Gå til innhold

Aelwyn og Perra´s nye start, med mål 010706.


Aelwyn

Anbefalte innlegg

Kjære dagbok,

Nå er det leeenge siden jeg har skrevet her, det har vært masse krangel,glede,gråt og lykke denne tiden...

Om det blir bryllup, det vet jeg ikke enda, som jeg skrev inne på bryllups emnet, så har jeg innrømmet mye stygt jeg har gjort mot min kjære for ganske nøyaktig 1 år siden...

Uansett, jeg vil herved prøve og rette opp i det jeg skrev her inne, prøve og rette opp i det jeg sa om den andre personen og at jeg ikke skrev NOE bra om kjærsten min...

Jeg var langt nede, skrev masse dritt for og nærmest rettferdiggjøre det jeg hadde gjort, fortalte hvor "nydelig" den andre personen var osv, masse som jeg nå må stå til rette for hver dag, masse løgner som ikke hadde snev av sannhet i seg og værst av alt, min kjære ble skadelidende på den grusomste måten i verden...

Han føler seg som nr 2... :grine:

Jeg elsker P-A, han er den NYDELIGSTE i verden for meg! :hjerter_rundt:

Den måten han ser på meg på når vi er alene på kveldene og ungene har lagt seg, gjør meg ør i hodet og full av glede...

Sommerfuglene danser i magen min hver gang vi skal møtes etter og ha vært fra hverandre, når vi er sammen kan jeg ikke få nok av han, når vi er fra hverandre kan jeg nesten ikke vente til jeg får se han igjen. :hjerte:

Han er høy,slank og sexy, han er den kjekkeste på jord og jeg smelter når jeg ser han... :kline:

Når han kysser meg forsvinner alt annet rundt oss, det er bare han og meg og all trøbbel forsvinner...

Han vil ha meg, til tross for de stygge ting jeg har gjort,ja grusomme ting, men han elsker meg, vil ha meg og sier han vil gifte seg med meg...

All kjærlighet i verden kan ikke overgå den kjærlighet jeg føler for min kjære. :hjerter_rundt::hjerte::kline:

De ting han sier i kjærlighet, de gjemmer jeg i hjertet mitt og tar frem hver gang det blir vanskelig, for de ordene betyr mer for meg enn all prat fra andre.

Han gjør meg flau på en god måte med ordene sine, smigrer meg selv om jeg ikke er blant de peneste, han sier jeg er den peneste for han uansett... *smelte*

Å være sammen med DEG er det eneste for MEG kjære P-A.

Å gjøre en så grusom ting som å være utro, kan ikke forsvares på noen måte, men, jeg kan prøve og rette opp i skaden, trygle om at han vil holde seg til meg og håpe på at en dag, vil det bli oss to som gifter oss.

Jeg gjorde en annen grusom ting den gang, jeg sammenlignet vedkommende aka svinet med min kjære, og det var fryktelig galt av meg, de to kan ikke sammenlignes overhodet!

Den ene er liten, stygg og et svin mot jenter og damer i alle aldre, noe jeg fant ut på en sjokkerende måte da dama hans ringte oss og begynte og bråke noen mnd etter jeg hadde vært P-A utro...

Mens P-A er høy,slank, sexy og den goeste mannen på jord jeg vet at det han sier, de ordene er sanne, de har en mening, er dypere enn det dypeste hav og fyller meg med LYKKE uten sidestykke.

Ingenting overgår han og kjærligheten vår.

Til Veslo og alle andre, jeg beklager alt jeg har gjort mot dere, skal rette opp i all skade dere føler jeg har gjort, og vær snille og tro meg, det var på ingen måte meningen og utnytte noen, ei heller gjøre at noen ser på meg som svindler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...