Gå til innhold

spm til gutta


Tale

Anbefalte innlegg

Gutter, jeg har et spm:

Jeg og snart eks sambo har en datter på sanart 2 år. da jeg var gravid, og en stun etter fødsel, var vi klinisk fri for sex = ca 7 mnd! Han maste aldri, kanskje et par ganger, men som kjent så har mas 0 effekt om en ikke vil. Er ikke det litt rart at han ikke maste mer? Er det gutter/menn som er så hensynsfulle at de venter i 7 mnd uten å mukke?(Uten at det er ugler i mosen...?)

Senere, hvis jeg står i dusjen , og han ser meg, eller jeg står naken på badegulvet og tørker meg, snakker han til meg som om jeg skulle vært kroppsløs! Føler meg jo ikke spes attraktiv som kvinne da.Ikke en eneste rosende kommentar, nada, niks og ingenting. Er det vanlig?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det så umulig at det kan være han er hensynsfull da? Skjønner godt at gutta blir litt forvirra når det gjelder dama og sex jeg..... Maser de så er det galt, og maser de ikke så får de oss til å føle oss uattraktive...... Spør han da vel, hva det er for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre en skikkelig masefant når det gjelder slik. Går det lenger enn noen dager, blir jeg mer irritabel og frustrert. Jeg biter det i meg så lenge jeg klarer, men dersom jeg ikke nevner det i det hele tatt, blir det rett og slett "glemt". Forsøkte å ikke nevne sex i det hele tatt i over to måneder, men hun tok hverken initiativ, eller nevnte det selv. Derfor "minner" jeg henne på det hver uke at det er lenge siden sist.

Jeg tror du er heldig med partner, han er mye mer seksuelt tålmodig enn meg...

Jeg kan tenke meg at typen din ble litt perpleks etter fødselen og ikke visste helt hvordan han skulle gå frem. En fødsel skaper jo en helt ny situasjon og en hel masse hormoner..... Kanskje det er hans måte å holde seg sexløs på og ikke gi deg de komplimentene han vanligvis gir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter, jeg har et spm:

Jeg og snart eks sambo har en datter på sanart 2 år. da jeg var gravid, og en stun etter fødsel, var vi klinisk fri for sex = ca 7 mnd! Han maste aldri, kanskje et par ganger, men som kjent så har mas 0 effekt om en ikke vil.  Er ikke det litt rart at han ikke maste mer? Er det gutter/menn som er så hensynsfulle at de venter i 7 mnd uten å mukke?(Uten at det er ugler i mosen...?)

Senere, hvis jeg står i dusjen , og han ser meg, eller jeg står naken på badegulvet og tørker meg, snakker han til meg som om jeg skulle vært kroppsløs! Føler meg jo ikke spes attraktiv som kvinne da.Ikke en eneste rosende kommentar, nada, niks og ingenting. Er det vanlig?? :roll:

Svar til dette.... : JA. er visstnok helt normalr har jeg inntrykket av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synnes at gravide jenter er flotte og sexy. Tenner på gravide jenter jeg. Om jeg hadde vert sammen med en hadde jeg mast på henne hele tiden for å få sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...