Gå til innhold

Idol 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette var kjedelig. Spiller heller videre på final fantasy :P 

Anonymkode: bf15b...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 heeelt midddelmådige unger har kommet videre allerede. Hvorfor skal vi vite livshistorien til alle sammen, er det ikke om de kan synge eller ei som er interresant?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en flink og søt syngedame.  Går garantert videre hun også.  Ingen som har noe orginalt her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ung mann på 21 synger behagelig og fint, inne til førstegangstjeneste og kom til Norge for 8 år siden🤴 Noen fikser integreringen som en lek.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fotosyntesen said:

om til Norge for 8 år side

Snakket utrolig godt norsk. Den beste i dag

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mkigjen skrev:

noen er vel klare for innleggelse..

Stygt sagt 

Anonymkode: bf15b...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette blir jeg nok ikke å følge med på kjenner jeg! Når 2/3 av programmet går til å «bli kjent» med alle føler jeg hele poenget med programmet er borte. Vil høre folk synge (og drite seg ut :ler:), jeg. Ikke minst er det jo lett å gjette seg til at de går videre når de bruker så mye tid på enkelte. Nei, takke meg til gode, game idol. Dette var rett og slett kjedelig :overrasket:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Arianna skrev:

Nei, dette blir jeg nok ikke å følge med på kjenner jeg! Når 2/3 av programmet går til å «bli kjent» med alle føler jeg hele poenget med programmet er borte. Vil høre folk synge (og drite seg ut :ler:), jeg. Ikke minst er det jo lett å gjette seg til at de går videre når de bruker så mye tid på enkelte. Nei, takke meg til gode, game idol. Dette var rett og slett kjedelig :overrasket:

Enig, vi fikk jo nesten ikke hørt noen synge jo. 7-8 stykker.  Jeg også driter i livshistorien til folka, man driter litt i livshistorene til tilfeldige folk som tror de kan synge på TV.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Arianna skrev:

Nei, dette blir jeg nok ikke å følge med på kjenner jeg! Når 2/3 av programmet går til å «bli kjent» med alle føler jeg hele poenget med programmet er borte. Vil høre folk synge (og drite seg ut :ler:), jeg. Ikke minst er det jo lett å gjette seg til at de går videre når de bruker så mye tid på enkelte. Nei, takke meg til gode, game idol. Dette var rett og slett kjedelig :overrasket:

Enig. Skal fortsette å se på, men kjedelig å høre livshistorien til hver enkelt! I don't caaare 🙄🙄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa de ikke at neste program var i Trondheim også er det mer fra Oslo? Må være en liten leif😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stella Rose
Akkurat nå, Salka skrev:

Hun som sang nå var 1 år da Kurt vant, nå følte jeg meg gammel! :hoho: 

Jeg også :fnise:

Men flink var hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...