AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #1 Del Skrevet 31. august 2018 ☝️ Anonymkode: e04a1...093 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #2 Del Skrevet 31. august 2018 Ingen 😞 Har en veldig mentalt og eksekutivt krevende jobb, jobber vanlig tid, 8-15.30, prøver å trene litt for å holde meg i form, kommer hjem, lager mat, ligger på sofaen resten av kvelden og ser TV-serier med mannen min. Hobby kanskje er å se serier, mye politiske programmer, interiør (selv om jeg ikke gjør noe).. Ønsker jeg hadde ork til mer hobbyer, men det jeg har holder i lange baner. Blir enormt imponert av de som klarer å gjør noe ved siden av vanlig jobb. Anonymkode: 675a6...c89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Budeia* Skrevet 31. august 2018 #3 Del Skrevet 31. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen 😞 Har en veldig mentalt og eksekutivt krevende jobb, jobber vanlig tid, 8-15.30, prøver å trene litt for å holde meg i form, kommer hjem, lager mat, ligger på sofaen resten av kvelden og ser TV-serier med mannen min. Hobby kanskje er å se serier, mye politiske programmer, interiør (selv om jeg ikke gjør noe).. Ønsker jeg hadde ork til mer hobbyer, men det jeg har holder i lange baner. Blir enormt imponert av de som klarer å gjør noe ved siden av vanlig jobb. Anonymkode: 675a6...c89 Same same... kjempeimponert av de som klarer å prioritere hobby med full jobb, barn og hus. Jeg får det ikke til. Har ikke drevet med noe siden jeg var fjortis, så jeg vet ikke hva jeg liker å drive med lenger en gang... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 31. august 2018 #4 Del Skrevet 31. august 2018 Brodering, lesing og tv-spill. Det går litt i bølger. En periode broderer jeg mye og en annen leser jeg mye osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #5 Del Skrevet 31. august 2018 Snapper opp info der brukere i konkrete tråder over tid gjør det mulig å google seg frem til deres ekte identitet. Deretter snoker jeg i deres sosiale medier og vet ikke om jeg skal le eller gråte av at det sitter mennesker og kritiserer andre for noe de selv gjør og har gjort, og at noen lyver så det renner om eget liv for å underbygge egne argumenter (?). Gjør ikke dette nå lenger, men det var en hobby jeg hadde. Ganske interessant å danne seg et inntrykk av bruker(navnet), og så sammenligne det med inntrykket jeg dannet meg av SoMe-versjonen av personen bak brukeren. Anonymkode: 93e99...208 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #6 Del Skrevet 31. august 2018 Oi, ubehagelig 😳 Anonymkode: 675a6...c89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #7 Del Skrevet 31. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snapper opp info der brukere i konkrete tråder over tid gjør det mulig å google seg frem til deres ekte identitet. Deretter snoker jeg i deres sosiale medier og vet ikke om jeg skal le eller gråte av at det sitter mennesker og kritiserer andre for noe de selv gjør og har gjort, og at noen lyver så det renner om eget liv for å underbygge egne argumenter (?). Gjør ikke dette nå lenger, men det var en hobby jeg hadde. Ganske interessant å danne seg et inntrykk av bruker(navnet), og så sammenligne det med inntrykket jeg dannet meg av SoMe-versjonen av personen bak brukeren. Anonymkode: 93e99...208 Håper ikke du er uføretrygdet, du har tydeligvis arbeidsevne. Anonymkode: 675a6...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #8 Del Skrevet 31. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper ikke du er uføretrygdet, du har tydeligvis arbeidsevne. Anonymkode: 675a6...c89 Jeg er student. Når det er sagt så tipper jeg de aller fleste uføretrygdede er i stand til å lese på et forum og ta i bruk google, altså, uten at det forteller noe om deres eventuelle restarbeidsevne. Anonymkode: 93e99...208 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #9 Del Skrevet 31. august 2018 Strikker endel, på sokkekjøret nå 😛 og det går helt fint å gjøre samtidig som en ser på film/serier - eller lydbok. Pleide å lese endel, men pga strikkebasillen er papir bytta ut med lydfiler Fargelegger litt, da for det meste som en aktivitet sammen med barn, som enten tegner eller får fargelegge i en av "voksen-bøkene". Fotograferer litt, har med kamera i lomma på søndagsturen eller rusle litt i hagen Hage og blomster, sår egne grønnsaker (i krukker) og enkelte blomster for å hjelpe på sein vår her nord. Høres mye ut når ramser opp sånn, men ingen av delene tar særlig mye tid eller innsats egentlig -øyeblikk her og der. Tror det handler mest om å ha interessen. For