AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #1 Skrevet 31. august 2018 Det er på tide å bytte ut min iPhone 6S, som for øvrig har vært helt jævlig helt fra start. Men da er spørsmålet, burde jeg gå for en ny iPhone eller f.eks Samsung? Har kun hatt iPhone tidligere så har ikke noe sammenligningsgrunnlag. Vil gjerne høre fra dere som har erfaring med begge deler. Det er viktig at den tar gode bilder, og grei strømkapasitet (som jo iPhone 6S ikke har). Ellers vil den brukes mest til sosiale medier og streaming av musikk og film. Anonymkode: ec31d...bdc
stan Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 Jeg har hatt Samsung hele tiden, mens flere rundt meg har hatt diverse iPhoner. Ingen av Samsungene har manglet noe i forhold iPhone, heller tvert imot. Hvis fotografering er viktig er huawei verd å vurdere. Dama har toppmodellen (P8?) og den er vesentlig bedre enn min Note 8 når det gjelder å få bra bilder. 1
TMB Skrevet 31. august 2018 #3 Skrevet 31. august 2018 Hvor inne i "Apple-økosystemet" er du? Hvis d har Watch, AirPods etc. så vil ikke disse fungere med Android (AirPods fungerer men ikke sømløst). Hvis du er vant med iPhone/iOS så er det ganske nedtur å gå over til Android spør du meg. Hilsen en som bruker begge deler hver dag.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #4 Skrevet 31. august 2018 Samsung Note 9. Hatt Note i mange år. Aldri angra. Anonymkode: 9c09d...371
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #5 Skrevet 31. august 2018 Jeg har nylig byttet ut min iPhone 6s plus mot en Samsung galaxy s8. Er strålende fornøyd! Jeg synes jeg fikk mye mer valuta for pengene. Spesielt var det viktig for meg med et godt kamera og god lagringsplass. Ved valg av Samsung fikk jeg mye for lite penger, mens når jeg har hatt Iphone har jeg også vært fornøyd, men synes de har kostet for mye. Anonymkode: 3255e...b2d 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #6 Skrevet 1. september 2018 Jeg har hatt 4 ulike Iphone modeller (4s, 5s, 6s og X). Samsung har jeg hatt én gang, aldri mer. Gikk lett tilbake til Apple. Anonymkode: c65b2...97e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #7 Skrevet 1. september 2018 Det er vel egentlig ikke så stor forskjell når det er snakk om kvalitet. Det er smak og behag. Jeg syns iPhone er enklere å bruke, men jeg hater iTunes, iCloud og alt iDritt. Så vidt jeg vet er det Huawei 20 Pro som har det beste kameraet for tiden. Tror de har mange bra telefoner Anonymkode: 6283f...315
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #8 Skrevet 1. september 2018 Vil du ha mest for pengene birde du kjøpe Huawei 20 Pro. Jeg ville uansett kjøpt samsung. Anonymkode: 7dc2b...f7c
jabx Skrevet 1. september 2018 #9 Skrevet 1. september 2018 Hvis du ikke er en avansert bruker bør du kanskje holde deg til iPhone. Samsung og Android-telefoner generelt er mer kompliserte og det er mer som kan gå galt.
hutula1 Skrevet 1. september 2018 #10 Skrevet 1. september 2018 Finnes da bedre telefoner enn Samsung og iPhone. Se til Sony, Huawei, Nokia og HTC. Du vil bli overrasket.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #11 Skrevet 2. september 2018 På 1.9.2018 den 17.46, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt 4 ulike Iphone modeller (4s, 5s, 6s og X). Samsung har jeg hatt én gang, aldri mer. Gikk lett tilbake til Apple. Anonymkode: c65b2...97e Kan jeg spørre hvorfor aldri mer Samsung? Har kun hatt iPhone selv så kjenner ikke til android. Anonymkode: ec31d...bdc
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #12 Skrevet 2. september 2018 På 1.9.2018 den 18.22, jabx skrev: Hvis du ikke er en avansert bruker bør du kanskje holde deg til iPhone. Samsung og Android-telefoner generelt er mer kompliserte og det er mer som kan gå galt. Jeg er ikke spesielt teknisk anlagt nei. Er android såpass mer kompliserte altså? Anonymkode: ec31d...bdc
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #13 Skrevet 2. september 2018 På 1.9.2018 den 18.15, AnonymBruker skrev: Det er vel egentlig ikke så stor forskjell når det er snakk om kvalitet. Det er smak og behag. Jeg syns iPhone er enklere å bruke, men jeg hater iTunes, iCloud og alt iDritt. Så vidt jeg vet er det Huawei 20 Pro som har det beste kameraet for tiden. Tror de har mange bra telefoner Anonymkode: 6283f...315 Har også hørt at Huawei har bra kamera. Men er resten av telefonen bra også? Må innrømme at jeg er skeptisk til Huawei (helt sikkert uten grunn). Anonymkode: ec31d...bdc
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #14 Skrevet 2. september 2018 På 31.8.2018 den 18.45, AnonymBruker skrev: Jeg har nylig byttet ut min iPhone 6s plus mot en Samsung galaxy s8. Er strålende fornøyd! Jeg synes jeg fikk mye mer valuta for pengene. Spesielt var det viktig for meg med et godt kamera og god lagringsplass. Ved valg av Samsung fikk jeg mye for lite penger, mens når jeg har hatt Iphone har jeg også vært fornøyd, men synes de har kostet for mye. Anonymkode: 3255e...b2d Var det enkelt å gå fra iPhone til android, eller er den mer komplisert synes du? Anonymkode: ec31d...bdc
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #15 Skrevet 2. september 2018 På 31.8.2018 den 18.23, TMB skrev: Hvor inne i "Apple-økosystemet" er du? Hvis d har Watch, AirPods etc. så vil ikke disse fungere med Android (AirPods fungerer men ikke sømløst). Hvis du er vant med iPhone/iOS så er det ganske nedtur å gå over til Android spør du meg. Hilsen en som bruker begge deler hver dag. Jeg har kun iPhone, ingen andre Apple-produkter. Men jeg har hatt iPhone i mange år (iPhone 4, 5S, 6S). Anonymkode: ec31d...bdc
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #16 Skrevet 2. september 2018 På 31.8.2018 den 17.41, stan skrev: Jeg har hatt Samsung hele tiden, mens flere rundt meg har hatt diverse iPhoner. Ingen av Samsungene har manglet noe i forhold iPhone, heller tvert imot. Hvis fotografering er viktig er huawei verd å vurdere. Dama har toppmodellen (P8?) og den er vesentlig bedre enn min Note 8 når det gjelder å få bra bilder. Har også hørt at Huawei har bra kamera. Men er resten av telefonen også bra? Type batterikapasitet, brukervennlighet. Anonymkode: ec31d...bdc
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #17 Skrevet 2. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Var det enkelt å gå fra iPhone til android, eller er den mer komplisert synes du? Anonymkode: ec31d...bdc Jeg har hatt Iphone og Samsung, og Iphone skal aldri inn i mitt hus igjen. Iphone er klønete i bruk i forhold til Android tlf, og ikke minst den rigide måten Iphone er i forhold til å brukes sammen med andre produsenter er meget usmakelig. Anonymkode: bacc9...67f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #18 Skrevet 3. september 2018 Huawei P20 pro. Har blitt kåret til en av 2018s beste telefoner mange ganger. Anonymkode: 460f2...60f
jabx Skrevet 5. september 2018 #19 Skrevet 5. september 2018 På 2.9.2018 den 21.02, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke spesielt teknisk anlagt nei. Er android såpass mer kompliserte altså? Anonymkode: ec31d...bdc På en måte. Det er sikkert enkelt og greit nok i bruk, men det er mer "fleksibelt" slik at det er mer som kan gå galt, og så er det mange forskjellige telefonprodusenter som bruker det, og ikke samme selskap som kontrollerer både maskinvaren og programvaren på telefonen.
jabx Skrevet 5. september 2018 #20 Skrevet 5. september 2018 På 3.9.2018 den 21.49, AnonymBruker skrev: Huawei P20 pro. Har blitt kåret til en av 2018s beste telefoner mange ganger. Anonymkode: 460f2...60f Merk at dette sannsynligvis er tester utført av entusiaster, altså folk som er mer avanserte brukere. For disse er ofte Android-telefoner det beste valget, men for de som bare vil ha noe som fungerer så er iPhone ofte et bedre valg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå