AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #21 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er usikker på deres relasjon, kun magefølelsen din og ikke han selv har fortalt deg at han er interessert. Men du er allikevel der hvor du vil ha en avklaring, forståelig nok. Jeg vil si at siden du er så usikker, så er han ikke interessert i deg på samme måten som du er i han. Han vil nok allikevel hevde han er interessert i deg på spørsmål om det, eller hvertfall si nei til at han vil bryte kontakten, for det er få menn som sier nei til oppmerksomhet og sex av og til, selvom de ikke er interessert i hele pakka med følelser og forhold. Tenker at du derfor vil stå like langt av å sende en sånn melding. Det eneste som er nyttig her er å ta en prat face to face om hvor han føler seg i livet nå, ser han for seg et familieliv snart eller trives han som singel og datende, hva er intensjonen hans med deg og med dating, vil dere de samme tingene, er han klar for det han hevder han vil? ja for mange sier de vil ha kjæreste og barn, men er ikke klar før om 10 år, så holder de på damer så lenge de kan før det som "pulevenner" eller "evige dates" de aldri faktisk etablerer seg med. Nå vet jeg ikke hvor langt ut i en relasjon dere er, men om han har sluttet å ta kontakt har han nok blitt opptatt med noen andre. Vil du virkelig være nr 2? Anonymkode: 0a2c7...40f Takk for svar. Dette er nok et råd jeg kunne gitt til andre - faktisk har jeg sikkert gjort det også - men jeg er ganske sikker på at han vil være ærlig ved konfrontasjon. Faktisk er noe av det jeg liker ved ham at han er veldig rett fra levra, selv på kanten noen ganger. Jeg tror ikke han treffer andre, det ville vært vanskelig å overhodet få tid til, men man vet selvsagt aldri. Vi har ikke hatt sex, han er litt forsiktig der, så det er ikke noe "pulevenn"-scenario. Han har vært i et langt forhold, men ble kraftig såret tidligere. Han snakket litt om det, at han rushet inn i ting da, kanskje var det et hint til meg om å ta ting sakte. Men så er det jo snakk om hvor sakte. Jeg kan ikke gå i dagevis uten kontakt. Så det jeg egentlig vil kommunisere er at når kontakten uteblir så vil jeg oppfatte det som manglende interesse. Og hvis han ikke er klar for å date enda (selv om han visstnok sa han var det) så vil jeg gjerne vite det. Jeg vil jo ikke være den personen han treffer sporadisk for å "teste vannet" etter å ha hatt kjærlighetssorg. Kanskje ikke et veldig vanlig konsept at menn utnytter kvinner emosjonelt, men alt er mulig... TS Anonymkode: 06969...813
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #22 Skrevet 1. september 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med da isåfall å foreslå å treffes igjen (uten noe om at du ikke vil ha beskjed hvis han ikke vil, denne beskjeden får du jo hvis han sier nei til å treffes).. og hvis han da har lyst til å møte deg igjen - så forteller du han det du tenker på når dere møtes heller? Anonymkode: 489ed...311 Ja jeg har tenkt på det. Men så er det jo slik at det nå har gått en stund siden kontakten sist, og jeg føler meg mindre dum / ille dersom jeg i hvert fall har gjort det klart at jeg kan ta et hint og evt. ser hvor det går hen... TS Anonymkode: 06969...813
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #23 Skrevet 1. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det jeg egentlig vil kommunisere er at når kontakten uteblir så vil jeg oppfatte det som manglende interesse. Og hvis han ikke er klar for å date enda (selv om han visstnok sa han var det) så vil jeg gjerne vite det. Jeg vil jo ikke være den personen han treffer sporadisk for å "teste vannet" etter å ha hatt kjærlighetssorg. Kanskje ikke et veldig vanlig konsept at menn utnytter kvinner emosjonelt, men alt er mulig... TS Anonymkode: 06969...813 Det kan høres ut som at du allerede er den personen, selvom han kanskje til og med selv ville ønsket det var anderledes. Og jo det er desverre veldig vanlig a menn utnytter kvinner emosjonellt. De fleste ser det ikke som utnytting selv, for deres egoistiske behov for nærhet, bekreftelser og sex overstyrer deres emapti for andre Jeg ville tatt kontakt på vanlig måte tre fire ganger fremover, og sett an åssen han fulgte opp den kontakten og om forholdet eskalerte ut fra det. Om han ikke satt av tid til deg, om han bare gadd å møtes når du sendte melding fredag kveld eller om han også syns det hørtes hyggelig ut å ta en gåtur og kaffe på thermos i skogen klokka 10 søndag morgen , og liksom ja prøvd å hive litt bensin på bålet nå og sett om bilen rulla noe mer framover, og om ikke spurt han direkte, men husk at action speaks louder than words. Anonymkode: 0a2c7...40f
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #24 Skrevet 1. september 2018 Hvor lenge har dere vært uten kontakt, eller når var siste gang dere møttes? Anonymkode: 6945f...ee6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #25 Skrevet 1. september 2018 Hvis det er lenge siden dere har hatt kontakt, så er han nok ikke interessert, da hadde han tatt kontakt med deg. Jeg ville latt være å sende den type melding til han som du tenker å gjøre, det vil kanskje bare skremme han bort. Magefølelsen pleier ofte å stemme, så lytt til den. Er du usikker, så spør han om dere skal treffes, hvis han ikke er interessert så sier han nok nei. Anonymkode: cd880...35f 2
PinkLady97 Skrevet 1. september 2018 #26 Skrevet 1. september 2018 Ikke send slik melding. Virker veldig anklagende og det oser usikkerhet fra din side og det vil skremme han vekk! Spør heller om/når dere skal møtes igjen. Sier han nei, eller kommer med unnskyldninger som (fordi han er for feig til å være ærlig) «er opptatt idag/den dagen» og heller ikke foreslår noe dato så ville jeg bare tatt hintet og gått videre og glemt han. Ikke vits å bruke tid på noen om interessen ikke er gjensidig, det er bortkastet. Finn en annen fyr som er interessert i deg du! Livet er for kort❤️ Kom med en oppdatering til oss, lykke til!😊 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #27 Skrevet 1. september 2018 Hvor lenge siden er det du snakket med han/møtte han? Anonymkode: ad1d5...e42
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #28 Skrevet 7. september 2018 På 1.9.2018 den 22.07, PinkLady97 skrev: Ikke send slik melding. Virker veldig anklagende og det oser usikkerhet fra din side og det vil skremme han vekk! Spør heller om/når dere skal møtes igjen. Sier han nei, eller kommer med unnskyldninger som (fordi han er for feig til å være ærlig) «er opptatt idag/den dagen» og heller ikke foreslår noe dato så ville jeg bare tatt hintet og gått videre og glemt han. Ikke vits å bruke tid på noen om interessen ikke er gjensidig, det er bortkastet. Finn en annen fyr som er interessert i deg du! Livet er for kort❤️ Kom med en oppdatering til oss, lykke til!😊 Oppdatering! Jeg fulgte magen, og gikk tvers imot KGs råd. Dvs. jeg spurte ham rett ut om det var noe galt og om han ikke ville treffes igjen. Jeg fikk raskt svar, han ville selvsagt møtes igjen, og vi satte en date. Det var veldig hyggelig, selv om jeg var nervøs for å ta opp det som hadde med oss å gjøre. Heldigvis gjorde han det selv, ettersom han hadde tenkt litt på det. Han spurte meg om en rekke ting vi snakket om på forrige date, og var tydelig nervøs for om han hadde sagt noe feil. Vi fikk snakket ut. Han gjorde det også tydelig at han ville ha en ny date så snart han var tilbake igjen. Jeg fikk en utrolig søt melding etter daten, som vanlig, som fjernet det meste av tvil fra min side. Han har nok tvilt litt på meg også, men etter dette ser han at han må gi mer bekreftelse, ettersom jeg er litt uttrygg. Så min konklusjon her er at en litt konfronterende melding er helt ok hvis fyren er betatt av deg. Er han ikke det, så er det spikeren i kista. Men da er det vel ikke noe du kunne ha gjort uansett. Er du i tvil om å sende en slik melding så er det noe galt allerede, vil jeg tro. TS Anonymkode: 06969...813 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå