UhmmHæ? Skrevet 28. august 2018 #21 Skrevet 28. august 2018 Girl you give it up so easy you ain't even fooling him (doo woop?, Lauryn Hill). Han ringer når han er kåt igjen, dessverre. 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. august 2018 #22 Skrevet 28. august 2018 De ONS jeg har hatt der mannen har vært interessert, har jeg fått mld samme kveld, om han ikke har vært av den sjenerte typen da. Så vil anta at han kanskje ikke er så interessert? Vent å se om du får mld neste helg? Noen kan være interesserte men for sjenerte til å ta kontakt edru og venter til helg og festligheter. Det har jeg også opplevd skjønner du , så du får vente å se Håper han skriver til deg 😃
Mallard Skrevet 28. august 2018 #24 Skrevet 28. august 2018 Send ham en melding, heller enn å dytte på tråden igjen. Får du ikke svar, så vet du hvor du har ham. Om du får svar, så får du prøve å si at du vil møtes igjen. Ikke vær så redd for å drite deg ut. Det er bedre å få vite at han ikke er interessert i deg allerede i dag, enn det er å gå rundt og gruble og lure. 7
Marie90 Skrevet 28. august 2018 #25 Skrevet 28. august 2018 Jeg ville ikke sendt en melding. Der er vi forskjellige, men i denne situasjonen er det han som sitter med "overtaket" og hvorvidt du får et konkret initiativ er et av få tegn du har på hans interesse. Tar du selv initiativ risikerer du at han ikke avviser deg, men holder kontakten varm enten for å la være å såre deg, eller for å ivareta mulighetene for en hookup senere. Dette er jo ofte problemet for jenter - du vil gjerne ta kontakt, men fratar deg selv muligheten for å se hvor du egentlig har fyren. Du får kanskje svar, men vil fortsette å lure på om du hadde hørt noe dersom du ikke tok kontakt. Så er du like langt. Du har tvunget frem en reaksjon uten å vite om den er genuin. Mitt inntrykk er at du legger ganske mye i mindre ting som jeg er redd ikke betyr noe. Han "pjusker meg i håret, blunker, smiler, trekker meg nærmere". Dette er ting jeg hadde vektlagt da jeg var 18, og som jeg ignorerer nå. Det har ingenting med deg å gjøre, det er slik man flørter med kvinner. Og er han en veldig kjekk mann så er han vant til å flørte, han er fortrolig med det, og han har mye øvelse. Føler at jeg strør salt i såret nå, men skitt au, det trenger du nok å høre - disse tingene går helt på overflaten. 7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #26 Skrevet 28. august 2018 Jeg ville heller ikke tatt kontakt igjen. Denne fyren vet hva han driver med, så im du sender melding vil han antakelig bare holde deg på gress eller som reserve, er jeg redd. Anonymkode: 20de5...27d 6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #27 Skrevet 28. august 2018 Kjipt å gå å lure da.. Men tilbøyelig til å være enig med de som sier du skal gå videre uten å sende ham en melding. Hvis han er fin så vet han sånn ca hvor han har deg. Det at du virket avvisende kan være med på å gjøre ham mer interessert også, rart med det.. Ikke at jeg sier du skal spille et spill, men la ham gjerne være den som tar kontakt først. Så kan du konte med at du "lurte på om han kom til å ta kontakt, glad han gjorde det". Etter det burde ballen rulle ganske greit hvis deg det er interesse fra begge parter. Anonymkode: 64e70...2ac
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #28 Skrevet 31. august 2018 Han har fremdeles ikke tatt kontakt, redd løpet er kjørt😞 Hadde vert koselig med en sms i løpet av helgen. Ts Anonymkode: 58ca3...947
Surikatta Skrevet 31. august 2018 #29 Skrevet 31. august 2018 Vil du virkelig leve på smuler? Hva er din verd egentlig? Hvis han hadde boblet over av lyst til å høre fra deg igjen, se, lukte og ta på deg igjen, prate med deg..så hadde han tatt kontakt FOR LENGST! Enten er han ikke intr., eller så kjører han en taktikk. Vil du ha en som er ærlig med deg og seg selv tvers gjennom eller en taktikker? Move on girl! 2
s0la Skrevet 31. august 2018 #30 Skrevet 31. august 2018 Jeg tok kontakt med han jeg "rota med" (ikke direkte sex, men) på byen. Tre dager senere klarte jeg ikke la vær. Sendte han en melding der jeg bare spurte hvordan formen ble etter den heftige natta. Det ble en samtale, der han spurte meg ut. Akkurat det jeg ønska! Vi møttes og ble sammen en måned etterpå. Det klaffet bare perfekt! Jeg sier ikke at alle opplever det sånn - ikke alle klaffer. Det ender jo ofte opp i bare et ONS. Men vær modig og ta et valg! Husk, det er ikke farlig med et nei, eller at dere møtes og det ikke skjer noe. Det er greit! Det er bedre å finne ut av det tidlig, enn å undre på det i evig tid. Han jeg er sammen med nå, som jeg tok kontakt med, var veldig opptatt den uka jeg kontakta han. Han hadde nettopp begynt pånytt i studiet og det var mye skolearbeid. Han var heller ikke på leting etter dame (eller jeg etter mann), men det skjedde bare. Hvis du er interessert er det bedre å prøve, enn å ikke gjøre noe. Kanskje han ikke er interessert i forhold, kanskje han bare var på utkikk etter et ONS, kanskje han ER på utkikk, men hvorfor ikke finne ut av det? Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #31 Skrevet 31. august 2018 På 28.8.2018 den 12.28, AnonymBruker skrev: Alle vet da at hvis man er interessert i en mann så er det lurt å holde igjen litt på godsakene. Anonymkode: e61a8...ae6 Dama og jeg startet som en ONS. Vi er gift i dag. Er man interessert så er man interessert. Anonymkode: 91b2e...01c 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #32 Skrevet 31. august 2018 Hvorfor er det alltid menn som må ta kontakt med kvinnene? Hallo, vi er i 2018! Er du så interessert TS så send han en melding! Svarer han ikke så kommer du deg over det, raskere enn hvis du skal gå å gruble i evigheten. Anonymkode: 0265b...8b6 2
Eplejuice123 Skrevet 31. august 2018 #33 Skrevet 31. august 2018 Wow.. Dette hørtes ut som en fifty shades of Grey oppfølger! 😍 Selv hadde jeg ikke latt meg bli forført slik, for jeg har respekt for meg selv👍
Eplejuice123 Skrevet 31. august 2018 #34 Skrevet 31. august 2018 På 28.8.2018 den 3.48, AnonymBruker skrev: Jo klart jeg kan det, men er redd for å bli avvist. Denne karen her er en som kan få hvem som helst, har hørt at menn ofte senker standarden utseendemessig når det kommer til ons, mens jenter sikter litt høyere. Ikke det at jeg anser meg som stygg og fæl, får komplimanger og oppmerksomhet fra flere menn hver gang jeg er på byen å har flere beilere, men denne karen her klarer jeg bare ikke å få ut av tankene.. ts Anonymkode: 58ca3...947 Huff... Det er nok dessverre nettopp det... Han kan få den han vil, han veit det også.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #35 Skrevet 31. august 2018 På 28.8.2018 den 12.28, AnonymBruker skrev: Alle vet da at hvis man er interessert i en mann så er det lurt å holde igjen litt på godsakene. Anonymkode: e61a8...ae6 Da risikerer du i verste fall å avslutte hele forholdet. Anonymkode: 8eaf7...dbc
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #36 Skrevet 31. august 2018 Send mld selv da?! Djises... Anonymkode: 5b38e...22e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #37 Skrevet 1. september 2018 Han spurte faktisk om du ville være med ut på tur sist søndag, så du kan ringe eller sende en melding med invitasjon ut på tur denne søndagen, siden det ikke passet for deg sist gang. Det er ikke noen skam å like noen og ta initiativ, men vær forberedt på at han kanskje ikke er like interessert. Han virker ikke sjenert og tilbakeholden akkurat, så det er ikke det som har stoppet ham i å ta kontakt med deg. Anonymkode: b61b3...982 1
Mousj Skrevet 1. september 2018 #38 Skrevet 1. september 2018 Det er da vel bare å sende en enkel hyggelig melding??? Svarer han ikke så svarer han ikke. Du vet ikke om han går rundt og venter på ditt initiativ. Og uten å gi en lyd, så får du aldri vite det heller. Det er ganske tafatt å ikke ta saken i egne hender.
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. september 2018 #39 Skrevet 1. september 2018 På 28.8.2018 den 12.28, AnonymBruker skrev: Alle vet da at hvis man er interessert i en mann så er det lurt å holde igjen litt på godsakene. Anonymkode: e61a8...ae6 Vel, jeg byr alltid 100 % på meg selv, det har ikke skremt noen enda, tvert i mot.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #40 Skrevet 2. september 2018 Sendte han en melding på fredag, å spurte om han skulle ut. Fikk raskt svar der han svarte at han var hos en kompis, men at han hadde veldig lyst til å treffe meg om jeg hadde lyst. Vi møttes et par timer senere å han sa at han var veldig glad for at jeg tok kontakt. Han sa også at han fikk en oppfattning om at jeg ikke var så interesert ettersom jeg ved den feiltagelsen hadde tastet feil nummer å at jeg gjentatte ganger hadde sagt at jeg måtte gå. Vi var sammen hele kvelden, han tok vare på meg å ga meg mye oppmerksomhet og komplimanger. Ville treffe meg dagen etter også skrev mange meldinger i tillegg til at han har ringt meg flere ganger også. Var koselig å bli vekket av at han ringte meg bare for a høre hvordan det sto til😊 Ts Anonymkode: 58ca3...947 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå