AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1 Del Skrevet 27. august 2018 Deikker du mens du lager middag feks? Eller på jobb også etter middag? Når inntar du siste kopp for å få sove? Anonymkode: 14a20...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #2 Del Skrevet 27. august 2018 Hele tiden. Elsker kaffe. Morgen, kveld, dagtid. Anonymkode: ddc41...269 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 27. august 2018 #3 Del Skrevet 27. august 2018 Jeg forsøker å bare drikke en kopp, og det er når jeg akkurat har kommet frem på jobb. Hvis jeg tar to kopper må det drikkes før 1600. Sliter generelt med å sove så forsøker å drikke kaffe så lite som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Del Skrevet 27. august 2018 Før frokost, etter frokost, etter lunsj, etter middag. Anonymkode: 7e44c...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 27. august 2018 #5 Del Skrevet 27. august 2018 Drikker kaffe hele dagen. Aldri problemer med å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 27. august 2018 #6 Del Skrevet 27. august 2018 Jeg drikker også kaffe så og si hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 27. august 2018 #7 Del Skrevet 27. august 2018 Hele formiddagen og ihvertfall før trening men prøver å avslutte kaffedrikkingen rundt 17-18 tiden på hverdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #8 Del Skrevet 27. august 2018 absolutt hele dagen dessverre. må i hvertfal ha når jeg står opp, for jeg er kjempe sur før jeg får kaffen min. så fortsetter jeg. tror ikke det er bra for kroppen egentlig. drikker nå også! men jeg må slutte med dette, for kaffe kan umulig være bra for angst, stress og magen. i tillegg sover jeg enormt urolig, altså jeg våkner hver natt og blir liggende lys våken i flere timer igjen selv om hodet vil sove. men det er i det minste mye bedre enn å sitte å pælme i seg brus hele dagen.. Anonymkode: d0b3d...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 27. august 2018 #9 Del Skrevet 27. august 2018 Absolutt hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #10 Del Skrevet 27. august 2018 En kopp rett etter jeg står opp, og to kopper på jobb. En sjelden gang på ettermiddag, feks til kake, men om jeg drikker på kvelden har jeg problemer med å sove. Det kan være psykologisk, da, at jeg forventer å ikke få sove pga kaffen. Anonymkode: 831c4...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest devy79 Skrevet 27. august 2018 #11 Del Skrevet 27. august 2018 Ingenting som slår morgenkaffen ❤️ Da blir et gjerne to kopper svart. Ellers utover dagen kanskje 1 eller 2 til. Men skal jeg opp tidlig, så kan jeg ikke drikke etter klokken 15, for da får jeg ikke sove. Veldig følsom kropp :S Misunner de som kan drikke langt på kveld, og likevel får sove. Moren min er slik; hun drikker gjerne kaffe kl 21 og legger seg 2330, og får sove. Pleier å si at hun har kaffe og ikke blod i kroppen, haha. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #12 Del Skrevet 27. august 2018 Som regel kun to kopper: en til/etter frokost og en mellom lunsj og middag. Anonymkode: 6516f...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #13 Del Skrevet 27. august 2018 Ingen morgen uten kaffe! Så til lunsj og etter middag. 2-5 kopper, men sjeldent senere enn kl 1600. Anonymkode: 122e3...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 27. august 2018 #14 Del Skrevet 27. august 2018 Jeg drikker maks en kopp om dagen rundt lunsj eller tidlig ettermiddag. Om morgenen når jeg våkner drikker jeg sencha, grønn te, som jeg opplever som en mye bedre morgen-drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 27. august 2018 #15 Del Skrevet 27. august 2018 Jeg drikker fire-seks kopper kaffe gjennom dagen, men ikke etter 19-20-tiden på kvelden hvis det er arbeidsdag dagen etter. Drikker kaffe på morgenen, i løpet av arbeidsdagen, og etter middagen. Jeg drikker ikke kaffe mens jeg driver med husarbeid, siden du spør om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 27. august 2018 #16 Del Skrevet 27. august 2018 Når jeg står opp, og rundt kl. 12.00. Siste kaffen inntas rundt 18.00 rett etter middag med helmelk (ellers svart kaffe) . Drikker mye grønn-te og chai i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #17 Del Skrevet 27. august 2018 Drikker vanligvis kun kaffe til frokost(7-8 tiden) og til lunsj. Kanskje jeg tar en kopp i 15-16 tiden noen dager, men aldri senere enn det, for da får jeg IKKE sove😣 Anonymkode: 104cc...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 27. august 2018 #18 Del Skrevet 27. august 2018 Elsker kaffe, men har perioder der jeg ikke drikker noe, og perioder der jeg drikker alt fra 1-6 kopper om dagen. Når jeg drikker kaffe varierer fra dag til dag. Som regel både morgen, ettermiddag og kveld. Jeg trenger ikke bekymre meg for å få ekstra energi av det (ofte blir jeg mer trøtt faktisk), så å drikke det om kvelden går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 27. august 2018 #19 Del Skrevet 27. august 2018 Jeg drikker sjeldent kaffe hjemme fordi det er bare jeg som drikker det og orker ikke lage til bare meg. Men når mamma er på besøk (bor hos oss førte dager) setter vi på en kanne om morgenen. På jobb drikker jeg en del, men prøver å begrense meg mot kvelden ellers får jeg ikke sove. Jobber både dagtid, kveld og helg. Tar også en latte når jeg er på shopping og drikker alltid kaffe om jeg får tilbud når jeg er på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #20 Del Skrevet 28. august 2018 3-4 kopper frem til lunsj, etter det ingenting. Anonymkode: 8367f...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå