Gå til innhold

Jeg stinker!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det 5 1/2 mnd siden fødsel og fortsatt svetter jeg som en gris. Vært sånn siden 3. trimester. I tillegg lukter svetten skikkelig stramt!! Syns det lukter av meg selv med deo(antiperspirant) og lukten kommer omtrent tilbake før jeg er ferdigdusjet. Er det for varmt på badet lukter det før jeg har rukket å ta på deo😬 Svetter mye i ansiktet også🙈

Før jeg ble gravid svettet jeg veldig lite og luktet nesten aldri svett(i såfall en sjelden gang av genser brukt to dager ol).

Noen fler som har det sånn?! Og noen som har hatt det sånn og det har gått over?😅🙇‍♀️

Anonymkode: 9f407...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svettet helt ekstremt på natten i cirka en måned etter fødsel. Det var helt vått på lår, rygg, alt! Ekkelt! Fødte i januar så var iskald og svett om hverandre. Tror det bare var hormoner

Det luktet ikke stramt da. Syns over 5 mnd var litt lenge?

har du hørt med helsesøster?

ammer du? 

Anonymkode: c46a7...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer store endringer i kroppen i forbindelse med graviditet som kan henge igjen. Hvis du ammer går også endel væske ut i melka og jeg ser for meg at resten av kroppsvæskene blir mer konsentrert, deriblant svette. Kanskje det hjelper å drikke bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp ammer. Og ikke superflink til å drikke nok. Takk for tipset, skal prøve med vann rett og slett 😁👍

Ts

Anonymkode: 9f407...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...