min del - så var jeg mer opptatt av å sette av tid til å gjøre litt av sånt som gir meg glede da jeg jobba en intensiv prosjektjobb med lange timer. Anonymkode: 80aa9...4dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #10 Del Skrevet 31. august 2018 Bøker og strikking, livet ble plutselig fulendt da jeg fant storytel, kan strikke og høre på bøker samtidig. Slipper å slippe tellingen mens jeg blar om i boka. Og jobber natt og kan jaggu både høre lydbøker og strikke når alle sover ( sjeldent alle sover, men tanken er god) Anonymkode: 59e2c...159 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 31. august 2018 #11 Del Skrevet 31. august 2018 Baker, tar litt turer og gå turer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 31. august 2018 #12 Del Skrevet 31. august 2018 Trening ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #13 Del Skrevet 31. august 2018 Hobbyen min er interesse for et land. Har egentlig vært fascinert siden tidlig barndom; men først i voksen alder da at jeg ble mye syk og falt ut av det vanlige livet, tok jeg fascinasjonen på alvor. Det begynte med at jeg ville gi meg selv noe å gjøre i hverdagen, og førte til at jeg ble som et annet menneske. Det ble et nytt liv, så egentlig føler jeg det som å ha funnet meg selv. Har lært så mye, bl.a. historie, kultur før og nå, håndverk, klær, mat. Har lært litt språk på egenhånd, neste trinn er språkkurs, den store drømmen er en reise. Storkoser meg med hobbyen min. Anonymkode: 8d6cd...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #14 Del Skrevet 31. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Snapper opp info der brukere i konkrete tråder over tid gjør det mulig å google seg frem til deres ekte identitet. Deretter snoker jeg i deres sosiale medier og vet ikke om jeg skal le eller gråte av at det sitter mennesker og kritiserer andre for noe de selv gjør og har gjort, og at noen lyver så det renner om eget liv for å underbygge egne argumenter (?). Gjør ikke dette nå lenger, men det var en hobby jeg hadde. Ganske interessant å danne seg et inntrykk av bruker(navnet), og så sammenligne det med inntrykket jeg dannet meg av SoMe-versjonen av personen bak brukeren. Anonymkode: 93e99...208 Med andre ord så var hobbyen din å være stalker. Det er sykt det! Anonymkode: 3ab25...9ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #15 Del Skrevet 1. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Snapper opp info der brukere i konkrete tråder over tid gjør det mulig å google seg frem til deres ekte identitet. Deretter snoker jeg i deres sosiale medier og vet ikke om jeg skal le eller gråte av at det sitter mennesker og kritiserer andre for noe de selv gjør og har gjort, og at noen lyver så det renner om eget liv for å underbygge egne argumenter (?). Gjør ikke dette nå lenger, men det var en hobby jeg hadde. Ganske interessant å danne seg et inntrykk av bruker(navnet), og så sammenligne det med inntrykket jeg dannet meg av SoMe-versjonen av personen bak brukeren. Anonymkode: 93e99...208 Ok så en internett stalker med så mye fritids at du følger mer på andres liv enn å etablere ditt eget... Wow.... Gratulerer. Og nei det er ikke interessant, det er psyko. Hvem bryr seg om hvem en person på internett er i virkeligheten, og hvem bryr seg om hvordan denne er i forskjellige settinger? Ikke engang mennesker du kjenner gjør samme inntrykk på deg som på andre, de er nok en helt annen med deg enn med bestekompisen sin for eksempel. Så utrolig dømmende du må være da, forferdelig negativ særtrekk og egenskap ved deg. Anonymkode: e2a0c...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 1. september 2018 #16 Del Skrevet 1. september 2018 Strikking og trene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Springfjær Skrevet 1. september 2018 #17 Del Skrevet 1. september 2018 Strikking, matlaging (syns det er gøy å eksperimentere på kjøkkenet og å lage mat mange vanligvis kjøper, slik som pizzasaus), litt hekling og så leser jeg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 1. september 2018 #18 Del Skrevet 1. september 2018 Fotball, foto, matlaging, terrengsykling, lese, skrive.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #19 Del Skrevet 1. september 2018 Strikking, hekling og broderi, leser, matlaging og baking. Anonymkode: 68531...992 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #20 Del Skrevet 1. september 2018 Strikke, hekle, danse, bøker, serier, friluftsliv, matlaging. Litt sånn typisk husmor 😅 Anonymkode: 1fb3e...f62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå