Lille frk Tussi Skrevet 14. mars 2005 #1 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg skal reise til London på fredag og lurer på om det er noen som kan anbefale noen gode steder å shoppe? Har ikke vært der siden jeg var 9 (4 år siden) og husker derfor ikke så veldig mye derfra... Er veldig interessert i bøker, Ole Brumm, teddybjørner(samler på sjeldne bamser) og ting med tegnede figurer f.eks Hello Kitty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 14. mars 2005 #2 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei! Oxford Street er jo den store shopping-gata der du finner stort sett alt. Jeg var der for litt siden - og det ble rett og slett for mye for meg. For mye folk og stress og for store butikker med for lite system :oops: Jeg anbefaler i stedet Covent Garden - vi var der på søndag etter en stresset lørdag på Oxford Street. Dette er vel først og fremst dersom du skal handle klær. På Oxford Street ligger forresten Selfridges (dyr merkesshopping som Prada, Gucci mm) - men der finner du også en stor lekeavdeling der de har Hello Kitty mm. Det finner du også i lekeavdelingene på Harrod´s i Kensingtonområdet, på Hamley's på Regent Street og sikkert masse andre steder også :-D Ta et websøk på f.eks. google, så finner du sikkert mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 14. mars 2005 #3 Del Skrevet 14. mars 2005 I Oxford Street har du også en Disney Store med mange Ole Brumm ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. mars 2005 #4 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg elsker Camden og Covent Garden. Det er dessuten en kjempestor bokhandel (Watson's hvis jeg ikke husker feil) rett ved Picadilly Circus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 14. mars 2005 #5 Del Skrevet 14. mars 2005 Oxford street har en del store bokhandlere som er åpne til 10-11 om kvelden og da er det ikke så mye folk og kaos der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 15. mars 2005 #6 Del Skrevet 15. mars 2005 Camden er absolutt verdt å få med seg. De selger mest klær og sånn. Man kan kjøpe klær som veldig få andre har her hjemme i Norge, og for en billig penge. tror jeg betalte 150 kr for et par bukser. Ellers er jo Disney store noe for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå