Gå til innhold

Aelwyn og Perra´s nye start, med mål 010706.


Aelwyn

Anbefalte innlegg

Ja da starter man på ny dagbok, planlegginga har ikke gått noe fremover utenom at Perra har begynt og ta del i den. :kul:

(Men vi har da vært og sett på Lokalene sammen, som jeg reserverte for snart ett år siden.) :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen attåt, Sanne!

Koselig å se det gå rette veien igjen, og at den godeste halvdelen din deltar i mye større grad! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Så det ordnar seg, trur du? Så bra! No vart eg glad! Men eg ventar framleis på sjaketten, er den på vei....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Du Aelwyn:

Ikke at jeg har noe med det; men hadde det ikke vært en idé å få sendt den sjaketten til Veslo snart?

Du har sikkert bare glemt det bort? Men tror hun begynner å bli stresset nå. Jeg hadde ihvertfall hatt vondt i magen om jeg var henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmmmmmmm....... :hoho: Nå er det mulig at man må lage kul på magen dagbok istedet de neste ni mnd... Tante rød er en uke forsinka.... :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har nå:

Reservert kirka, sett på annet antrekk til han og annen kjole til meg. Så er man jo gravid 11 uker på vei da... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
Vi har nå:

Reservert kirka, sett på annet antrekk til han og annen kjole til meg. Så er man jo gravid 11 uker på vei da... :sjarmor:

Oj, det har eg ikkje fått med meg.. Spennande.... Håpar det blir ei ordning på det vi har snakka om også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i dag og hører på gammel gó musikk... Lagrer i egen musikk mappe... Hehe.

Til bryllupet seff :wink:

Sitter her hormonell som py, ler og gråter.

Skal begynne så smått på invitasjonene snart, blir jo ikke tid når småttisen kommer. :babysmokk:

Hva mer? *Tenker hardt, har ikke hjerne nå for tia*

Må bestille div fra Panduro også...

Det var vel alt. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Må bestille div fra Panduro også...

Burde du ikkje tenke litt på det du veit, først kanskje? Syns ikkje du skal klage over at du har dårleg råd viss du har råd til å bestille ting frå Panduro. Dersom vi ikkje får ordna opp snart må eg faktisk gjere alvor av det eg har snakka om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...