Gjest Chrizzy Skrevet 14. april 2005 #441 Del Skrevet 14. april 2005 Kanskje jeg skulle skrevet dette i min egen dagbok :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #442 Del Skrevet 14. april 2005 Universielle tanker sprenger restriksjoner chrizzy Tjena Angel, - du lesehest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. april 2005 #443 Del Skrevet 14. april 2005 Hei du Hatt en trivelig kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2005 #444 Del Skrevet 15. april 2005 Goood helg Hva skal du gjøre i helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #445 Del Skrevet 15. april 2005 Good helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. april 2005 #446 Del Skrevet 15. april 2005 Kanskje jeg skulle skrevet dette i min egen dagbok :oops: Sikkert bare bra at du lærer han at man skal ha respekt for liv, uansett hva det er de tenkte nok ikke så langt. Sovet godt? Jeg er skikkelig i bakrus! Må legge meg igjen nå, for jeg er halvsvimmel & reduuusert.. Uff, sikker for vi drakk rødvin..? Kjempekoselig igår, vi delte rødvin & likte den kjempegodt! Pizzaen var ikke så vellykket, for fyllet "hengte" seg liksom ikke helt på bunnen.. Jaja.. Vi så på live-opptak, bla. Muse & Guns'n'roses (favorittbandet til typen før). Så senere ringte vi kompisen til typen som var på Madrugada m/ dama. Vi møtte de på et utested i 00-tiden. Tok noen øl før vi dro hjem. Ooops, det ble sent ja! :oops: Stakkars min kjære som skulle på jobb idag!... Uff.... Han drar nok hjem tidlig idag tenker jeg Var det idag du skulle ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. april 2005 #447 Del Skrevet 15. april 2005 Universielle tanker sprenger restriksjoner chrizzy Tjena Angel, - du lesehest Lesehest ja.. Kanskje en dag Hva du leser for tiden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. april 2005 #448 Del Skrevet 15. april 2005 GOD HELG Bettie, Meja & Anea, var en koselig kveld igår. Vi har begge fått dilla på rødvin nå Uff, lei av bakrusen som følger med moroa.. Blir en helg med filmer og sofaliv regner jeg med Gleder meg til å slappe av & våkne uten bakrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. april 2005 #449 Del Skrevet 15. april 2005 Fikk tlf fra vikarbyrå De har visst flere jobber som dukker opp for tiden, og ville jeg skulle fylle ut CV'en min litt mer ang hva jeg har erfaring innen kontorarbeid. Prøver å huske.. Å, så gøy om noe dukket opp & jeg var tilbake i arbeidslivet!! Kjenner tømmermenn i hodet prøver å styre på.. :-? Tenker på min kjære, at han nok gleder seg til å legge hodet på puta etter jobb Stakkars.. Får fikse på CV'en litt senere når jeg er klar i hodet.. Nå måå jeg legge meg... Ugh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 15. april 2005 #450 Del Skrevet 15. april 2005 Så bra de ringte fra vikarbyrået da, og at det er mulige jobber på gang. Ønsker deg en riktig god helg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 15. april 2005 #451 Del Skrevet 15. april 2005 Halloen Hørtes ut som det var koselig i går da Men ja, det er kjedelig å ha vondt i hodet og være uggen dagen etterpå :-? Men det går over Å spennende at de ringte fra vikarbyrået, å det dukker sikkert opp noe snart Blir kanskje helt rart å begynne å jobbe :o Joda det var i kveld jeg skal ut, har skrevet litt om det hos meg. Jeg er ikke så glad i Kurt Nilsen, eller det er ikke det at jeg ikke liker han på noen måte. Men jeg ville ikke kjøpt en cd av han for å si det sånn Håper du har det bedre nå Jeg skal styre her til barnevakten kommer, starter allerede klokken seks jeg. Skal spise først da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. april 2005 #452 Del Skrevet 15. april 2005 Halloen Kose deg masse ikveld! Uff, Kurt Nilsen ja... han klarer jeg ikke.. Jeg har ennå skallebank, og litt kvalmen, er jo nesten verre enn tidligere idag...og drakk endel vann igår også.. vet ikke om jeg tør å drikke rødvin flere ganger.. Tror jeg må legge meg nedpå igjen.. Får aldri sove, for det duuundrer i hodet, uff a meg! Skal være glad når det er over! Ja, blir nok veeeldig rart å begynne å jobbe igjen, hvis de har noe til meg. Men kommer nok fort inni det etterhvert også tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. april 2005 #453 Del Skrevet 15. april 2005 Så bra de ringte fra vikarbyrået da, og at det er mulige jobber på gang. Ønsker deg en riktig god helg! Klem Ja, håper det er en jobb på vei til meg snart God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 15. april 2005 #454 Del Skrevet 15. april 2005 Ja du kommer fort inn i det når du først er i gang Akkurat nå så fann jeg ut at det blir sikkert kjempe bra med Kurt Nilsen Skal kjøpe en cd og sende til deg Så kan du å typen høre på å Nei nå, skjerp meg :-? Uff, det er bakdelen med å blande rødvin og øl. Men man skal drikke akkurat like mye vann som rødvin da blir det ikke så ille. Jeg har lært, klok av skade. Elsker rødvin, det er herlig God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #455 Del Skrevet 15. april 2005 God weekend til deg, englefjes :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. april 2005 #456 Del Skrevet 15. april 2005 Ja du kommer fort inn i det når du først er i gang Akkurat nå så fann jeg ut at det blir sikkert kjempe bra med Kurt Nilsen Skal kjøpe en cd og sende til deg Så kan du å typen høre på å Nei nå, skjerp meg :-? Uff, det er bakdelen med å blande rødvin og øl. Men man skal drikke akkurat like mye vann som rødvin da blir det ikke så ille. Jeg har lært, klok av skade. Elsker rødvin, det er herlig God bedring Spørs om det hjelper å høre CD'en, for jeg skifter radiokanal når Kurt kommer på.. Nei, uff. Det går jo an å ha forskjellig smak da heldivis, og håper du får det kjempekooos & konserten blir bra!! Ja, skal drikke bøttevis med vann til neste gang. Fyttigrisen for en fæl dag!! Men NÅ fikk jeg sovet 2 timer Nå skal vi snart se Idol, tok det opp - og spaghetti til middag igjen Fortell hvordan det var ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. april 2005 #457 Del Skrevet 15. april 2005 God weekend til deg, englefjes :-) NÅ er det good weekend, etter mange timer med tømmermenn i hodet! God helg Kafka-gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #458 Del Skrevet 15. april 2005 God helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 16. april 2005 #459 Del Skrevet 16. april 2005 Det var så artig! Kurt var helt herlig live, helt sant Vet du at siden vi sto på gjestelista så fikk vi gå forbi hele køen. Vi ble bare eskortert rett inn. Noen ropte, kan vi få være med dere. Fikk nesten litt dårlig samvittighet. Å så ble jeg kjørt hjem til døra etterpå, kan det bli bedre Ja det kan det faktisk, for lille gode fantastisk skjønne W fann ut at han skulle lage frokost på senga til meg i dag. Han sa ikke noe når han sto opp før meg så jeg sov bare videre. Så kom han inn og vekte meg med et knekkebrød med bare rødbeter på og et glass juice. Siden han ikke fikk tak i noe serveringsbrett så brukte han lokket til lego kassa til å bære alt på. Så hadde han også med en tegning han og barnevakten hadde tegna i går. Masse blekkspruter Tenk å være så utrolig heldig Jeg har faktisk ikke ord Nå ser han på Sjørøver planeten Håper du har det fint og i dag er formen bra tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #460 Del Skrevet 16. april 2005 NÅ er det good weekend, etter mange timer med tømmermenn i hodet! God helg Kafka-gutt! Sweet! Håper du hadde det super godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg