AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #21 Skrevet 2. september 2018 Kommer an på kjolen, har en kollega som går med kjoler og strømpebukser med knelange tubesokker over, hun bruker Converse eller retro Adidas eller New Balance joggesko til, synes det er ungdommelig og sporty utseende. Anonymkode: c2a95...51b 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #22 Skrevet 2. september 2018 8 timer siden, Peonjenta skrev: Hvis man kan ha joggesko til kjole bør det jo være greit å kunne ha 10 cm pumps til joggebukse også. Det har faktisk vært in en gang det og Anonymkode: 5501b...9eb
Gjest BearMama Skrevet 2. september 2018 #23 Skrevet 2. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: I vår og sommer og dels nå i høst, har jeg sett så mange med joggesko til kjole. Noen kler det, de har kjole og sko som går fint sammen, men andre har jo de styggeste skoa til fine kjoler. Selv bruker jeg kun pumps og sandaler til kjole. Joggesko til kjole synes jeg er stygt. Hva med dere? Anonymkode: 22c1b...d0b Kommer helt an på kjolen og stilen. Noen kjoler og skjørt passer fint til sneakers.
Thyra Skrevet 2. september 2018 #24 Skrevet 2. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte joggesko i sommer og hun i butikken forsikret meg om at det er helt greit å bruke til kjole. Jeg syns allikevel ikke at det er veldig pent. Det er svarte helt nøytrale sko, men det er jo ikke sandaler eller pensko. Jeg får ikke til å bruke de skoene til kjole. Selv om det visstnok er helt greit nå om dagen. Anonymkode: e06e9...7d5 Får ikke lov, av hvem?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #25 Skrevet 2. september 2018 Det kommer an på både kjolen, joggeskoene og anledningen. Joggeskoene Ingrid A. brukte passet hverken kjolen eller anledningen, så det var bom i mine øyne. Jeg bruker mye joggesko til skjørt, men da er det til hverdags og til skjørt som tåler stilen, f.eks i dongeri, fløyel eller jersey, gjerne med svart strømpebukse til i kalde årstider. Bruker ikke tunge joggesko til en lett sommerkjole, julebordskjolen, i selskap eller ut på byen. Det er mange typer joggesko, stor forskjell på et par nøytrale sorte Skechers eller Ecco, og Adidas sine lilla med orange striper og mesh. Syns stilen under passer bra med joggesko Anonymkode: 25d81...796 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #26 Skrevet 2. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på både kjolen, joggeskoene og anledningen. Joggeskoene Ingrid A. brukte passet hverken kjolen eller anledningen, så det var bom i mine øyne. Jeg bruker mye joggesko til skjørt, men da er det til hverdags og til skjørt som tåler stilen, f.eks i dongeri, fløyel eller jersey, gjerne med svart strømpebukse til i kalde årstider. Bruker ikke tunge joggesko til en lett sommerkjole, julebordskjolen, i selskap eller ut på byen. Det er mange typer joggesko, stor forskjell på et par nøytrale sorte Skechers eller Ecco, og Adidas sine lilla med orange striper og mesh. Syns stilen under passer bra med joggesko Anonymkode: 25d81...796 Dette ser kult ut, men det kommer ann på om en skal på fest finkjole eller om en skal bare på byen for å treffe kjente og shoppe. Anonymkode: 38e42...069
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #27 Skrevet 2. september 2018 Joggesko til kjole/skjørt så jeg i Paris for 20 år siden. Bruker det selv når jeg har kjole/skjørt til hverdags for å « kle ned» antrekket. Nettopp for å gjøre det mer hverdagslig og pga går mye. Til finere anledninger bruker jeg gjerne andre sko for å kle antrekket opp. Føttene mine har aldri vært gladere.😅 Anonymkode: 23c76...136 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #28 Skrevet 2. september 2018 Har problemer med føtter og kan bare bruke joggesko, bruker kjole hveeer dag Anonymkode: d0d1b...2e3
Jolene Skrevet 2. september 2018 #29 Skrevet 2. september 2018 Synes rent personlig det er utrolig stygt med joggesko og kjole/skjørt, går derfor ikke sånn selv. Hva andre gjør får være opp til dem, men jeg synes ikke noe om det. Det finnes så utrolig mange pene og praktiske sko man heller kan velge, fremfor joggesko. At barn går med det, er jo greit nok. Voksne derimot, burde vite bedre. 1
Nerine_ Skrevet 2. september 2018 #30 Skrevet 2. september 2018 13 minutter siden, Jolene skrev: Synes rent personlig det er utrolig stygt med joggesko og kjole/skjørt, går derfor ikke sånn selv. Hva andre gjør får være opp til dem, men jeg synes ikke noe om det. Det finnes så utrolig mange pene og praktiske sko man heller kan velge, fremfor joggesko. At barn går med det, er jo greit nok. Voksne derimot, burde vite bedre. Burde vite bedre...? Det er jo fullstendig opp til hver og en hva man liker. Nå et det tilogmed mote. 7
Jolene Skrevet 2. september 2018 #31 Skrevet 2. september 2018 24 minutter siden, Nerine_ skrev: Burde vite bedre...? Det er jo fullstendig opp til hver og en hva man liker. Nå et det tilogmed mote. Ja, for bare det er mote betyr jo det at det er pent 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #32 Skrevet 2. september 2018 57 minutter siden, Jolene skrev: Synes rent personlig det er utrolig stygt med joggesko og kjole/skjørt, går derfor ikke sånn selv. Hva andre gjør får være opp til dem, men jeg synes ikke noe om det. Det finnes så utrolig mange pene og praktiske sko man heller kan velge, fremfor joggesko. At barn går med det, er jo greit nok. Voksne derimot, burde vite bedre. Så du mener at vi med problematiske føtter skal trøkke på oss pene sko når vi skal pynte oss til tross for at det bare gjør vondt verre? Det er dessverre ikke slik at alle kan gå i skobutikken og finne slike sko! Noen av oss må dessverre til spesialforretning og bestille sko som er tilpasset føttene våre! De stedene har gjerne ikke så veldig mange pene sko, praktiske ja, men ikke alltid så pene! Pg hvorfor er det greit at barn går i joggesko men ikke voksne? Skal ikke voksne kunne gå i BEHAGELIGE sko de og? Anonymkode: 9f479...6b5 8
Jolene Skrevet 2. september 2018 #33 Skrevet 2. september 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at vi med problematiske føtter skal trøkke på oss pene sko når vi skal pynte oss til tross for at det bare gjør vondt verre? Det er dessverre ikke slik at alle kan gå i skobutikken og finne slike sko! Noen av oss må dessverre til spesialforretning og bestille sko som er tilpasset føttene våre! De stedene har gjerne ikke så veldig mange pene sko, praktiske ja, men ikke alltid så pene! Pg hvorfor er det greit at barn går i joggesko men ikke voksne? Skal ikke voksne kunne gå i BEHAGELIGE sko de og? Anonymkode: 9f479...6b5 Det finnes heldigvis flere typer sko enn bare joggesko og pensko Gå i hva du vil for min del, men sist jeg sjekket var dette et diskusjonsforum og da er det faktisk sånn at flere kommer med sine meninger. Forøvrig er det flere av oss som sliter med føtter, knær og rygg, uten at man må gå med joggesko av den grunn. 1
Nerine_ Skrevet 2. september 2018 #34 Skrevet 2. september 2018 1 time siden, Jolene skrev: Ja, for bare det er mote betyr jo det at det er pent Pent og ikke pent er individuelt, det finnes ingen fasit. Det vet du vel? 2
Jolene Skrevet 2. september 2018 #35 Skrevet 2. september 2018 26 minutter siden, Nerine_ skrev: Pent og ikke pent er individuelt, det finnes ingen fasit. Det vet du vel? Har jeg sagt at det ikke er individuelt?
Nerine_ Skrevet 2. september 2018 #36 Skrevet 2. september 2018 1 minutt siden, Jolene skrev: Har jeg sagt at det ikke er individuelt? "Burde vite bedre" og himle med øyne smilefjes får det til å høres ut som du sitter på fasiten. 5
Jolene Skrevet 2. september 2018 #37 Skrevet 2. september 2018 36 minutter siden, Nerine_ skrev: "Burde vite bedre" og himle med øyne smilefjes får det til å høres ut som du sitter på fasiten. Deg om det. Himleøyne var til en som måtte poengtere ut at det var mote å gå sånn, ikke dann deg stråmenn ved å ta ting ut av kontekst. Det er bare dårlig debattskikk.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #38 Skrevet 2. september 2018 8 timer siden, Thyra skrev: Får ikke lov, av hvem? Det stod ikke at hun ikke får lov, det stod at hun ikke fikk til. Det er en vesentlig forskjell. Anonymkode: 15855...1f3 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #39 Skrevet 2. september 2018 8 timer siden, Thyra skrev: Får ikke lov, av hvem? Tror ikke jeg skrev noe om å få lov? Anonymkode: e06e9...7d5
TheGirlWhoWaited Skrevet 2. september 2018 #40 Skrevet 2. september 2018 Det kommer rett og slett an på anledningen, og kjolen/skjørtet. Til hverdags trenger man slettes ikke å ha såkalte pensko selv om man har kjole. Dessuten er det jo ikke joggesko som brukes til kjoler og skjørt da, det er sneakers - fortrinnsvis hvite... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå