Gjest Nicolai Skrevet 18. august 2002 #1 Del Skrevet 18. august 2002 Jeg har inntrykk av at det er mange jenter som ligger på magen når de onanerer, er det veldig vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2002 #2 Del Skrevet 18. august 2002 Vet ikke om det er vanlig men det er den måten jeg må gjøre det på for å få orgasme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 18. august 2002 #3 Del Skrevet 18. august 2002 Jeg også liker det best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 18. august 2002 #4 Del Skrevet 18. august 2002 På magen, på ryggen, på sida.... Whatever it takes to give me an orgasm.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 19. august 2002 #5 Del Skrevet 19. august 2002 Dama mi elsker å ligge på magen oppå noen puter mens jeg slikker henne til orgasme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2002 #6 Del Skrevet 26. august 2002 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erwin Skrevet 26. august 2002 #7 Del Skrevet 26. august 2002 Traff ei jente i Trondheim nå på fredag kveld, hun ble med meg hjem, og om morgenen når det hadde gått for meg mange ganger, og hun fortsatt var kåt, så sa jeg at det var veldig opphissende å se på at hun gjorde det med seg sjøl, og hun snudde seg på magen med hånda under seg. Det tok ikke lenge før det gikk for henne.... Herlig å se på den småjokkende rompa hennes mens hun holdt på! Hun sa at på magen hadde vært yndlingsstillingen hennes når hun onanerte, helt siden hun var småjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2002 #8 Del Skrevet 26. august 2002 Det har også vært min favoritt siden jeg var liten (11-12 år). Men ettersom jeg har blitt eldre har jeg "lært" meg opp til å ligge på magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2002 #9 Del Skrevet 26. august 2002 Ryggen, var det jeg mente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå