AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #21 Skrevet 5. september 2018 Kjenner meg veldig igjen i dette, var litt godt å høre at det finnes flere som reagerer som meg. Altså: vil ikke ha et forhold med personen, men trenger litt mer enn kun disse møtene. Egentlig tenker jeg det er en positiv ting, at man ikke er så "kald" at man ikke i det hele tatt får noen følelser for en person man har sex med over lang tid. Med følelser tenker jeg ikke forelskelse, men kanskje mer at man bryr seg om personen, føler seg nær vedkommende, etc. Og da er det vel bare naturlig å ønske litt kontakt mellom møtene, tenker jeg. Jeg føler faktisk at "FF-forholdet" mitt går utover selvtilliten/selvfølelsen min, likevel fortsetter jeg.. forstå det den som kan. Tro om mannfolk kan føle det på samme måten? Føle seg skikkelig brukt? Anonymkode: e01f4...f30 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #22 Skrevet 6. september 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Kjenner meg veldig igjen i dette, var litt godt å høre at det finnes flere som reagerer som meg. Altså: vil ikke ha et forhold med personen, men trenger litt mer enn kun disse møtene. Egentlig tenker jeg det er en positiv ting, at man ikke er så "kald" at man ikke i det hele tatt får noen følelser for en person man har sex med over lang tid. Med følelser tenker jeg ikke forelskelse, men kanskje mer at man bryr seg om personen, føler seg nær vedkommende, etc. Og da er det vel bare naturlig å ønske litt kontakt mellom møtene, tenker jeg. Jeg føler faktisk at "FF-forholdet" mitt går utover selvtilliten/selvfølelsen min, likevel fortsetter jeg.. forstå det den som kan. Tro om mannfolk kan føle det på samme måten? Føle seg skikkelig brukt? Anonymkode: e01f4...f30 Takk for innlegget ditt. Jeg tror følsomme menn kan føle det på samme måten, men tror ikke menn flest gjør det dessverre. Har enda ikke fått noe snap eller SMS av min, så jeg orker faktisk ikke møtes mer. Anonymkode: 61d33...882 1
Surikatta Skrevet 6. september 2018 #23 Skrevet 6. september 2018 Nedstemthet etter møte med FF kan bety at du innerst inne ønsker mer ja... Grav litt i den følelsen og finn ut om det stemmer, så tar du et valg ut fra det. Snakker bare av egen erfaring. La ff-konseptet på hylla for lengst da det erfaringsmessig ble komplisert etter hvert. Lykke til klem 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #24 Skrevet 6. september 2018 Jeg tror de aller fleste ville følt det samme som deg. Det er utrolig lite givende å være noens gratis-hore, selv om det er en gjensidig "ordning" i seg selv, og han der er jo en rimelig kald fisk..Jeg tror man skal være bra kynisk for å trives med en sånn relasjon. Jeg tror ikke du trenger være interessert i han i det hele tatt for å reagerer som du gjør, men tror du får tydelige signaler fra hodet ditt om at dette er en så kald relasjon at den er skadelig for deg. Tror du bør ta kroppens signaler på alvor å trekke deg ut. Anonymkode: 66a28...151 3
Gjest padawan Skrevet 6. september 2018 #25 Skrevet 6. september 2018 På 3.9.2018 den 20.04, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk sendt noen «takk for i går» selv, og gått litt i kjelleren når jeg ikke har fått noe annen respons enn «👍🏻«. Så føles bedre ut å la være. Håper han bare er som du skriver, at han ikke tenker noe over det. Men føles ikke helt riktig ut. Snakk med han om dette da.
Gjest padawan Skrevet 6. september 2018 #26 Skrevet 6. september 2018 På 3.9.2018 den 20.29, AnonymBruker skrev: Beklager om dette høres moralsk ut, men om man lar seg bruke av en mann på denne måten, da er det ikke rart du føler deg trist etterpå. Han får sex uten noen forpliktelser. Du ønsker at han viser at han tenker på deg dagen etter, men han gjør jo ikke det. Han får dekket et kroppslig behov, og er fornøyd til han trenger å dekke det igjen. Så lenge begge er inneforstått med at de møtes for sex så går vel den "bruken" begge veier.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #27 Skrevet 6. september 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror de aller fleste ville følt det samme som deg. Det er utrolig lite givende å være noens gratis-hore, selv om det er en gjensidig "ordning" i seg selv, og han der er jo en rimelig kald fisk..Jeg tror man skal være bra kynisk for å trives med en sånn relasjon. Jeg tror ikke du trenger være interessert i han i det hele tatt for å reagerer som du gjør, men tror du får tydelige signaler fra hodet ditt om at dette er en så kald relasjon at den er skadelig for deg. Tror du bør ta kroppens signaler på alvor å trekke deg ut. Anonymkode: 66a28...151 Ja.. har tydeligvis gått for lenge med denne vonde følelsen (har møttes i en god stund nå) for den slipper ikke taket denne gangen er lei meg hele tiden. Fortsatt ikke hørt noe, når jeg hører noe skal jeg svare kort, avvisende og hyggelig. Aldri mer FF på meg. Anonymkode: 61d33...882 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå