Gå til innhold

diary of an angel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Oi, skikkelig VIP på konserten altså Chrizzy? Kult! ;)

Dere var ute å spiste først? Noe godt?

Åå, så koselig, knekkebrød med rødbeter, :ler: , ser det for meg ;) Søtt ;)

Nå har jeg vert hos mamma entur, frokost på kafe & på balkongen med kaffen etterpå. Akkuratt kom hjem. Fikk kjøpt smågodt til ikveld, da det blir film & sofaliv :)

Og bryllupsmagasinet... ;)

Blir en rolig kveld idag?

Håper du slapp den bakrusen jeg hadde!! :ler::tunge1: God helg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

God helg Bustis!!

Hatt det fint ?

Her er det rolig hjemmekvelder, deilig å slappe av etter fyll & tull torsdagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Ja jeg har vært i super form i hele dag jeg. Kurt Nilsen må være magisk :tunge1:

Har vært på en herlig tur ute med W, det er jo soooool her :)

Vi spiste noe kjempe godt, pasta med broccoli, oregano, sopp, en eller annen litt mørk fløtesaus og bacon. Var kjempe godt :sikle: Mm :)

Ja i kveld blir det rolig, W sitter og ser barnetv og spiser lørdagsgodteriet sitt. Tror ikke han hadde tilgitt meg om han ikke hadde fått det en lørdag :ler:

Ja men det blir sikker kjempe koselig med godteri, film og bryllupsmagasin. Hva er bryllupsmagasin? Et program på tv, et blad kanskje?

Ha det kjempe fint :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hmm. Kurt Nilsen magisk? :ler: Kanskje det Chrizzy? ;)

Godt du er i fin form! Unner deg IKKE den bakrusen jeg hadde!... :-x :tunge1:

Det er et blad. 60,- ... dyrt! Men over 300 sider. Gøy å ha litt å se i, ikke bare finne alt på nettet ;)

Det hørtes sååå godt ut , bare minus bacon til meg som er veggis da ;)

Digg å spise ute, kjipt å aldri ha råd til det.. Utenom når mamma spanderer.. :ler: Føler meg fjortis.. :tunge1:

Å, er så varm.. tror jeg skal ta andre dusjen for idag :)

Kos deg ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bakrus er ikke noe gøy! Men hvem husker vel på det når pilsen står på bordet :wink:

Ha en kjempefin helg! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
  Sitat
Bakrus er ikke noe gøy! Men hvem husker vel på det når pilsen står på bordet :wink:

Ha en kjempefin helg! :rosasmil:

Tenkte faktisk kjøpe etpar øl nå.. :ler::tunge1:

men ølsalget stengte jo 18! Egentlig likegreitt.. ;)

Kose deg med pilsen!

Ha en koooselig kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Snart BB & pizza & en (av de rundt 40) film(ene vi har liggende) ... :) Sofaliv..... :)

Så må vi få opp printeren, så jeg kan printe søknader etterhvert. Ah, hvorfor kan de ikke bare sendes på mail, blir så bakvendt & pes med å finne konvolutt, for et sliiit! :ler::tunge1:

Åh, det skal bli godt med noe smågodtttt!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
  Sitat
Hmm. Kurt Nilsen magisk? :ler: Kanskje det Chrizzy? ;)

Godt du er i fin form! Unner deg IKKE den bakrusen jeg hadde!... :-x :tunge1:

Det er et blad. 60,- ... dyrt! Men over 300 sider. Gøy å ha litt å se i, ikke bare finne alt på nettet ;)

Det hørtes sååå godt ut , bare minus bacon til meg som er veggis da ;)

Digg å spise ute, kjipt å aldri ha råd til det.. Utenom når mamma spanderer.. :ler: Føler meg fjortis.. :tunge1:

Å, er så varm.. tror jeg skal ta andre dusjen for idag :)

Kos deg ikveld!

Ja du skulle satt på en cd med han i går, da hadde du blitt frisk som en fisk på to sekund :ler:

Jeg spiser lite kjøtt, veldi lite, merker at jeg blir sløv av mye kjøtt. I de rettene jeg bruker kjøtt så har jeg lite kjøtt og masse grønnsaker. Men jeg føler meg ikke trygg på at jeg klarer å sette sammens maten slik at W får i seg det han skal om vi skulle kutte kjøtt helt. Nå spiser vi mye fisk, til wok og alt, til og med salat (bare tunfisk da). Men det er en utfordring å bruke lite kjøtt, aller mest og ikke bruke noe. Man må være kreativ. Så det er du helt sikkert :) Enn typen spiser ikke han kjøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Nå har vi spist pizza & sett BB. Så noen video-opptak av The Cure på dataen, de er bare så kuule ;)

Ja, det at jeg er veggis.. Jeg tror nok jeg bør sjekke evt vitamin mangel og om jeg bør ta kostpluss eller noe. :-?

Men har rett & slett ikke RÅD til det nå.. :ler:

Men må skjerpe meg når jeg får jobb, for det er nok ganske sikkert at jeg mangler visse vitaminer ja..'

Men da kan jeg endelig ta meg råd til å lage mer kreative & næringsrike middager, det gleder jeg meg til!

Lei av pose og boksemat.

Skulle sjekka hos lege. For ofte blir det mye pizza & pasta, og det holder jo ikke.

Ser du TV,film nå? Eller kanskje mest på surfing på KG?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

:) Jeg sitter her og surfer litt på KG, og masse annet på samme tid. Hører på U2. W har lagt seg :) I dag når vi dro ut så tok jeg bilde av han, han var så stilig med et kult skjerf på hodet (han mente at han ble pirat da), han var så fin på det bildet. Jeg prøvde å legge det inn her, men jeg fikk beskjed om at det var for stort, skjønte ikke det helt :klø:

Har du hørt om UDOS choice, du sa du ikke liker fisk, om du ikke liker fisk og ikke spiser kjøtt så kunne det jo være lurt å ta noe omega 3 og 6. I alle fall UDOS choice er et alternativ til fiskelever og fiskefett (tran og det der), det er laget av korn og plante oljer, det er virkelig bra. Så unngår du alle tungmetaller og opphopninger som det er blitt mye av i fisk, Om du skal ta noe så anbefaler jeg deg i alle fall det. Drikker du melk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Du har sikkert hørt om det, men her er i alle fall en link :)

http://curezone.com/foods/udoschoice.asp

Det virker kanskje litt amerikansk og fantastisk, men jeg har virkelig tro på den oljen. Fikke den anbefalt av en som har brukt den i mange år, han studerer ernæring og kan mye om dette. I alle fall den selges på helsekost forretninger overallt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta
  Sitat

Har du hørt om UDOS choice? Drikker du melk?

Har ikke hørt om det nei, det er vitaminer du kan kjøpe på helsekosten kanskje? Takk for tips!! ;);)

Jeg drikker melk, (og egg og ost ja). Er ikke veganer.

Surfe KG er jo et must iløpet av dagen ja :kul:

Har lyst å se film etterhvert da, føle det er Lørdag liksom;)

Hvor lenge du var vegetarianer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
  Sitat

Det virker kanskje litt amerikansk og fantastisk, men jeg har virkelig tro på den oljen. Fikke den anbefalt av en som har brukt den i mange år, han studerer ernæring og kan mye om dette. I alle fall den selges på helsekost forretninger overallt :)

Men hjelper den mye når jeg bare bruker den istedenfor olivenolje? For det er ikke vitaminer jeg skal spise/drikke forstod jeg?

Har ikke hørt om det nei, greitt å vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
  Sitat

Men hjelper den mye når jeg bare bruker den istedenfor olivenolje? For det er ikke vitaminer jeg skal spise/drikke forstod jeg?

Har ikke hørt om det nei, greitt å vite ;)

Jo man skal drikke den :) Den er veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...