FrodeF Skrevet 5. september 2018 #21 Skrevet 5. september 2018 På 2.9.2018 den 21.02, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke spesielt teknisk anlagt nei. Er android såpass mer kompliserte altså? Anonymkode: ec31d...bdc Nei, men folk er idioter og liker å påstå det.
FrodeF Skrevet 5. september 2018 #22 Skrevet 5. september 2018 2 minutter siden, jabx skrev: Merk at dette sannsynligvis er tester utført av entusiaster, altså folk som er mer avanserte brukere. For disse er ofte Android-telefoner det beste valget, men for de som bare vil ha noe som fungerer så er iPhone ofte et bedre valg. Hva i all verden er det som ikke fungerer eller er alt for komplisert med android???
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #23 Skrevet 5. september 2018 1 hour ago, jabx said: Merk at dette sannsynligvis er tester utført av entusiaster, altså folk som er mer avanserte brukere. For disse er ofte Android-telefoner det beste valget, men for de som bare vil ha noe som fungerer så er iPhone ofte et bedre valg. Sannsynlig, sier du. Med andre ord vet du ikke noe som helst om hvem som har utført testene. Hva med å sjekke ut det før du uttaler deg? Fakta er at P20 pro er en helt sykt sweet telefon. Selv har jeg iPhone og kommer til å fortsette med det, men P20 pro har: i hvert fall dobbelt så bra kamera som iPhone X og flere timer lengre batterilevetid. Du trenger ikke være en proff-bruker for å sette pris på slike finesser. Anonymkode: 460f2...60f
jabx Skrevet 8. september 2018 #24 Skrevet 8. september 2018 På 5.9.2018 den 20.25, FrodeF skrev: Hva i all verden er det som ikke fungerer eller er alt for komplisert med android??? Android er mer fleksibel, noe som gjør det mer komplisert. Og så har du ting som støtte for SD-kort som kan være bra hvis man vet hva man driver med, men ren tragedie for folk flest (siden SD-kort plutselig kan dø). Android fungerer fint det, men det er mer komplisert enn iPhone (iOD).
jabx Skrevet 8. september 2018 #25 Skrevet 8. september 2018 På 5.9.2018 den 21.48, AnonymBruker skrev: Sannsynlig, sier du. Med andre ord vet du ikke noe som helst om hvem som har utført testene. Hva med å sjekke ut det før du uttaler deg? Fakta er at P20 pro er en helt sykt sweet telefon. Selv har jeg iPhone og kommer til å fortsette med det, men P20 pro har: i hvert fall dobbelt så bra kamera som iPhone X og flere timer lengre batterilevetid. Du trenger ikke være en proff-bruker for å sette pris på slike finesser. Anonymkode: 460f2...60f Jeg har ikke sagt at det ikke er en god telefon, men jeg påpeker at Android passer bedre for folk som vet hva de driver med. Hvem er det som har utført testene da, siden du tydeligvis mener at det jeg skriver er feil?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå