Gå til innhold

Hemmelig kode på telefon for sin partner

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå til henne å si at du ikke skal mase mer om dette. Si at du har kommet frem til at du må stole på henne, og at du ikke tror at hun vil såre deg på noen måte. Hvis hun ikke gjør noe galt, vil hun bli glad. Har hun noe å skjule, så vil hun nok kjenne det på samvittigheten.

Vær alltid raus og gi uttrykk for tillit og gi komplimenter. Hvis hun gjør noe ikke akseptabelt, så vil mas fra deg på en måte kunne være en unnskyldning for henne. 

Anonymkode: 43e3e...e0c

Det er dessverre naivt å tro at hun vil få dårlig samvittighet hvis hun er utro når TS bare føyer seg. Personer som er utro over lang tid utvikler eller har allerede en svært fleksibel samvittighet. 

Siden hun har behov for å skjule samtalene og blir sint når blir konfrontert så er det mye som tyder på hun er utro, eller har et sterkt ønske om å være det.

Endret av Tba
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Hva er tillit? Hva skaper tillit?

Først av alt må man være enig om hva som er ok og hva som ikke er ok i et forhold. Klarer man ikke bli enige om dette, så er verdisynet så ulikt at en ikke har mulighet for å bygge videre på forholdet.

Hvis en er enig, så forholder en seg til det en er blitt enig om. Og da mener jeg absolutt. Er man enig om at man har privatliv, kan chatte med hvem man vil, men er åpen om hvem man chatter med, da er det ikke greit å slette meldinger for å skjule at en har chattet. Jeg kunne aldri vært i et forhold der jeg måtte avslutte årelange vennskap fordi han ikke likte det, selv om disse kompisene mine var av hankjønn. Samtidig utleverer jeg ikke hva vi snakker om privat til noen andre. Men jeg ville ikke hatt noe problem med å inkludere min partner i vennskapet med kompisene - f.eks. at vi gikk ut sammen eller gjorde andre ting sammen. 

Jeg mener også at min mobil - som forøvrig er en jobb telefon - er min private. Det er helt uaktuelt å dele koden på den med noen som helst. Samtidig ville jeg aldri gjort noe som min partner hadde hatt grunn til å uroe seg over.

Hvis en jatter med sin partner og sier at en skal slutte å chatte, slutte å ha kompiser osv - men er egentlig ikke enig og derfor bryter en dette ved første anledning. Da har man ikke forstått hvordan tillit bygges og hva er egentlig vitsen med å være i dette forholdet der en lyver seg ut av vanskelige situasjoner?

Skrevet

Med en litt sjalu mann er det et lite offer for meg at han har koder på min mobil. Vi har faktisk samme, så det skal være lett å huske. Jeg tror egentlig ikke at han sjekker verken ofte eller grundig, men han har min tillatelse til å sjekke, om han skulle føle for det. Bare det gjør at min mobil ikke er verken spennende eller skremmende. 

Jeg ville imidlertid reagert sterkt på at han plutselig forandret koden, og det ville sikkert han også. 

Jeg er inne på hans mobil av og til også, men det har mest med at jeg ordner ting for ham å gjøre. Kun en gang fordi jeg ble usikker på kontakten hans med en kollega. Kom opp så mange hjerter på forhåndsvisning av meldinger. Viste seg at hun bare er en som overøser alle med hjerter. :)

Anonymkode: e0ac9...b8f

Skrevet

Min kode er hemmelig for alle. Noe ville skurret alvorlig dersom en partner faktisk fant på å be om koden. 

Anonymkode: 34d3c...f31

Skrevet
1 time siden, FrodeF skrev:

Wow. Det er jo ganske ustabilt (psykopat?) å oppleve det som utroskap når  mannen  får meldinger fra en dame som han avviser..... Skjønner godt at han ikke ønsker å fortelle deg ting, noen mennesker må man rett og slett skjerme for slikt. 

Ikke ar han får mld fra en dame. Men at han velger i øang rid å skule det for meg når vi er i samme omgangskrets. Ergo treffer dama på fest. Hu er hyggelig med meg og jeg ligeså. Mens min mann sitter å ser på og vet at han får meldinger av henne bak min rygg. Ja det er illojalt og jeg følte det som utroskap. Han kunne fortalt. 

Fordi vi i 15 år har vært åpen om alt og uvist hverandre full tillit. Angret mannen veldig og forsto at det at han hadde skjult det over lengre tid gjorde noe med min tillit.  

Desto verre at dette er en dame vi omgåes og som jeg anså som en venn.  

Anonymkode: 80f1d...e59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...