Gå til innhold

Hestehopping


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest TomAnders

Har møtt en helt fantastisk dame, som driver aktivt med hopping av hest. Skal på date med hu i morra. Kan noen her forklare meg enkelt hva det går ut på å sånn, slik at jeg kan "imponere" litt..

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

hestehopping...unnskyld men :hoho:

Går ut fra det er sprangridning du mener?

Hva er vitsen med å late som om du kan mer på dette området enn du gjør da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomAnders

Skakke late som om jeg kan masse, men det hadde jo vært morro å imponere litt da...

Håper noen gidder å hjelpe og ikke bare kritisere. Er det ikke litt ok med en gutt som prøver å interessere seg da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lytt og spørr, hestejenter pleier å ha mer enn nok å snakke om :)

Ikke er det lett å finne type heller, når all tid og penger går med til hesten...

Ingen vits i å late som du vet mer enn du gjør! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Det var ikke ment som kritikk. Det bare ble litt komisk.

Hvis du tolket det sånn så beklager jeg.

Er det ikke litt ok med en gutt som prøver å interessere seg da??

Jo det er kjempe ok. Men det betyr ikke at du trenger å kunne så mye. Hvis du spør henne om hobbyen hennes syns hun sikkert det er veldig positivt,

at du er interresert i å vite noe om det hun driver med.

Men sånn veldig kort og enkelt: sprangridning går ut på at hun rir en hest på bane, og hesten hopper over forkjellige hindre.

Imponere kan du gjøre heller med ting som du driver med og kan godt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hun blir sikkert mye mer imponert dersom du viser deg oppriktig interessert fordi du spør og graver og vil vite mer om det hun driver med, enn hvis du kan alt fra før uten å kunne det. :wink: Da føler hun seg sett og verdsatt. Det motsatte skjer dersom du bare prøver å fremheve deg selv.

Vet du det som catwoman skrev, burde det holde, spør du meg.

Så kan du stille spørsmål som:

- Hvor høye er disse hindrene?

- Hvordan får du hesten til å gjøre det du vil?

- Skjer dette innendørs eller utendørs?

- Har du din egen hest?

- Konkurrerer du?

osv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Regner meg du har vært på daten, så det er vel litt sent:-) Jeg har drevet med sprangriding i 20 år (herregud jeg begynner å bli gammel :o ) så hvis du fortsatt lurer, så får du bare spørre igjen, så kan du få en avhandling :-) Hadde jeg skulle gått på date og typen hadde vært interessert (i mer enn 15 sekunder) i hester, så hadde i allefall jeg smelta tvert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomAnders

Daten gikk bra den, lærtemye om hest. Men det virket nesten som om jeg var mere keen på å prate om hest en det hu var.

Skal værre med på stevne til helgen. Kan bli morro det. Jenta er i allefall 1.klasses...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjesta

Sprangridning heter det..oi..hun må være tøff.Jeg holdt også på med det, men etter et kraftig fall fra hesten og supermanns skjebne bestemte jeg meg for å slutte med det.. Nå tør jeg ikke lenger.. , kommer aldri mere til å holde på med sprangridning...blitt alfor pysete til det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...