AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #41 Skrevet 2. september 2018 På 30.8.2018 den 22.24, AnonymBruker skrev: Ts her. Takk for svar folkens. Skjønner dette nok er et ømt punkt for mange og flere kan nok ikke relatere. Er en ganske dum situasjon, da dette er hennes siste år. Vil at de skal være så bra som mulig. Skal se hva jeg finner på nettet av bonding-øvelser. Litt trøst å høre at vi er flere som ikke helt klikker med hunden sin.. så takk! Anonymkode: 44ba1...238 Hva mener du med det? Hvordan vet du at dette er hennes siste år? På 31.8.2018 den 9.47, AnonymBruker skrev: Og ikke omplasser en tolv år gammel hund. Det er ondskapsfullt. Anonymkode: e00f0...4d6 Men det sier jo ts at hun ikke skal også. Anonymkode: fe335...549 2
Yuumi Skrevet 2. september 2018 #42 Skrevet 2. september 2018 Hun er gammel, men du skal ikke se bort ifra at noen vil ha henne likevel :0) pappaen min foreksempel 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #43 Skrevet 2. september 2018 Vet hvordan du har det TS. Hadde selv en hund på 12 som jeg hadde mistet litt følelser for, det vil si hunden var blitt ganske skrøpelig og vi kunne ikke gå lange turer og kose oss slik som tidligere. Helseproblemene hadde også en effekt på humøret til hunden og det ble liksom en annen hund, og de siste årene var bare ansvar og ikke særlig kos. Ble faktisk en lettelse da den tilslutt måtte avlives pga sykdom. Ble en lettelse i hverdagen men jeg kunne ønske den fortsatt levde nå som den er borte. Og i etterkant kunne jeg ønske at jeg koste mye mye mer med den den siste tiden. Anonymkode: 48693...ea9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #44 Skrevet 2. september 2018 On 8/30/2018 at 10:24 PM, AnonymBruker said: Ts her. Takk for svar folkens. Skjønner dette nok er et ømt punkt for mange og flere kan nok ikke relatere. Er en ganske dum situasjon, da dette er hennes siste år. Vil at de skal være så bra som mulig. Skal se hva jeg finner på nettet av bonding-øvelser. Litt trøst å høre at vi er flere som ikke helt klikker med hunden sin.. så takk! Anonymkode: 44ba1...238 Hunden kan ha 4-5 år igjen, om den ftrives og er frisk Er det noen sykdom her siden du sier det et siste året? Anonymkode: 456b0...f30
Tvist Skrevet 2. september 2018 #45 Skrevet 2. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hunden kan ha 4-5 år igjen, om den ftrives og er frisk Er det noen sykdom her siden du sier det et siste året? Anonymkode: 456b0...f30 Dette er hennes siste år skriver ts. År kan tolkes i flertall i den setningen, slik forstår jeg det. 7
sølvdryss Skrevet 3. september 2018 #46 Skrevet 3. september 2018 Hva med å prøve å bygge opp båndet igjen? Gjør ting som hunden liker. Gå de turene den liker best (enten det er fjelltur, snusetur eller løpe løs). Kos sammen i sofaen mens du ser tv. Øv på triks/lek sammen inne og ute (kombiner det gjerne på tur). Reis på telttur sammen, ligg inntil hverandre. Kanskje det kan hjelpe å gå tur sammen med andre som også har hund? Men jeg tenker at så lenge hunden ser ut til å ha det bra, så har den sikkert det. Hvis den virker tilfreds og får mat, litt lek/mental trening, turer den skal ha og litt kos, så tror jeg den er fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå