AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 I vår og sommer og dels nå i høst, har jeg sett så mange med joggesko til kjole. Noen kler det, de har kjole og sko som går fint sammen, men andre har jo de styggeste skoa til fine kjoler. Selv bruker jeg kun pumps og sandaler til kjole. Joggesko til kjole synes jeg er stygt. Hva med dere? Anonymkode: 22c1b...d0b 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Jeg går stort sett i joggesko da det er det mest behagelige å gå med pg betennelse i føttene. Det er rene (som i ikke møkkete) joggesko som ikke er brukt i skogen eller stallen 😂 Så ja, jeg går med joggesko til kjole. Pga tidligere knuste tær kommer jeg aldri til å gå i heler, dessverre. Anonymkode: 65fd1...988 4
TeamWP Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 Det er jo så in at selv prinsesse Ingrid hadde joggesko til kjole på kongeparets bryllupsdagsfeiring🤔 jeg synes ikke det er pent ..
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 Jeg kjøpte joggesko i sommer og hun i butikken forsikret meg om at det er helt greit å bruke til kjole. Jeg syns allikevel ikke at det er veldig pent. Det er svarte helt nøytrale sko, men det er jo ikke sandaler eller pensko. Jeg får ikke til å bruke de skoene til kjole. Selv om det visstnok er helt greit nå om dagen. Anonymkode: e06e9...7d5
Djungelvrål Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 Ikke noe fan jeg heller, men det kommer an på kjolen. Er kjolen veldig fin og anledningen tilsier det bør man ha finsko. Syns det så rart ut da Ingri A hadde joggesko til den kjolen og til bildetaking. Rart ikke foreldrene sa noe. Hvis man kan ha joggesko til kjole bør det jo være greit å kunne ha 10 cm pumps til joggebukse også.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #6 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, Peonjenta skrev: Hvis man kan ha joggesko til kjole bør det jo være greit å kunne ha 10 cm pumps til joggebukse også. 😂 Anonymkode: 22c1b...d0b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #7 Skrevet 1. september 2018 Altså, jeg går i joggesko til bunaden min og jeg da, type sketchers. Anonymkode: 9f479...6b5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #8 Skrevet 1. september 2018 Syns det går greit med nøytrale svarte joggesko til en svart hverdagskjole for eksempel, men ikke til pyntekjole. Jeg har en sånn "genserkjole" der jeg har gått med en fin cardigan og joggesko en gang, på en vanlig dag liksom, men aldri ellers. Anonymkode: 72937...ea0 4
Djungelvrål Skrevet 1. september 2018 #9 Skrevet 1. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg går i joggesko til bunaden min og jeg da, type sketchers. Anonymkode: 9f479...6b5 Det er noe av det absolutt styggeste jeg ser. 12
eller Skrevet 1. september 2018 #10 Skrevet 1. september 2018 Joggesko til kjole er sært. Det går for dem som trives med det selv.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #11 Skrevet 1. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Syns det går greit med nøytrale svarte joggesko til en svart hverdagskjole for eksempel, men ikke til pyntekjole. Jeg har en sånn "genserkjole" der jeg har gått med en fin cardigan og joggesko en gang, på en vanlig dag liksom, men aldri ellers. Anonymkode: 72937...ea0 Men er det kun det siste året/siste par årene du har gått med joggesko til kjole? Eller gjorde du det også før «alle» gjorde det? Det er jo påfallende hvor mange som plutselig helt samtidig har funnet ut at kjole og joggesko passer fint sammen. Anonymkode: 22c1b...d0b 3
Djungelvrål Skrevet 1. september 2018 #12 Skrevet 1. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det kun det siste året/siste par årene du har gått med joggesko til kjole? Eller gjorde du det også før «alle» gjorde det? Det er jo påfallende hvor mange som plutselig helt samtidig har funnet ut at kjole og joggesko passer fint sammen. Anonymkode: 22c1b...d0b Det har faktisk vært in av og på i 20 år. Bodde i Oslo for 20 år siden og husker det var litt inn der da. Men det er veeeldig inn og stuerent nå. 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #13 Skrevet 1. september 2018 1 minutt siden, Peonjenta skrev: Det har faktisk vært in av og på i 20 år. Bodde i Oslo for 20 år siden og husker det var litt inn der da. Men det er veeeldig inn og stuerent nå. Ja, mener å huske at Mette Marit hadde mye skjørt/kjole og joggesko da hun først ble sammen med Håkon Magnus for snart tyve år siden. Anonymkode: 22c1b...d0b 1
Djungelvrål Skrevet 1. september 2018 #14 Skrevet 1. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, mener å huske at Mette Marit hadde mye skjørt/kjole og joggesko da hun først ble sammen med Håkon Magnus for snart tyve år siden. Anonymkode: 22c1b...d0b Det kan nok stemme.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #15 Skrevet 1. september 2018 Jeg er sjeleglad for at joggeskotrenden har tatt og av utvalget er så stort. Misliker alle andre sko. De legger mye ressurser i å designe pene, rene og ikoniske joggesko, det er ikke lenger netting på toppen, pur hvite såler og neongule striper på siden liksom.. Det er mange pene joggesko som passer til kjoler, men om du skal en plass med dresskode så er det jo definert på forhånd at det ikke passer seg. Ellers er jeg fan av å gå med joggesko så ofte jeg bare kan. Anonymkode: 8342b...622 10
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #16 Skrevet 2. september 2018 3 timer siden, Peonjenta skrev: Ikke noe fan jeg heller, men det kommer an på kjolen. Er kjolen veldig fin og anledningen tilsier det bør man ha finsko. Syns det så rart ut da Ingri A hadde joggesko til den kjolen og til bildetaking. Rart ikke foreldrene sa noe. Hvis man kan ha joggesko til kjole bør det jo være greit å kunne ha 10 cm pumps til joggebukse også. det var helt vanlig på 80-tallet 😁 Anonymkode: 221f3...681
LiseTV Skrevet 2. september 2018 #17 Skrevet 2. september 2018 Om jeg går kjolekledd i byen så bruker jeg helst sandaler eller lave fine sko. Går ofte kjolekledd i terrenget og da bruker jeg fine joggesko.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #18 Skrevet 2. september 2018 Er det in altså? Jeg er en av dem som har begynt med dette men visste ikke at det var in. For min del er det utenkelig med høye sko eller type ballerina grunnet fysiske begrensninger. Kan ikke folk få gå i det de vil? Anonymkode: 12352...2ac
solmåneogstjerner Skrevet 2. september 2018 #19 Skrevet 2. september 2018 5 timer siden, Peonjenta skrev: Det er noe av det absolutt styggeste jeg ser. Barna mine går i bunad og joggesko på 17. mai. Hadde de ikke gjort det hadde ikke dagen blitt fin for dem... har prøvd med bunadsko men det ble bare gnagsår og elendighet. De går tross alt i tog i mange timer, og vil helst gå rundt i byen i mange timer etter det. Er enig i at det ikke er særlig pent, men...
mintgrønn Skrevet 2. september 2018 #20 Skrevet 2. september 2018 Med joggesko til kjole blir det enklere å bruke kjole til hverdags og ikke kun til fest. Så jeg syns det er topp, elsker å gå i kjole. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå