Gå til innhold

Hva slags parfyme bruker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bestilt meg denne nå fra Clean. Har kvittet meg med to parfymer før fra Clean så var litt skeptisk, men nå har jeg testet den så mange ganger at jeg ble sikker.  Fant den på tilbud på BliVakker til ca 350 nå.  Blir nok en slager i sommer.

Clean Air Eau De Parfum 30ml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny favoritt fra Guerlain; Aqua allegoria ginger picante. Litt krydret duft med lukt av ingefær, sitrus, bergamont og hvit musk

Den er både søt og krydret, og er utrolig god! 

686757B8-1FFC-4D96-8A1E-AF38EC6081D8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, O.G. skrev:

@SupaWoman Hvordan vil du si duften er?

Åh, minner litt om L`eau D`issey av Issey Myake.  Og ellers har den mye til felles med de andre cleanduftene syns jeg.  Veldi ren frisk, ukrydret, vann, friske blomster, frisk luft.  En duft du kan dynke deg i uten at du stinker.  Har ikke fått den enda...bare prøvd den på Kicks ørten ganger. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Jeg har 14 forskjellige parfymer i min samling...men disse 4 har jeg anskaffet meg i år:375x500.49587.jpg.1cb136787240c5f464df785d91c01d27.jpg

Prada "Infusion de Fleur d'Oranger"

375x500_5533.jpg.1c902a78c07560844d287eb7a57ad2bf.jpg

Pacifica "Tuscan Blood Orange"

PAC_32700_TBO_spray_2000x.thumb.jpg.9c842adb21e151e6071b6c06d4d77044.jpg

Solinotes "Rose"

375x500.43132.jpg.8890bb0459c5fc5bb1df975a319f63f7.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, SupaWoman skrev:

Åh, minner litt om L`eau D`issey av Issey Myake.  Og ellers har den mye til felles med de andre cleanduftene syns jeg.  Veldi ren frisk, ukrydret, vann, friske blomster, frisk luft.  En duft du kan dynke deg i uten at du stinker.  Har ikke fått den enda...bare prøvd den på Kicks ørten ganger. 😎

Høres bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne! Brukt den siden jeg var 15, i 2010❤️

C60A26A2-9FB5-4D5D-9323-023E62CFDDFF.jpeg

Anonymkode: d96b5...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amor Amor (Cacharel) i dag. 

Anonymkode: bd22d...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg på Fredric og Loisa og luktet på et par nisjeparfymer.  Disse parfymene lukter virkelig IKKE godt!   Greit at de kan være interessante og man lukter jo kanskje ikke som alle andre, men man vil vel ikke lukte vondt? Og på toppen av det hele koster de jo en liten formue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest MadameDeRosa
På 2.9.2018 den 20.26, SupaWoman skrev:

Lèau  d`issey  edt Issey Myake

Rent og friskt og har fått masse komplimenter når jeg har brukt denne. 

Issey Miyake L'eau D'issey Woman

Elsker denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sommeren er jo dessverre slutt, men en favoritt om sommeren har i mange år vært Clarins "Eau Dynamisante". En litt krydret, flyktig duft som passer fint i sol og varmt vær. I et anfall av nostalgi kjøpte jeg også en liten flaske "Eternity" fra Calvin Klein i sommer som jeg har tatt frem nå. Den kan vel kanskej kalles en krydret blomsterduft og er fremdeles en duft jeg liker! 

 

Eau dynamisante.jpg

Eternity - Calvin Klein.jpg

Endret av Leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2019 den 18.24, SupaWoman skrev:

Idag var jeg på Fredric og Loisa og luktet på et par nisjeparfymer.  Disse parfymene lukter virkelig IKKE godt!   Greit at de kan være interessante og man lukter jo kanskje ikke som alle andre, men man vil vel ikke lukte vondt? Og på toppen av det hele koster de jo en liten formue!

Hvilke luktet du på? 🤓

Anonymkode: 3a5e5...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...