AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #21 Skrevet 3. september 2018 Hvordan er forholdet mellom dere som foreldre med all denne samsovingen da???? En kjappis på sofaen liksom?? Anonymkode: e6180...22c 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #22 Skrevet 3. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er forholdet mellom dere som foreldre med all denne samsovingen da???? En kjappis på sofaen liksom?? Anonymkode: e6180...22c Høres veldig lite kreativt å ikke kunne ha sex noe annet sted enn i dobbeltsenga.. Vi har et glimrende sexliv. Og gjesterom forøvrig.. Og bil og kjøkken og bad og hotellrom og skog og stue og og og... 😂 Anonymkode: a8440...c8a 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #23 Skrevet 3. september 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke "normalt" som i vanlig, men naturlig ammeslutt for mennesker er mellom 2,5-7 år, gjennomsnittlig alder er faktisk 4 år på verdensbasis! Jeg ammer en femåring (i ferd med å selvavvenne nå), og har selv fått tommelen opp fra både lege, barnevernet og helsestasjonen. Folk må virkelig slutte å legge seg oppi hva andre gjør med egne barn, så lenge det faktisk ikke er skadelig for barnet. 😠 Anonymkode: a8440...c8a Det der er overgrep. Anonymkode: c1df2...ed6 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #24 Skrevet 3. september 2018 Det er også kjempestilig hvor mye alle skal bekymre seg for sexlivet til folk som samsover.. 😂 Hvis jeg og mannen og ungen er happy med situasjonen, hvorfor sitter fremmede mennesker på Internett og bekymrer seg for sexlivet vårt? 😂 Anonymkode: a8440...c8a 8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #25 Skrevet 3. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det der er overgrep. Anonymkode: c1df2...ed6 Bare krabb tilbake i det mørke hullet du kom fra. Og les noen bøker i samme slengen.. Anonymkode: a8440...c8a 9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #26 Skrevet 3. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der er overgrep. Anonymkode: c1df2...ed6 Da har du lite innsikt i hva overgrep faktisk er, du burde skamme deg. Overgrep er ikke et ord som skal utvannes slik som du gjør nå. Anonymkode: d0e9b...161 10
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #27 Skrevet 3. september 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare krabb tilbake i det mørke hullet du kom fra. Og les noen bøker i samme slengen.. Anonymkode: a8440...c8a Det er faktisk ikke greit å forsøke å rettferdiggjøre det du gjør. Ungen din vil huske at den ammet resten av livet og vil ta skade av det. Spesielt innenfor seksualitet. Anonymkode: c1df2...ed6 4
Kvinne30 Skrevet 3. september 2018 #28 Skrevet 3. september 2018 Hun er litt over to- vi samsover ennå. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #29 Skrevet 3. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er forholdet mellom dere som foreldre med all denne samsovingen da???? En kjappis på sofaen liksom?? Anonymkode: e6180...22c Jeg er mer bekymret for forholdet til de som er avhengige av sin egen seng for å pleie forholdet. Anonymkode: 625d7...a40 3
Ramona Skrevet 3. september 2018 #30 Skrevet 3. september 2018 Samsover fortsatt, han er 3 år. Ser ikke problemet . 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #31 Skrevet 3. september 2018 Barnet samsov hos oss til 1 1/4 år, deretter samsov jeg og barnet på barnerommet på madrass, barnet sov deler av natten i egen seng. Ved ca 2 år kuttet jeg nattamming helt og barnet sov da gjennom. Hvis barnet våkner (sjelden) går jeg inn og stryker og trøster. I vår seng kun ved sykdom/magevondt. Anonymkode: 8c33b...e5c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #32 Skrevet 3. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke "normalt" som i vanlig, men naturlig ammeslutt for mennesker er mellom 2,5-7 år, gjennomsnittlig alder er faktisk 4 år på verdensbasis! Jeg ammer en femåring (i ferd med å selvavvenne nå), og har selv fått tommelen opp fra både lege, barnevernet og helsestasjonen. Folk må virkelig slutte å legge seg oppi hva andre gjør med egne barn, så lenge det faktisk ikke er skadelig for barnet. 😠 Anonymkode: a8440...c8a Stakkars barn som blir ammet så lenge. Jeg er helt for amming, men det der er rett og slett grotesk. Anonymkode: 499da...e9a 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #33 Skrevet 3. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars barn som blir ammet så lenge. Jeg er helt for amming, men det der er rett og slett grotesk. Anonymkode: 499da...e9a Kan du lese? Synes du virkelig synd på rundt 70% av verdens befolkning? Jeg er glad for at ammingen er med på å gi mitt barn høyere iq og mer empati enn deg. 👌✌️ Anonymkode: a8440...c8a 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #34 Skrevet 3. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan du lese? Synes du virkelig synd på rundt 70% av verdens befolkning? Jeg er glad for at ammingen er med på å gi mitt barn høyere iq og mer empati enn deg. 👌✌️ Anonymkode: a8440...c8a Jeg har mye empati og helt normal IQ. At folk i fattige land ammer til barna er langt over normal ammetid skjønner jeg, men her i landet har vi mat som barn kan spise fra de er noen mnd gamle. Du behøver ikke begynne med hetsing av meg, jeg har ikke hetset noen. Så vi kan godt diskutere IQ. Anonymkode: 499da...e9a 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #35 Skrevet 3. september 2018 Lurer på det samme.. Vår skulle ligge der til 3 år.. ligger der enda.. blir snart 4 😛 Anonymkode: 88c65...44b 2
Tanuki Skrevet 3. september 2018 #36 Skrevet 3. september 2018 Han sov i egen seng på vårt rom fra han var nyfødt til han var 2. Så "samsov" vi av nødvendighet pga liten plass frem til han var 3.5 år. Nå er han 4 og s har eget rom, men kommer nok til å sove i min seng igjen snart rett og slett fordi rommet hans ikke er isolert. Han er veldig stolt over å ha eget rom og seng, men tørr ikke la han sove der når det blir ordentlig kaldt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #37 Skrevet 3. september 2018 8-åringen sover enda i senga mi (ingen mann i huset). Vi deler som regel ikke dyne lenger. Hun sover inn i mellom i egen seng. Anonymkode: 5a94d...687 1
Elizia Skrevet 3. september 2018 #38 Skrevet 3. september 2018 Samsover på niende året🙈😊. Husker at jeg også samsov med mine foreldre til jeg var i den alderen. Har ikke tatt skade av det😊. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #39 Skrevet 3. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble meldt til barnvernet av min egen halvsøster siden jeg samsov og ammet min 4 åring i søvn (ammer aldri på dagen). Slik er samfunnet dessverre blitt, og BV var veldig opptatt av at hun måtte over i egen seng. Man skal sykeliggjøre det naturlige og normale, og "gjøre som alle andre". Skremmende og trist. Nå legges hun i egen seng, men kommer inn til meg hver natt, og sover videre der. Anonymkode: f356f...f2b Jeg jobber i bv. Samsover glatt med mine to på 3 og 5 år! Flere av mine kollegaer synes det er underlig, både med amming til fylte 2 år og samsoving. Det som er fint, er at det finnes mange måter å oppdra et barn på. Så lenge du ikke gjør barnet ditt veldig mye mindre enn det er eller driver med omsorgssvikt på andre måter så skal vi ikke blande oss. Med den kunnskapen jeg har så anbefaler jeg aldri noen å samsove, men jeg kan godt anbefale et kjærestepar å ikke reise 2 uker til syden og forlate en 10 måneder gammel baby hos besteforeldrene. Anonymkode: 1a00d...c57 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #40 Skrevet 3. september 2018 Vi samsover med vår yngste enda, han er nå 24 år og koser seg fortsatt i dobbeltsenga mellom mammaen og pappaen sin 😍 Det var jo litt rart de første gangene han hadde med seg kjæresten sin på overnattingsbesøk, men nå har det gått seg til. Anonymkode: aed42...9d2 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå