Gå til innhold

Savner nettby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har noen prøvd MeWe?

Anonymkode: 72c5e...ece

Det er?

Anonymkode: 10933...8dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irened75
På ‎25‎.‎08‎.‎2018 den 22.35, Guile skrev:

Ganske ok. Facebook drepte det. 

Nja nå åpnet Nettby 14 dager etter FB åpnet for andre enn studentene i USA. Så det levde da en god stund før det ble nedlagt i 2010. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irened75
På ‎25‎.‎08‎.‎2018 den 22.56, Elaine Marley skrev:

Tviler på at det hadde blitt det samme nå, men det var gøy ja. Blink(?) var også gøy.

Der snakket jeg faktisk med folk og synes det generelt var enklere før. Man driver ikke akkurat å går inn på fremmedes Facebook-profil og sender melding. Det synes jo folk er rart, mens på Nettby og Blink gjorde man det hele tiden :)

Savner blink mer enn Nettby! 

Fikk min første jobb i utlandet ved å skrive på Blink veggen min at jeg var dritt lei å ville ha en ny jobb samme pokker hvor den var i verden ;) Etter 1 uke satt jeg på et lite B&B i Irland og lurte på " hva har jeg gjort nå "  😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke likte med Nettby var at folk kunne se om du hadde vært innom profilen til de, så håpløst å snoke :glare: Liker FB bedre. Savner Blink 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Irened75 skrev:

Savner blink mer enn Nettby! 

Fikk min første jobb i utlandet ved å skrive på Blink veggen min at jeg var dritt lei å ville ha en ny jobb samme pokker hvor den var i verden ;) Etter 1 uke satt jeg på et lite B&B i Irland og lurte på " hva har jeg gjort nå "  😛 

Oi! Så spennende og modig gjort å bare reise 😃 Hvor lenge bodde du i Irland? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Irened75
3 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Oi! Så spennende og modig gjort å bare reise 😃 Hvor lenge bodde du i Irland? 

Jeg bodde der bare i 4 år, så kom finanskrisa 😞 og ja jeg følte meg ganske modig på den tiden.

Men for en tid! jeg har ikke angret et sekund på at jeg tok den sjansen, og anbefaler andre som føler seg litt " stuck " til å gjøre det samme. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Irened75 skrev:

Jeg bodde der bare i 4 år, så kom finanskrisa 😞 og ja jeg følte meg ganske modig på den tiden.

Men for en tid! jeg har ikke angret et sekund på at jeg tok den sjansen, og anbefaler andre som føler seg litt " stuck " til å gjøre det samme. 

 

4 år er jo en stund. Kjekt å lese at du hadde en fin opplevelse 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på VG snakk jeg. Tror det var det det het.

Anonymkode: 2b5f5...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på VG snakk jeg. Tror det var det det het. Anonymkode: 2b5f5...a45

VG diskuter het det vel. Jeg var også der og på Blink. Nettby var fin i starten. Gruppene fungerte bra der jeg var medlem. Vi snakket virkelig godt sammen om ting vi var interessert i. Opplevde ingen problemer med det som før er nevnt av andre i tråden. Hadde pause tre ganger og ver gang jeg kom tilbake hadde alt forandret seg og blitt mere useriøst og røft. Nye brukere var uhøflige og det evinnelige kjøttmarkedet kom dit også. Da jeg meldte meg ut kjente jeg på en sorg, for det fungerte virkelig ok da det var nytt. Kunne ha tenkt meg et nytt nettsamfunn med lik oppbygging, men uten de titlene en opparbeidet seg. Til slutt gikk jo  altfor mange rundt og var "Ordførere av Nettby" og da var det ikke mulig å komme høyere.

Anonymkode: 3cba3...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Nettby, men tror FB drepte Nettby. Da FB kom, så merket jeg aktiviteten ble mindre og flere ville heller bruke FB.. Synd for jeg liker ikke FB. Men tror heller ikke det vilme bli det samme om Nettby kom tilbake 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettby hadde masse godhet i seg. Bør selvsagt gjenoppstå. 

Anonymkode: 10933...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...