AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #1 Del Skrevet 26. august 2018 Jeg og eksen slo opp for 4 mnd siden. Vi ble uvenner og sluttet å snakke. Blokkerte hverandre fra livene våre. Jeg var lei meg i 1 mnd, også var alt greit igjen. I dag snakket vi sammen, og er ikke lenger uvenner. Jeg føler det er det riktige å gjøre. Jeg spurte hvordan ting hadde vært siden sist. Han fortalte at han har en ny flamme, og jeg ble faktisk genuint glad på hans vegne. Han spurte ikke meg hvordan det hadde gått, bare sa at han håpte jeg var glad.. Men nå tenker jeg bare at jeg ikke ser for meg livet uten han. Vi er venner, men vi kan jo ikke møtes og snakke like mye som vi gjorde da vi var sammen. Er jeg tilbake til sorgen jeg hadde den første mnd?? Hva gjør jeg Anonymkode: b06f0...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #2 Del Skrevet 26. august 2018 Kjærlighetssorg er en rar ting. Det har vært slutt mellom eksen og meg i et drøyt år, og jeg tror jeg har vært innom alle følelser som finnes. Jeg vet fortsatt ikke hvordan jeg "endelig" skal forholde meg til ham sånn på sikt, men det trenger jeg ikke å finne ut av heller. Bare gi det tid, så vil du oppdage hvordan det kjennes greit å holde kontakt. Anonymkode: ef7dd...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #3 Del Skrevet 26. august 2018 at du gidder Anonymkode: 6fb4f...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå