Gå til innhold

Idol 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

😴

 juhuu! Er ikke den kuen ferdigmelket enda?

Anonymkode: 6c14b...c49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noen popstjerner så langt. Og dessverre så fortsetter dommerne med den der "jeg ønsket veldig at du skulle være bra da du kom inn". Les: "Du er pen, derfor prøver vi så godt vi kan å høre noe vakkert i stemmen din, selv om det ikke fins". Og den like store overraskelsen hver gang noen mindre pene har stemme til tusen. Hvorfor tror folk fortsatt det er en sammenheng?

Anonymkode: aee38...5f5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett noen popstjerner så langt. Og dessverre så fortsetter dommerne med den der "jeg ønsket veldig at du skulle være bra da du kom inn". Les: "Du er pen, derfor prøver vi så godt vi kan å høre noe vakkert i stemmen din, selv om det ikke fins". Og den like store overraskelsen hver gang noen mindre pene har stemme til tusen. Hvorfor tror folk fortsatt det er en sammenheng?

Anonymkode: aee38...5f5

Ja det er merkelig og veldig fordomsfullt.  Stemme og utseende har selvsagt ingen sammenheng. Unntaket er afrikanere, de har ofte en mørkere stemme enn hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes helt ærlig ikke hun som sang ''Har du fyr'' hadde en særlig fin sangstemme. Formidlingsevne og rørende historie bak låtvalget ja. Men sangstemmen isolert synes jeg ikke lever opp til nivået. 

Anonymkode: ad12b...d04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes helt ærlig ikke hun som sang ''Har du fyr'' hadde en særlig fin sangstemme. Formidlingsevne og rørende historie bak låtvalget ja. Men sangstemmen isolert synes jeg ikke lever opp til nivået. 

Anonymkode: ad12b...d04

Må si meg enig. Utrolig trist at hun mistet noen så nær😔 Men det sender henne dessverre ikke til topps selv om hun synger greit. Håper ikke hun kommer langt kun pga. sympati, men at hun heller steps it up og leverer bedre enn det der.

Anonymkode: 44568...f21

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I kveld, kommer det ei jeg vet hvem er på Idol :)

Anonymkode: 1b9f9...1d8

Hvem da? skal heie på henne for moro skyld.

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med klesstilen til mange av de kvinnelige som stiller opp på idol og programlederen? Stooore highwaist slengbukser og stygge mønster osv.. nei gurimalla. Spark stylisten spør du meg 😂(deltakerne har vel ingen stylist, men Katharina har vel kanskje det) 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun kvinnelige dommeren har fylt opp leppene sine. Ser litt sånn ut. Ikke at det er noe galt i det da. 

Anonymkode: d0d5e...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mkigjen skrev:

Skulle ønske det kom en gutt som sang bra snart!

Hva sier du til Ole?

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Mkigjen skrev:

Tjaa...

Nei nå.. med intro og greier, han håndballspilleren. Der får vi sikkert en gutt som synger bra. Kan ikke bygge det opp sånn og så er han ræva.

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. jeg er ti min på etterskudd, glemte det. Ikke si hvordan håndballspilleren gjorde det.

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke han sang særlig bra jeg, men så jo ut som en superstar og fikk seff tre x ja.

Anonymkode: 3eeaa...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...