Gå til innhold

Er ikke FF noe for meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter møte føler jeg meg tom og trist. Men samtidig har jeg høy sexlyst og syns det er jævelig å gå lenge uten sex. Elsker også mye kos og samtale med ff’en, og sexen er god. Men siden jeg føler meg så deppa etterpå, er det tegn på at jeg ikke kan ha sånn ordning? Blir litt lei meg når jeg ikke hører noe etter sex også, tar gjerne en uke før jeg hører noe igjen, selv om vi har avtalt at dette bare er rent seksuelt. Forhold er dessverre ikke aktuelt for tiden. 

Anonymkode: 61d33...882

Videoannonse
Annonse
Gjest missmarthe
Skrevet

Antar det er en fyr du har deg med? Opplegget fungerer bare hvis dere klarer å ikke ha romantiske følelser for hverandre. Det funger sjeldent i praksis over tid, med mindre man er "kald" og rasjonell.

Er det bra så fortsett, funker det ikke så dropp det...

Skrevet
Just now, missmarthe said:

Antar det er en fyr du har deg med? Opplegget fungerer bare hvis dere klarer å ikke ha romantiske følelser for hverandre. Det funger sjeldent i praksis over tid, med mindre man er "kald" og rasjonell.

Er det bra så fortsett, funker det ikke så dropp det...

Stemmer. Vi har møttes ca 15 ganger nå, og jeg blir like trist etterpå hver gang. Samtidig takler jeg ikke helt å gå rundt sprengkåt over lengre tid og har så lyst på han, så vet ikke hva som er verst. Bare skjønner ikke hvorfor jeg blir så trist av at han ikke kontakter meg etter han har vært hos meg, tror ikke jeg har noen følelser for han og ville ikke vært i et forhold med han. ONS er uaktuelt og forhold er uaktuelt akkurat nå, så trodde FF var genialt for meg, skuffet over at jeg reagerer på denne måten. 

Skrevet
1 minutt siden, missmarthe said:

Høres ut som om du er forelska...

Så du tror det går på han og ikke FF-ordningen i seg selv? Har ikke noe å sammenligne med da jeg bare har hatt sex i forhold tidligere, og noen ONS i ung alder. Tror ikke jeg er forelsket da jeg ikke ville vært sammen med han.. Når jeg er forelsket dagdrømmer jeg om forhold, men ikke med han her. Vi møttes søndag kveld, altså i går, og jeg er deppa i dag og håper på melding. Forstår jo at jeg må kutte ut dette, men blir utrolig vanskelig å leve uten sex i lang tid. 

Gjest missmarthe
Skrevet

Vet hvordan du har det, tro meg...

Men hvis du ikke har følelser for han - hva vil du det skal stå i en sånn melding du håper på?

Skrevet

Jeg får samme følelsen etter at jeg har møtt min "ff", men jeg kunne tenke meg et forhold da...

Anonymkode: 7a1f8...982

Skrevet
6 minutter siden, missmarthe said:

Vet hvordan du har det, tro meg...

Men hvis du ikke har følelser for han - hva vil du det skal stå i en sånn melding du håper på?

Godt spørsmål, og takk for svar forresten :) Hadde blitt glad for en «takk for i går ☺️» eller noe annet bekreftende og hyggelig. Bare en meningsløs snap hadde gjort meg i bedre humør egentlig. Ikke hørt noe som helst etter han dro i går kveld. 

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får samme følelsen etter at jeg har møtt min "ff", men jeg kunne tenke meg et forhold da...

Anonymkode: 7a1f8...982

Hm, da er vi fler ja, men da er du trist siden du ønsker forhold og han ikke, eller? 😕

Gjest missmarthe
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Godt spørsmål, og takk for svar forresten :) Hadde blitt glad for en «takk for i går ☺️» eller noe annet bekreftende og hyggelig. Bare en meningsløs snap hadde gjort meg i bedre humør egentlig. Ikke hørt noe som helst etter han dro i går kveld. 

Gutter kan være litt utakknemlige, men de mener som regel ikke noe med det. Har selv følt meg litt "brukt" etter one night stands, hadde vært hyggelig med liten "takk for igår". 

At han kommer tilbake for å gjøre det igjen, betyr jo at han liker det også da.

Tror generelt sett at de ikke skjønner at det ønskelig med litt bekreftelser etterpå, det faller dem bare ikke inn...

Men vi er jo godt uti det 21. århundre, så DU kan jo sende HAN en snap først og gi han en bekreftelse ;)

Skrevet

Hatt en FF i 2 år nå, han eller jeg (stortsett han) tar alltid kontakt dagen etter med takk for i går, eller kom du deg trygt hjem osv på melding. Så skjønner hva du mener, hadde følt det litt rart og tomt ellers. Ingen av oss er ute etter forhold eller har følelser men vi begge liker å ha kontakt på sms imellomtiden. Vi møtes sjelden da pga jobb og avstand.  

Anonymkode: 9fcb8...a40

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, missmarthe said:

Gutter kan være litt utakknemlige, men de mener som regel ikke noe med det. Har selv følt meg litt "brukt" etter one night stands, hadde vært hyggelig med liten "takk for igår". 

At han kommer tilbake for å gjøre det igjen, betyr jo at han liker det også da.

Tror generelt sett at de ikke skjønner at det ønskelig med litt bekreftelser etterpå, det faller dem bare ikke inn...

Men vi er jo godt uti det 21. århundre, så DU kan jo sende HAN en snap først og gi han en bekreftelse ;)

Jeg har faktisk sendt noen «takk for i går» selv, og gått litt i kjelleren når jeg ikke har fått noe annen respons enn «👍🏻«. Så føles bedre ut å la være. Håper han bare er som du skriver, at han ikke tenker noe over det. Men føles ikke helt riktig ut. 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hatt en FF i 2 år nå, han eller jeg (stortsett han) tar alltid kontakt dagen etter med takk for i går, eller kom du deg trygt hjem osv på melding. Så skjønner hva du mener, hadde følt det litt rart og tomt ellers. Ingen av oss er ute etter forhold eller har følelser men vi begge liker å ha kontakt på sms imellomtiden. Vi møtes sjelden da pga jobb og avstand.  

Anonymkode: 9fcb8...a40

Ikke sant.. er jo en ganske intim greie man holder på med, og det er en slags tyngende tomhet jeg føler når han er så stille etterpå. Nei, nå må jeg holde meg sterk nok til å ikke møte han igjen kjenner jeg. 

Gjest missmarthe
Skrevet

Det er et høyt spill med, følelser som innsats. Passer ikke for alle desverre...

Det går jo an å "jobbe" med et FF-forhold da. Kan du ikke bare si til han at du ønsker bekreftelse? Han syntes sikkert du er topp!

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk sendt noen «takk for i går» selv, og gått litt i kjelleren når jeg ikke har fått noe annen respons enn «👍🏻«. Så føles bedre ut å la være. Håper han bare er som du skriver, at han ikke tenker noe over det. Men føles ikke helt riktig ut. 

Ikke sant.. er jo en ganske intim greie man holder på med, og det er en slags tyngende tomhet jeg føler når han er så stille etterpå. Nei, nå må jeg holde meg sterk nok til å ikke møte han igjen kjenner jeg. 

Beklager om dette høres moralsk ut, men om man lar seg bruke av en mann på denne måten, da er det ikke rart du føler deg trist etterpå. Han får sex uten noen forpliktelser. Du ønsker at han viser at han tenker på deg dagen etter, men han gjør jo ikke det. Han får dekket et kroppslig behov, og er fornøyd til han trenger å dekke det igjen. 

Ha litt selvrespekt nå, og dropp dette opplegget. Prøv å finne en du både kan ha sex med og som du kan kommunisere med i mellomtiden. Det trenger ikke nødvendigvis være et kjærestepar dere er, men at dere er enige om å ha kontakt og kose dere med hverandre.

Dette ff-opplegget som det skrives så mye om her inne, passer ikke for alle.

Anonymkode: 7b6cb...b94

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Beklager om dette høres moralsk ut, men om man lar seg bruke av en mann på denne måten, da er det ikke rart du føler deg trist etterpå. Han får sex uten noen forpliktelser. Du ønsker at han viser at han tenker på deg dagen etter, men han gjør jo ikke det. Han får dekket et kroppslig behov, og er fornøyd til han trenger å dekke det igjen. 

Ha litt selvrespekt nå, og dropp dette opplegget. Prøv å finne en du både kan ha sex med og som du kan kommunisere med i mellomtiden. Det trenger ikke nødvendigvis være et kjærestepar dere er, men at dere er enige om å ha kontakt og kose dere med hverandre.

Dette ff-opplegget som det skrives så mye om her inne, passer ikke for alle.

Anonymkode: 7b6cb...b94

Neida, alle meninger tas imot med takk. Og jeg tror du er inne på mye du skriver, at vi er på forskjellige plan av hva vi ønsker av kommunikasjon og kontakt. Og at han  sannsynligvis ikke tenker på meg dagen etter, den svei litt men stemmer nok. Men at han bruker meg er jeg ikke enig, da jeg har tatt initiativ oftere enn han, så jeg trenger den sexen minst like mye. Regner med at jeg ikke får noe snap i dag eller de nærmeste dagene så skal legge telefonen fra meg og prøve å tenke på noe annet. 

35 minutter siden, missmarthe said:

Det er et høyt spill med, følelser som innsats. Passer ikke for alle desverre...

Det går jo an å "jobbe" med et FF-forhold da. Kan du ikke bare si til han at du ønsker bekreftelse? Han syntes sikkert du er topp!

Takk! Det sitter litt langt inne å si det etter så mange møter uten melding etterpå, da vet jeg jo at han bare sender siden han «må». Skal prøve å ikke tenke noe mer på han i kveld, hjalp å skrive litt. 

Gjest missmarthe
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Det sitter litt langt inne å si det etter så mange møter uten melding etterpå, da vet jeg jo at han bare sender siden han «må». Skal prøve å ikke tenke noe mer på han i kveld, hjalp å skrive litt. 

Det er jo et paradoks det da. Men det kan jo tenkes at han allerede tenker at det var hyggelig i går, han skjønner bare ikke at du ikke kan lese tankene hans og at han faktisk Må sende deg en meldig for at du skal forstå det.

Mange gutter som må forklares at de "faktisk må ringe å takke bestemoren sin for at de har fått penger til bursdagen"

Å drive med ung-hingster krever en del dressur og tolmodighet;) Det blir mer folk av de i 30+ segmentet.

Lykke til :)

Endret av missmarthe
Skrevet
9 minutter siden, missmarthe said:

Det er jo et paradoks det da. Men det kan jo tenkes at han allerede tenker at det var hyggelig i går, han skjønner bare ikke at du ikke kan lese tankene hans og at han faktisk Må sende deg en meldig for at du skal forstå det.

Mange gutter som må forklares at de "faktisk må ringe å takke bestemoren sin for at de har fått penger til bursdagen"

Å drive med ung-hingster krever en del dressur og tolmodighet;) Det blir mer folk av de i 30+ segmentet.

Lykke til :)

Han er 2 år unna 30, så han har dårlig tid på seg :ler: takk for oppmuntring :) 

Skrevet

Kjøp deg heller en dildo, og hold deg unna FF. Det har aldri funka for meg å ha heller for jeg føler meg brukt og at samleiet ble feil når vi ikke er et par med følelser for hverandre , selv om det var digg der og da følte jeg meg alltid dritt etterpå

Anonymkode: 813d0...685

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Kjøp deg heller en dildo, og hold deg unna FF. Det har aldri funka for meg å ha heller for jeg føler meg brukt og at samleiet ble feil når vi ikke er et par med følelser for hverandre , selv om det var digg der og da følte jeg meg alltid dritt etterpå

Anonymkode: 813d0...685

Joda, men er noe med åndelige behov og. Kos, stryk og gode samtaler. Det er så lenge siden jeg har opplevd det før han her, så blir vondt å gi opp både det og god sex. Men tror ikke jeg har så mye valg, er fortsatt deppa og tom pga søndagen så.. 

Skrevet

Har samme erfaring som TS med FF-forhold hvor det kun er sex. Man føler seg bare tom og tømt etterpå.

Men har mange hyggelige erfaringer (minner) av FF-forhold hvor man også har et vennskap og det som naturlig hører til, småprat, betroelser og spise sammen.

Man må treffe den rette, også i FF-forhold.

Anonymkode: 6d99e...8d3

• Liker 3
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Har samme erfaring som TS med FF-forhold hvor det kun er sex. Man føler seg bare tom og tømt etterpå.

Men har mange hyggelige erfaringer (minner) av FF-forhold hvor man også har et vennskap og det som naturlig hører til, småprat, betroelser og spise sammen.

Man må treffe den rette, også i FF-forhold.

Anonymkode: 6d99e...8d3

Ja, kanskje jeg finner en ny mann med tiden, som også er en jeg har en del kontakt med. Bra det kan være hyggelig også :) er ikke noe hyggelig følelse jeg går med nå. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...