Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir bare litt automatisk at man stemmer på de man liker best. Seerne ser som regel på personligheten når man velger ut hvem som burde vinne. Nå syntes jeg de to viser kjærlighet til hverandre også da. 

Ellinor og cristian også, så om de vinner, er det helt greit:) 

Anonymkode: 41b8f...81b

Hvis alle stemmer på den de liker best, har jo Niclas rett i at det handler om å bli godt likt. Det virker som om han tenker at man ikke kan vinne hvis man ikke lager liv. Da ville man jo ikke kunne vinne hvis den ene i paret var litt sjenert. Jeg ville aldri stemt på han fordi han er flink til å showe, når han ikke fremstår som om han innerst inne bryr seg særlig om Bruna. Hans argumenter om at vi skal stemme på ham fordi han og Bruna er så like, er jo helt bak mål. Hadde han vært forelsket, hadde han uttrykt seg på en annen måte.  

Jeg personlig liker Morten bedre enn de andre, men Ellinor og Cristian bedre enn Andrea, så totalen blir vel på alle måter E og C uansett. Men som tidligere nevnt, skulle jeg gjerne sett Silje og Morten vinne 😊😂

Anonymkode: 68484...47b

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror både at Morten og Andrea og Christian og Ellinor har genuine sjanser til å forsette å være sammen etter Love Island. Det kan jo være Andrea og Morten har snakket om dette på avstand og de har diskutert seg noe i mellom som ikke vi har fått med oss, for jeg synest det er rart at det går så inn i det dersom avstanden blir en issue. 

Med andre ord kunne jeg i teorien gitt stemmen min til begge parene på bakgrunn av at jeg har troa på at de har funnet kjærligheten, men når man skal velge en vinner så må man da i neste omgang basere valget på hvem jeg liker best av para når jeg ikke har annet å skille dem på (som de selv sa når de skulle stemme ut det siste paret). Og for meg så blir det Andrea og Morten på bakgrunn av at jeg liker dem bedre og fordi Christian har vist seg fra en dårlig side den siste tiden. Det er synd å si det, men synest han har ødelagt vinnersjansene sine litt på grunn av det. Jeg synest godt at Ellinor fortjener å vinne, men Christian i mindre grad. 

• Liker 10
Skrevet

Jeg er team Cristian og Ellinor. Synes det er synd at kommentaren til Cristian mot Bruna og Niclas fortsatt skal haunte han i dag, når det han sa også var (og er) mange andre sin oppfatning. Dessuten har han beklaget seg. Synes det er trist om Niclas sin "svertekampanje" skal få folk til å gå i mot Cristian. 

Anonymkode: 028f3...634

• Liker 8
Skrevet

Synd Ellinor står med Christian, for hun virker mye mer genuin og sympatisk enn han. Om de vinner håper jeg Ellinor tar alle pengene selv (heehe).

Men sånn ellers skjønner jeg ikke helt hvordan den avstemninga kan være reell? For vi skulle stemme på hvilket par som skulle få bli, og det var vel på... mandag? eller søndag? uansett var det sånn at i neste dags episode så røk ett par ut. Det virker jo som at de ligger to eller tre dager frem i tid, så i realiteten kan ikke avstemninga blitt avgjort før inspillingen skjedde? Eventuelt må de hatt noen dagers innspillingspause nå? Skjønnerikke

Gjest thejohan
Skrevet
51 minutter siden, Nettroll skrev:

Men sånn ellers skjønner jeg ikke helt hvordan den avstemninga kan være reell? For vi skulle stemme på hvilket par som skulle få bli, og det var vel på... mandag? eller søndag? uansett var det sånn at i neste dags episode så røk ett par ut. Det virker jo som at de ligger to eller tre dager frem i tid, så i realiteten kan ikke avstemninga blitt avgjort før inspillingen skjedde? Eventuelt må de hatt noen dagers innspillingspause nå? Skjønnerikke

Episoden vi ser i dag, var deres dag i går.

Andrea sa jo; å nei! Nå har de sett hotseat og bestemt seg..

Skrevet

Jeg ble fryktelig skuffet over at Silje og Andreas røk ut. Nå vet jeg ikke hvem jeg håper at skal vinne, ingen av de siste parene virker troverdige. Jeg tror at Ellinor er forelsket men ikke Christian. Morten er forelsket i Andrea, men det gjengjeldes ikke. Hun virker mer opptatt av alt annet enn ham på dater. Og Bruna føler mer enn Nicklas. Er det bare jeg som er lei av alt energipratet deres? Silje og Andreas hadde følelser for hverandre, Andreas var bare litt for ærlig om at det ikke hadde tatt helt av. Han er det mest forelskede han noen gang har vært. Hvordan kan han da vite at det han føler ikke er en tier?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva syns dere forresten om dateopplegget? Hadde jeg fått servert hamburger og pomfritt ville jeg blitt enorm skuffet. At det går an! Og ved en basengkant, når de har basseng inne på villaen ... Solnedgangen og den fantastiske utsikten til Christian og Ellinor kunne jeg godt ha tenkt meg! Jeg kunne klart meg uten felespilleren (heller gitar eller pianomusikk i bakgrunnen). Biff å spise var innafor. 

Endret av Hulderen
Skrevet
3 minutter siden, Hulderen skrev:

Hva syns dere forresten om dateopplegget? Hadde jeg fått servert hamburger og pomfritt ville jeg blitt enorm skuffet. At det går an! Og ved en basengkant, når de har basseng inne på villaen ... Solnedgangen g den fantasriske utsikten til Christian og Ellinor kunne jeg godt ha tenkt meg! Jeg kunne klart meg uten felespilleren (heller gitar eller pianomusikk i bakgrunnen). Biff å spise var innafor. 

Tror de har ønsket seg mat. Er nok ikke tilfeldig at Andrea elsker burger og fikk servert det. Andrea og Morten hater romantikk og fikk derfor ingen klein date

Anonymkode: 35025...a84

• Liker 6
Skrevet

Christian prøver for hardt å vinne og fremstille seg og Ellinor som den mest perfekte parret blant annet med de små kommentarene han kom med når andre par hadde ''problemer''. For meg virker det bare helt falskt og tror Ellinor er bare med han for det er størst sjanse for å vinne. Hvis de er forelsket så ville dem ha prioritert å gå på date og tatt sjansene til å dra på date enn hva seerne synes om dem, noe Morten klarte å gjennomskue. 

Anonymkode: c68cd...5c2

• Liker 6
Skrevet

Christian er også den som virker mest opptatt av pengepremien.

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Hulderen skrev:

Christian er også den som virker mest opptatt av pengepremien.

Man kan vel få både i pose og sekk?

Anonymkode: 08b46...2f0

• Liker 1
Skrevet

Andrea har garantert tjent masse på bloggen på grunn av promotering og økt lesertall. Synes derfor ikke hun fortjener pengepremien. Tror hun virkelig har fått sjans til kjærlighet med Morten, men pengene fortjener hun ikke. 

Håper Christian og Ellinor vinner. De har ikke fordelen av at paradise/bloggkjendiser stadig minner leserne sine på at de må stemme. Brune og Nicklas får masse promotering av Martine Lunde og kjæresten. Andrea og Morten får garantert masse stemmer fra både hennes og Sofie sine følgere. 

Anonymkode: 9501a...b73

• Liker 7
Skrevet

Nå synes jeg Cristian skal måtte slippe å få mer dritt. Ja, det var tullete, men han har sagt unnskyld og det virket som Niklas og Bruna var ferdige med det og. Men nok en gang fikk Cristian stikk fra de to. Hva om Cristian bare vil Ellinor godt og er livredd for at han ødelegger for dem da? Jeg skjønner at han er stressa og overtenker ting om stemmer da. Ingen ønsker å ha den "jeg og min personlighet er grunnen til at vi ikke vant" hengende over seg. Klart han stresser, ha litt medfølelse!

• Liker 13
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andrea har garantert tjent masse på bloggen på grunn av promotering og økt lesertall. Synes derfor ikke hun fortjener pengepremien. Tror hun virkelig har fått sjans til kjærlighet med Morten, men pengene fortjener hun ikke. 

Håper Christian og Ellinor vinner. De har ikke fordelen av at paradise/bloggkjendiser stadig minner leserne sine på at de må stemme. Brune og Nicklas får masse promotering av Martine Lunde og kjæresten. Andrea og Morten får garantert masse stemmer fra både hennes og Sofie sine følgere. 

Nå handler det jo ikke hvem som fortjener mest pengepremien, vinneren kåres utifra kjærligheten deres ikke økonomien deres.

• Liker 4
Skrevet

Kjenner jeg begynner å bli litt lei av at Nicklas skal trykke ned Cristian... Han virker veldig umoden. Ikke klarer jeg å tro på at han er så forelska i Bruna heller, føler det bare ikke...

• Liker 24
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå handler det jo ikke hvem som fortjener mest pengepremien, vinneren kåres utifra kjærligheten deres ikke økonomien deres.

Gubbe/kjærring kan man finne andre steder. Hadde gått for pengene.

Anonymkode: 82338...eb3

• Liker 1
Skrevet

Hadde mest troen på Christian og Ellinor, fremtil dagens episode... De prøvde altfor hardt, og det ble innlysende at de veldig gjerne vil ha pengepremien. Nå har jeg mest troen på Morten og Andrea. 

• Liker 10
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke til å stikke under en stol at 500k er viktig for alle der inne. Hvis vi skal tro dem selv har de alle funnet kjærligheten allerede. Da synes jeg det er avgjørende å se hvem som fortjener pengene. Jeg tviler på Andrea rett og slett fordi hun bruker sin status for alt det er verdt. Er ingen andre som har vært så aktiv på å be lesere og følgere om å stemme på seg selv. 

• Liker 3
Skrevet

Synes Morten og Andrea er kjempesøte sammen. Og jeg likte ikke Andrea i starten engang. Har stemt på dem, men det kunne like gjerne ha vært Ellinor og Christian, men er noe med A og M som virker så ekte og godt. Niclas tror jeg er en luring, kjøper ikke noe av det han sier. Syns at bruna blir med på alt. Hvor kleint var det vel ikke når de skulle dra det opp igjen under teateret.

Anonymkode: 5489e...6b6

• Liker 4
Skrevet

Niklas prøver å sverte Christian, for å opphøye seg selv. Nettopp det han selv mener Christian gjør!!!

Niklas gjør seg selv så dum!

Snakk om å dra andre ned! 

Anonymkode: 03780...33e

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...