Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #421 Del Skrevet 14. april 2005 Håper du har det fint :klem2: Heisann! Du var sikkert kjempekul med blomster i håret. Åh, så søtt da.. Ja, liker best hjemmelaga pizza, gleder meg allerede;) Jeg har bare sløva hjemme idag.. Får vel ta en tur på butikken snart, få litttt frisk luft.. Planer for helga? Blir kos med vin ikveld.. Vi pleier å drikke øl, men blir litt lei av det- og mett i magen.. Så får vi plass til litt ekstra pizza heller Sov godt inatt? Drømte du om noen spesielle? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 14. april 2005 #422 Del Skrevet 14. april 2005 Heisann! Du var sikkert kjempekul med blomster i håret. Åh, så søtt da.. Ja, liker best hjemmelaga pizza, gleder meg allerede;) Jeg har bare sløva hjemme idag.. Får vel ta en tur på butikken snart, få litttt frisk luft.. Planer for helga? Blir kos med vin ikveld.. Vi pleier å drikke øl, men blir litt lei av det- og mett i magen.. Så får vi plass til litt ekstra pizza heller Sov godt inatt? Drømte du om noen spesielle? ... Kunne jo ikke si nei til å ta de i håret når han var så søt med meg. Jeg har aldrig fått så mye blomster i hele mitt liv som fra han Minner meg på at min første blomsterbukett fikk jeg fra pappa på 16 års dagen min. Det var det fineste han kunne gjort. Han hadde stilt de på bordet mitt i vase og alt når jeg kom hjem. Følte meg så voksen Han er best i hele verden I morgen skal jeg ut på byen Jeg skulle jo drømme om ferie jeg :klø: Hva liker du best, hvit eller rød vin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #423 Del Skrevet 14. april 2005 Kjempesøtt ja, Chrizzy.. Hvem du skal ut med, noen venninner? Koselig Håper det blir gøy! Vi skal drikke vin ikveld. Og ta det rolig i helga, film & avslapping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #424 Del Skrevet 14. april 2005 Tilbake fra Prix. Fikk kjøpt fyll til pizza; mais, paprika, ost og tomater. Har løk. Mmm.. er sulten! Men må vente til 19, da skal jeg vekke typen & vi skal (vertfall jeg) kaste oss over pizzaen. Og vinen. Det er rødvin, Chateau St.Andre.. aldri smakt. Åja, Chrizzy, du spurte hva jeg liker best. vet egentlig ikke! Har ikke smakt så mange viner heller. Liker begge like godt tror jeg Du da? Pleier du å drikke vin? Jeg er mest glad i øl da Men kos med litt vin til mat & nå, når det er bare meg & forloveden. Deler en vin, og har to øl hver itillegg. Skal vel se litt BB ikveld & ellers se & høre musikk, live-opptak fra forskjellige: Puddle of Mudd & Anathema. Siden vi ikke har råd til å gå på Madrugada.. Men har jo sett dem før da! Nåå må jeg henge opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 14. april 2005 #425 Del Skrevet 14. april 2005 Da jeg var ung.. likte jeg Puddle of Mud Håper du får en koselig kveld Forresten er avataren din vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #426 Del Skrevet 14. april 2005 Da jeg var ung.. likte jeg Puddle of Mud Håper du får en koselig kveld Forresten er avataren din vakker! Hvor (gammel) er du da? Syns du den er vakker? Så koooseli å høre .. Likte den bedre enn den andre "kalde" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 14. april 2005 #427 Del Skrevet 14. april 2005 hallveis til 40... Denne avataren er mystisk,men pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #428 Del Skrevet 14. april 2005 hallveis til 40... Denne avataren er mystisk,men pen Liker å være mystisk... Men da er du jo ikke gammel!! Jeg er ikke suuperfan av de egentlig, men digger å se masse forskjellig live-opptak. Eeeelsker The Cure.. etc etc Du da? Hvilken musikk, artister, liker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 14. april 2005 #429 Del Skrevet 14. april 2005 Musikk er livets nødvendigste ingrediens Tom McRae, Planet searching for Stars, The Mars Volta, Damien Rice, Walls of Jerico, Alanis Morisette, Ani Di Franco, Sahara Hotnights, Deftones, Live, Emphera, Incubus, Metallica, Iron Maiden, David Grey, Yeah Yeah Yeahs, Nirvana, Smashing Pumkins - er det jeg kommer på i øyeblikket,men det er så uendelig mye mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 14. april 2005 #430 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg skal ut med venninner ja jeg er faktisk mest glad i vin, men jeg er gld i øl også. Særlig ute på varme sommerdager Madrugada og The Cure, rå bra All maten du skriver om nå høres kjempe god ut. Jeg er så glad i å lage italiensk pizza med sånn napolistisk pizzadeig. De er så gode, men tar litt tid da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #431 Del Skrevet 14. april 2005 Nå har jeg fiksa klar pizzaen, så nå skal den snart i ovnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 14. april 2005 #432 Del Skrevet 14. april 2005 Flink hest (var bare noe de brukte å si hjemme før ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #433 Del Skrevet 14. april 2005 Napolistisk, hva er det, Chrizzy? Gleder meg å stappe i tryne.. Ja, ikke sant de er bra? Elsker The Cure over aaalt, vil så gjerne se en konsert med de, men er redd de ikke skal spille mer... Hva har du spist idag da? Kose deg ikveld! Nå må jeg hive pizza i ovnen, også vekke min darling. Kos deg ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #434 Del Skrevet 14. april 2005 Musikk er livets nødvendigste ingrediens Tom McRae, Planet searching for Stars, The Mars Volta, Damien Rice, Walls of Jerico, Alanis Morisette, Ani Di Franco, Sahara Hotnights, Deftones, Live, Emphera, Incubus, Metallica, Iron Maiden, David Grey, Yeah Yeah Yeahs, Nirvana, Smashing Pumkins - er det jeg kommer på i øyeblikket,men det er så uendelig mye mer! Ja, musikk er viktig Og jeg eeelsker å gå på konserter, hva med deg? Kul musikksmak du har Bustis . Ja, Yeah Yeah Yeahs er kule! Har ikke hørt om The Mars Volta & Walls of Jerico, men skal hente de ned å høre nå ikveld! Liker alt det andre du skrev også. Også liker jeg Beautiful People, MUSE, Placebo & metal (særlig da på konserter). Vi sees imorgen da, kanskje! Nå må jeg hive pizza i ovnen & vekke kjæresten Ha en kjempekos kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #435 Del Skrevet 14. april 2005 Flink hest (var bare noe de brukte å si hjemme før ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 14. april 2005 #436 Del Skrevet 14. april 2005 Det er jeg som alltid sier feil! Jeg mener napolitansk pizzadeig, den de bruker på de tynne italienske pizzaene. De blir nesten sånn at du kan snurre de rundt i luften, litt gummiaktig Se her, er er en link http://www.budstikka.no/diverse/oppskrifte...t=54&recid=1405 I dag har jeg bare spist pasta med pesto og karbonader. Den blandingen da Men det var godt Dere må kose dere masse med herlig pizza og vin, blir så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #437 Del Skrevet 14. april 2005 Takk for oppskriftslink! Kos deg masse du også, blir det rolig kveld? ja, blir vel litt :kysse: ikveld itillegg til vin Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2005 #438 Del Skrevet 14. april 2005 Ja, bare kom! Du bør kjøpe de, så er det forslag bak pakningen, hva du kan ha på pizzaen. Gleder meg til å trykke i trynet ikveld... Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #439 Del Skrevet 14. april 2005 Takk for tipset! Bare Hyggelig :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 14. april 2005 #440 Del Skrevet 14. april 2005 W og kompisen rev vingene av en flue nå. Jeg kom og så det, de hadde den på gulvet og skulle mate den med hestehov. Jeg ble helt fortvilt å sint og sa at jeg syntes det var så dårlig gjort av dem. Sendte de avgårde. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den fluen, jeg må vel drepe den? Jeg har satt den i vinduskarmen nå med hestehoven. Æsj! W ble virkelig lei seg og sa til meg - Jeg så ingen tårer når vi gjorde det, det var ikke meg, har den ondt, har den sår? Og så gråt han masse Da fikk jeg så dårlig samvittighet for han, det er kanskje dumt av meg å lære han opp sånn, kanskje han ikke vil slå en mygg engang til slutt. Nei dette ble litt Jeg sa til han at jeg forstår at de ikke gjorde det for å være slem og at det var jo snilt av de at de skulle mate den. Men at han må ha respekt for liv, selv et bitte lite liv som et flue liv. I alle fall ikke rive av vinger og ben, for at slikt gjør man ikke. Men nå følte jeg meg plutselig kjempe dum, fordi det var faktisk et problem for meg når jeg var liten at jeg hadde problemer med å klaske en mygg. Husker at jeg trente meg på å la den suge blod for så å få flyge sin vei. Men jeg klarte det nesten aldrig og endte med å skyve den avgårde. Å da satt jeg og tenkte at det var jo like langt fordi nå hadde den ingen snabel lenger. Det var jo litt slitsomt å styre sånn med de der myggene. Og når man tenker på rotter og sånn der så må man jo gå drastisk til verks noen ganger, blir dumt å være sånn der. Konklusjonen må vel bli at det er i alle fall greit å lære de at det ikke er greit å rive vinger og sånn av fluer og andre dyr. Men at de kan klaske mygg Jeg må vel gå å ta den fluen nå, uff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg