15 Del Skrevet 11. september 2018 Filter ee gøy å sitte å leke litt med samme med barna,men er utrolig sjelden jeg sender snapper med filter. Ee alt for gammel til det🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #16 Del Skrevet 11. september 2018 Snappfilter er jo èn ting, men noen redigerer bildene sine så huden blir så glatt at de ser ut som voksdukker. Folk kommenterer "så nydelig" du er. "Tusen takk" er svaret. Hvordan kan folk kommentere på sånt? Ser de virkelig ikke at hele bildet er fake Anonymkode: f788f...313 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #17 Del Skrevet 11. september 2018 På 4.9.2018 den 21.23, AnonymBruker skrev: Fillers til en viss grad synes jeg er lov. Skjønner at folk irriterer seg over våres naturlige skapte munn som ser sur ut. Men man trenger ikke å fylle på så det ser ut som ballonger heller. Filtere er mye verre. Man blir så umenneskelig pen, på en måte. Men det mister likevel sin verdi når ALLE plutselig kunne bli umenneskelig pene Anonymkode: ec731...606 Haha . Blir man mindre sur av fillere? Fristende i såfall Anonymkode: c8673...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå