Ichiko Skrevet 2. oktober 2022 #161 Del Skrevet 2. oktober 2022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #162 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ichiko skrev (2 minutter siden): Nydelig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 2. oktober 2022 #163 Del Skrevet 2. oktober 2022 8 minutter siden, Entern said: Nydelig 😊 Ikke sant? Jeg har alltid vært veldig glad i Art Nouveau. Det neste er ny kunst, en framstilling av været i oktober: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #164 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ichiko skrev (1 minutt siden): Ikke sant? Jeg har alltid vært veldig glad i Art Nouveau. Det neste er ny kunst, en framstilling av været i oktober: Jeg er også veldig glad i Art Nouveau😊 Liker kule fantasybilder og, dette var veldig kult 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 2. oktober 2022 #165 Del Skrevet 2. oktober 2022 5 minutter siden, Entern said: Jeg er også veldig glad i Art Nouveau😊 Liker kule fantasybilder og, dette var veldig kult 😁 Ja, det er utrolig hva folk kan få til! Det er en kunsttråd ett eller annet sted her på forumet, men jeg skal poste noe mer høstkunst her i hvert fall; om jeg finner noe. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #166 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ichiko skrev (2 minutter siden): Ja, det er utrolig hva folk kan få til! Det er en kunsttråd ett eller annet sted her på forumet, men jeg skal poste noe mer høstkunst her i hvert fall; om jeg finner noe. 😊 Tror kanskje du hadde likt symbolistisk kunst fra slutten av 1800-tallet, sjekk ut 😊 (Art Nouveau og Pre-Rafaelittene er begge tilknyttet Symbolismen) 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 2. oktober 2022 #167 Del Skrevet 2. oktober 2022 2 minutter siden, Entern said: Tror kanskje du hadde likt symbolistisk kunst fra slutten av 1800-tallet, sjekk ut 😊 (Art Nouveau og Pre-Rafaelittene er begge tilknyttet Symbolismen) 😀 Det har jeg sjekket og ja, det liker jeg. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 3. november 2022 #168 Del Skrevet 3. november 2022 November 🖤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. november 2022 #169 Del Skrevet 3. november 2022 Ichiko skrev (5 minutter siden): November 🖤 Kult bilde 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 3. november 2022 #170 Del Skrevet 3. november 2022 1 minutt siden, Entern said: Kult bilde 😀 Ikke sant? Det er av samme kunstner som lagde det oktoberbildet jeg postet tidligere; her er link til hele kalenderen: https://www.artstation.com/artwork/1nN1wK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. november 2022 #171 Del Skrevet 3. november 2022 Ichiko skrev (28 minutter siden): Ikke sant? Det er av samme kunstner som lagde det oktoberbildet jeg postet tidligere; her er link til hele kalenderen: https://www.artstation.com/artwork/1nN1wK Takk, flere kule bilder der ja 🥰😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. november 2022 #172 Del Skrevet 4. november 2022 Håper høsten varer ut november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. november 2022 #173 Del Skrevet 4. november 2022 Agent smith skrev (6 timer siden): Håper høsten varer ut november Ingen vedder imot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2022 #174 Del Skrevet 4. november 2022 Egentlig elsker jeg høst, men i dag har den vært våt (har det regnet 14 dager i strekk nå, tro?), mørkt, vindfult og egentlig bare kjipt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 4. november 2022 #175 Del Skrevet 4. november 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Håper høsten varer ut november Håper høsten varer til våren. Så hopper vi over vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. november 2022 #176 Del Skrevet 4. november 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Håper høsten varer til våren. Så hopper vi over vinteren. Ja hadde vært bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 4. november 2022 #177 Del Skrevet 4. november 2022 Liker vinteren jeg. Den kan være så utrolig vakker, og så er det deilig når våren kommer 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå