waco Skrevet 18. august 2002 #1 Del Skrevet 18. august 2002 Det deilige med søndager er at man kan strekke dagen lang i senga. Så ringte det på. Waco, det er mamma, lukk opp! Fysj som det ser ut her, klagde hun. Og her da! Og der! Nå må du ta deg sammen! Jeg lå og strakk meg i senga og ble kun vekket av at mamma støvsugde mens jeg prøvde å sove. Leet litt på øyelokkene da mamma brukte ajaxen mot vinduene… her kan man ikke se inn engang ropte spetakkelet! Herregud… det er da en grunn til at jeg ikke vil at folk skal se inn til soverommet mitt. Æsj a meg uffet hun seg da hun flyttet sofaen, det vokser jo ugress… ja det hadde hun helt rett i, det er da en grunn til at jeg har sofaen der… det kan virke som om damer rett og slett ikke forstår de enkleste ting her i verden. Og dataen da… skrivepulten hvor jeg skriver alle innleggene mine, de skulle plutselig inn på datarommet. Jeg har ikke no datarom, det er et gjesteværelse prøvde jeg å forklare dama mens hun bar inn min bærbare… så slitsomme damer er…. Jeg måtte med mammas samboer løfte inn skrivepulten…. Så nå har jeg til og med eget datarom… for en luksus. En sekk med gamle klær fikk jeg med meg… gamle Ralph Lauren skjorter fra videregående.. jepp Waco var en sossegutt fra holmenkollen… men så flyttet jeg fra fasaden og pengejaget til mitt eget ungguttshjem. Nå lener jeg meg tilbake med nyvasket tøy, oppvasken er tatt og badet er rent. Selvsagt fikk jeg kjeft hele veien, for ingen kunne vel bo sånn som jeg… hallo da…. Det er en grunn til at jeg flyttet hjemmefra. Det morsomme med at mammaer driver og rydder bort ting, flytter på skap og skaper nye rom, er at mye rart kommer til syne, ting som synes mistet og glemt… i et hjørne fant jeg noen gamle brev… fra den gang folk sendte brev og ikke mailer… mamma fant en kondom… var det der den lå (den var intern)….. Se hva skulle du gjort uten meg, til å ha meg til å vaske for deg og sånn... nå hadde ikke jeg akkurat bedt henne vaske men jeg skjønte jo at hu bare fisket etter argumenter, så jeg måtte jo takke litt... joa... takk.... Waco Til og med tomflaskene tok hun med seg…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 18. august 2002 #2 Del Skrevet 18. august 2002 Vær glad du har noen som gjør det for deg!!! Bortskjemte lille ...... :evil: Ja,ja, det er noen som har det.... *sukker oppgitt* Her har jeg sliti i hele dag for å få denne leiligheta fin, jeg som ikke har en mamma som bor like ved til å gjøre rent for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 18. august 2002 #3 Del Skrevet 18. august 2002 Det er ingen overhengende fare for at muttern kommer og besøker meg, så jeg kan rote og søle så mye jeg vil...... og det gjør jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. august 2002 #4 Del Skrevet 18. august 2002 Høres ut som en mamma jeg kunne tenkt meg å låne en gang i blant. Rent hus og rene klær ... uten å ta i for mye selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. august 2002 #5 Del Skrevet 18. august 2002 ....Virker som alle roter bort kondomene sine for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 18. august 2002 #6 Del Skrevet 18. august 2002 Qlio: MAMMA! QlioMamma: Ja? Qlio: Kan du komme hit litt? QlioMamma: Hvorfor det? Qlio: Det er så rotete her, og du vet jeg er håpløs til å pusse vinduer!!! QlioMamma: Nei, har du flyttet for deg selv får du rydde etter deg selv... *streng* Qlio: Men mamma, mamman til Waco gjør rent og rydder *anklagende blikk* QlioMamma: Jeg er ikke Wacos mamma, gå og rydd leiligheten din! *Qlio lusker tilbake til den rotete leiligheten med halen mellom beina* Waco; kan jeg låne din mamma? Min er håpløs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 18. august 2002 #7 Del Skrevet 18. august 2002 Det var jammen meg på tide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå