Gå til innhold

Hva er greia med denne mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff, hva er det med kvinner. Dere bryter ned og overanalyserer alt. Er det rart noen gidder å bruke tid på dere, håpløse vesen. Det usikkre kjønn.

Ikke rart kvinner sliter mest med psyken.

Anonymkode: 365e1...0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sendte han en melding på fredag, å spurte om han skulle ut. Fikk raskt svar der han svarte at han var hos en kompis, men at han hadde veldig lyst til å treffe meg om jeg hadde lyst. 

Vi møttes et par timer senere å han sa at han var veldig glad for at jeg tok kontakt. Han sa også at han fikk en oppfattning om at jeg ikke var så interesert ettersom jeg ved den feiltagelsen hadde tastet feil nummer å at jeg gjentatte ganger hadde sagt at jeg måtte gå.

Vi var sammen hele kvelden, han tok vare på meg å ga meg mye oppmerksomhet og komplimanger. Ville treffe meg dagen etter også skrev mange meldinger i tillegg til at han har ringt meg flere ganger også. 

Var koselig å bli vekket av at han ringte meg bare for a høre hvordan det sto til😊 

Ts

Anonymkode: 58ca3...947

Så utrolig bra å høre. Gutter kan være litt usikre, de også :)

Anonymkode: 5aa25...72e

• Liker 4
Skrevet

Det ble taust fra de som var nedlatende og kom med de negative spådommene :)

Anonymkode: 5aa25...72e

• Liker 5
Skrevet
På 2.9.2018 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Sendte han en melding på fredag, å spurte om han skulle ut. Fikk raskt svar der han svarte at han var hos en kompis, men at han hadde veldig lyst til å treffe meg om jeg hadde lyst. 

Vi møttes et par timer senere å han sa at han var veldig glad for at jeg tok kontakt. Han sa også at han fikk en oppfattning om at jeg ikke var så interesert ettersom jeg ved den feiltagelsen hadde tastet feil nummer å at jeg gjentatte ganger hadde sagt at jeg måtte gå.

Vi var sammen hele kvelden, han tok vare på meg å ga meg mye oppmerksomhet og komplimanger. Ville treffe meg dagen etter også skrev mange meldinger i tillegg til at han har ringt meg flere ganger også. 

Var koselig å bli vekket av at han ringte meg bare for a høre hvordan det sto til😊 

Ts

Usikker på om jeg tror på denne solskinnshistorien...

Anonymkode: e61a8...ae6

• Liker 5
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Usikker på om jeg tror på denne solskinnshistorien...

Anonymkode: e61a8...ae6

Tror ikke litt på den en gang. 

Anonymkode: 1e8fe...5cb

• Liker 2
Skrevet

Herregud hvilke bitter fitter/pikker er dere som kan si noe sånnt? Hvorfor tviler dere på at denne historien stemmer? Hørt om å bli glad på andres vegne? Skaff dere et liv jisus..

Ts

• Liker 4
Skrevet
På 28.8.2018 den 3.48, AnonymBruker skrev:

Jo klart jeg kan det, men er redd for å bli avvist. Denne karen her er en som kan få hvem som helst, har hørt at menn ofte senker standarden utseendemessig når det kommer til ons, mens jenter sikter litt høyere. 

Ikke det at jeg anser meg som stygg og fæl, får komplimanger og oppmerksomhet fra flere menn hver gang jeg er på byen å har flere beilere, men denne karen her klarer jeg bare ikke å få ut av tankene.. ts

Ja her på kg sies det det. Hvorfor ser en stygge damer i forhold med kjekke menn da??

Anonymkode: f2a68...dea

Skrevet

ingen tvil om denne dysfunksjonelle måten å starte en date på kommer til å ende i grining for en av partene.

Anonymkode: b7760...8db

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...