Gå til innhold

Får vondt i nakken av å gomle i meg hufsa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Halla folkens.

Nå har det seg slik at jeg dater ei jente som går rundt og er konstant sprengkåt, og jeg elsker å gå ned på henne i tide og i utide. Har aldri opplevd noen som elsker det så mye som henne, så derfor får jeg vondt i nakken siden jeg nesten har flytta inn "der nede". Noen tips for å unngå vond nakke når jeg bøyer meg ned for å kjøre Hurra Torpedo med tunga? 

Anonymkode: 5280d...232

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Halla folkens.

Nå har det seg slik at jeg dater ei jente som går rundt og er konstant sprengkåt, og jeg elsker å gå ned på henne i tide og i utide. Har aldri opplevd noen som elsker det så mye som henne, så derfor får jeg vondt i nakken siden jeg nesten har flytta inn "der nede". Noen tips for å unngå vond nakke når jeg bøyer meg ned for å kjøre Hurra Torpedo med tunga? 

Du må naturligvis flytte henne til en kant av senga, så hopper du ned på gulvet og setter deg på knærne der. Det er barnelærdom, det lærte jeg som 12 åring :roll: Etter hvert som en blir eldre er det kjekt å ha et par knebeskyttere tilgjengelig (eventuelt polstret pute). Jeg har de fra Jula til 169 kr og er meget fornøyd med de 🤺

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jr.Garcon said:

Du må naturligvis flytte henne til en kant av senga, så hopper du ned på gulvet og setter deg på knærne der. Det er barnelærdom, det lærte jeg som 12 åring :roll: Etter hvert som en blir eldre er det kjekt å ha et par knebeskyttere tilgjengelig (eventuelt polstret pute). Jeg har de fra Jula til 169 kr og er meget fornøyd med de 🤺

Samme problem, fordi sengekanten er lav og jeg er ganske høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør begynne å kreve penetrerende sex. Er det feite-dorris du slikker?

Anonymkode: 89823...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Katten.2.0 said:

Evt la hun ri ansiktet ditt.

Vi har testet dette, men ble veldig vanskelig siden hun da må bøye seg fremover og det ble litt rart/ubehagelig. Kanskje vi skal tørrtrene litt på den stilingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stå med et kne på hver side av henne, med rumpa mot hodet hennes. Altså nesten som en 69, da bøyer du deg fremover istedenfor og får en litt annen vinkel på det. 

Anonymkode: 0f17d...d01

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har testet dette, men ble veldig vanskelig siden hun da må bøye seg fremover og det ble litt rart/ubehagelig. Kanskje vi skal tørrtrene litt på den stilingen.

Tørrtrene du lissom..  

Husk at hun kan ri begge veier.  Ellers går det an å begynne med generelle nakkeøvelser. 

Anonymkode: e4518...8be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gomler!! Virkelig, gomler du i hufsa, aldri hørt noen gjøre det!

Anonymkode: fa2bd...c57

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Gomler!! Virkelig, gomler du i hufsa, aldri hørt noen gjøre det!

Anonymkode: fa2bd...c57

Samme her. Jeg er nu mer en connaisseur enn en som gomler hufse 😄

Anonymkode: 52212...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Halla folkens.

Hakke mye fantasi du ass........ikke hu heller om hu liker det så godt, hu må jo sette seg på ansiktet ditt framoverbøyd så kan du slikke kebaben hennes når du ligger komfortabelt,lol

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få henne til å legge seg langt oppi senga, så du har godt plass til å ligge på magen mellom beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...