AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #981 Del Skrevet 1. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig Christian og Ellinor er litt forelsket, men det er så tydelig at de spiller for å prøve å vinne pengene. At Christian har blitt mobbet osv tidligere er irrelevant i denne settingen. Fyren oppfører seg som en dust. Han er over 30, Niclas er et par og tyve (sånn til alle dere som mener N er så barnslig). C er 10 år eldre og minst like barnslig. C og E fortjener ikke å vinne i det hele tatt, de driver et skittent spill og håper seerne gjennomskuer det! Anonymkode: 4923b...72f Skal si du følger med! Christian er 26 😄 Anonymkode: b87a9...296 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 2. oktober 2018 #982 Del Skrevet 2. oktober 2018 Det var veldig mye som falt på plass da Andreas fortalte om avtalen med Andrea. Produksjonen husket at Andrea hadde tatt et skritt frem under første valg av partner. Men det virker som om de har glemt at hun i starten lot som om hun var forelsket i Andreas. Husker dere hvordan hun satt og gråt i boksen over at Andreas bad henne om kjærlighetsråd, og hun fortalte seerne «Det er jo deg jeg vil ha, Andreas!». Ikke rart hun var frustrert i starten, hun ventet vel bare på at han skulle velge henne, til det gikk opp for henne at Andreas ikke kom til å følge planen hennes om å late som om de var forelsket. Andreas må ha frydet seg over å spørre akkurat Andrea om råd. Jeg vet ikke om Andrea spiller et spill nå også. Jeg tror at Morten har følelser for henne, men det er vanskelig å se om det er gjensidig. Jeg syns hun virker kald når hun klager over at det er så vanskelig å snakke om følelser. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #983 Del Skrevet 2. oktober 2018 39 minutter siden, Hulderen skrev: Det var veldig mye som falt på plass da Andreas fortalte om avtalen med Andrea. Produksjonen husket at Andrea hadde tatt et skritt frem under første valg av partner. Men det virker som om de har glemt at hun i starten lot som om hun var forelsket i Andreas. Husker dere hvordan hun satt og gråt i boksen over at Andreas bad henne om kjærlighetsråd, og hun fortalte seerne «Det er jo deg jeg vil ha, Andreas!». Ikke rart hun var frustrert i starten, hun ventet vel bare på at han skulle velge henne, til det gikk opp for henne at Andreas ikke kom til å følge planen hennes om å late som om de var forelsket. Andreas må ha frydet seg over å spørre akkurat Andrea om råd. Jeg vet ikke om Andrea spiller et spill nå også. Jeg tror at Morten har følelser for henne, men det er vanskelig å se om det er gjensidig. Jeg syns hun virker kald når hun klager over at det er så vanskelig å snakke om følelser. Hun verken gråt eller viste tegn til være ''forelsket'' i Andreas, grunnen for hun gikk fram var fordi hun kjente han igjen og hun syntes han var kjekkest ikke noe mer enn det. Anonymkode: c68cd...5c2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 2. oktober 2018 #984 Del Skrevet 2. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun verken gråt eller viste tegn til være ''forelsket'' i Andreas, grunnen for hun gikk fram var fordi hun kjente han igjen og hun syntes han var kjekkest ikke noe mer enn det. Anonymkode: c68cd...5c2 Har du sett de første episodene? Det var i hennes singelperiode etter at Silje hadde kommet inn at hun gråt og lot som om hun var forelsket i Andreas. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #985 Del Skrevet 2. oktober 2018 22 minutter siden, Hulderen skrev: Har du sett de første episodene? Det var i hennes singelperiode etter at Silje hadde kommet inn at hun gråt og lot som om hun var forelsket i Andreas. Dette kan ikke jeg huske heller, men husker hun var fortvila i starten fordi hun ikke fant noen hun likte. Anonymkode: de44d...39a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #986 Del Skrevet 2. oktober 2018 Cristian og Ellinor er like skitne begge to, åpenbart at de spiller masse for kamera for de pengene. De er nok forelsket, men etter dagens episode så synes jeg ikke at de fortjener pengene. Var jo åååpenbart at de ga vekk den daten for å være taktiske, lyser laaang vei. Lite genuint. De bor begge hjemme hos foreldrene og virker "bortskjemte" og slue. Andreas ødela jo for seg selv, så han fortjener heller ikke pengene. Synes han er litt sånn små sleezy og jeg takler han ikke. Kunne stemt på Morten, men er litt usikker på Andrea. Selv om de er jo søte sammen da. Og da blir det bare Nicklas og Bruna igjen for min del, men jeg vet liksom ikke.. Anonymkode: cc1cd...012 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #987 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg håper Morten og Andrea vinner Anonymkode: c68cd...5c2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 2. oktober 2018 #988 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg var lenge usikker på Andrea, men tror ikke det hun driver med nå er et spill. De er jo sammen hele tiden, og hun smiler hele tiden rundt han. Vi får se en time av 27 timer (om man tenker at det ikke er sending på lørdager). Når Christian og Ellinor skulle fortelle de om daten lå de på soverommet alene. Jeg har tvil om at hun hadde klart å være så mye sammen med han om hun ikke likte han. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 2. oktober 2018 #989 Del Skrevet 2. oktober 2018 6 timer siden, Skilpadden skrev: Han sa ikke «for de som ser på». Og det er da fortsatt snilt gjort. Såklart vil de ikke fremstå som det gjerrige paret ovenfor sine venner de bor med. Måtte se en gang til, for jeg fikk heller ikke med meg dette. Og jo, han sa «for de som ser på.» 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 2. oktober 2018 #990 Del Skrevet 2. oktober 2018 37 minutter siden, tingi85 said: Måtte se en gang til, for jeg fikk heller ikke med meg dette. Og jo, han sa «for de som ser på.» Da har det virkelig flydd meg forbi. Men helt ærlig, hvis kan spiller et spill er man jo ikke så dum at man avslører seg selv på den mest idiotiske måten i siste liten. Det var enten ment for de inne eller ikke ment sånn i det hele tatt (ja, jeg nekter og nekter og nekter at han kan spille et spill)🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. oktober 2018 #991 Del Skrevet 2. oktober 2018 Ryddet for krenkelser og svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #992 Del Skrevet 2. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal si du følger med! Christian er 26 😄 Anonymkode: b87a9...296 😂😂😂 Jeg syntes han sa at han var 30-ett-eller-annet da det gikk reklamer for programmet før det startet. Han ser også slik ut, så har hele tiden trodd han er godt over 30 🤣 Anonymkode: 4923b...72f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 2. oktober 2018 #993 Del Skrevet 2. oktober 2018 6 timer siden, Hulderen skrev: Det var veldig mye som falt på plass da Andreas fortalte om avtalen med Andrea. Produksjonen husket at Andrea hadde tatt et skritt frem under første valg av partner. Men det virker som om de har glemt at hun i starten lot som om hun var forelsket i Andreas. Husker dere hvordan hun satt og gråt i boksen over at Andreas bad henne om kjærlighetsråd, og hun fortalte seerne «Det er jo deg jeg vil ha, Andreas!». Ikke rart hun var frustrert i starten, hun ventet vel bare på at han skulle velge henne, til det gikk opp for henne at Andreas ikke kom til å følge planen hennes om å late som om de var forelsket. Andreas må ha frydet seg over å spørre akkurat Andrea om råd. Jeg vet ikke om Andrea spiller et spill nå også. Jeg tror at Morten har følelser for henne, men det er vanskelig å se om det er gjensidig. Jeg syns hun virker kald når hun klager over at det er så vanskelig å snakke om følelser. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun verken gråt eller viste tegn til være ''forelsket'' i Andreas, grunnen for hun gikk fram var fordi hun kjente han igjen og hun syntes han var kjekkest ikke noe mer enn det. Anonymkode: c68cd...5c2 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette kan ikke jeg huske heller, men husker hun var fortvila i starten fordi hun ikke fant noen hun likte. Anonymkode: de44d...39a Dere som ikke husker at Andreas spurte Andrea om råd angående valg av partner og at Andrea etterpå gråt over Andreas kan ta en titt på episode 4. På Viaplay begynner det 7min 30 sek ut i episoden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #994 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg likte ikke Nicklas i starten, men så fikk jeg se noen søte sider, og nå liker jeg han ikke igjen. Jeg syns både han og Bruna fremstår som veldig umodne på veldig mange plan, når jeg selv er mange år eldre, så jeg klarer virkelig ikke å kjenne meg igjen i dem som par. Morten og Andrea derimot kjenner jeg meg veldig igjen i, og fordi Morten er like gammel som meg, samt Andrea som er noe mer moden og reflektert (syns jeg) enn Bruna og Nicklas (som for øvrig også er like gamle som Andrea). Jeg klarer bare ikke like Bruna og Nicklas som par lenger. Jeg er overbevist om at hvertfall Nicklas spiller, men jeg ser at han er glad i Bruna, men kanskje ikke noe dypere enn det. Anonymkode: b87a9...296 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. oktober 2018 #995 Del Skrevet 2. oktober 2018 På 1.10.2018 den 0.23, AnonymBruker skrev: Desverre fikk jeg den følelsen etter dagens episode jeg også. Han nølte jo og dyssa det ned når Alex sa det var hyggelig han hadde funnet seg en god dame "....Njæææ jaaah menneh joda" Håper jeg mistolket helt for Nicklas har imponert meg med verdiene sine til nå, dette med at han fra starten har sagt at han heller vil ha en dame han kan le med enn en som bare er fin for han vil st forholdet skal vare til de er 80 år og da er humor og personligheten viktigst. Også andre kommentarer rundt forhold jeg har tenkt at han har et godt hjerte og gode verdier (selvom han kan være en barnslig villbass i oppførsel), håper ikke det bare er noe han har sagt etter boka fordi han vet det er det som høres bra ut, for jeg syntes han har virka så oppriktig.... Veldig trist for Bruna om han bare player hun! Og jeg syntes egentlig konseptet er veldig dumt, det kan være psykisk helseskadelig for deltakerne og kronisk emosjonelt ødeleggende (gi tillitsproblemer livet ut i alle fremtidige relasjoner) så det burde ikke være en så stor penge premie involvert. Eller håper isåfall at deltakerne er godt satt inn i konseptet med veiledning fra psykolog og fått inn med teskje at det er en spill og man ikke skal stole på noen følelser før man møtes på utsiden.. Anonymkode: de44d...39a Helt enig med deg, derfor håper jeg ikke at han spiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #996 Del Skrevet 2. oktober 2018 Nicklas & Bruna: Hun er sikkert litt småforelska i han. Han sikter målbevisst mot pengepremien, og er ikke særlig interessert i henne. Mye tøv og fjas på han ( nesten pinlig når han prøver å være morsom og bare Bruna som flirer). Påtatt fornærmet på Christian uten å skjønne sammenhengen med at Chr ble sur etter den samtalen de hadde. Snakker som en fornærma 12åring som ikke får være med de store gutta på kino. Dette varer ikke ei hel uke etter de kommer hjem. Andrea & Morten: Du store mi ti så forelska hun plutselig ble nå i det siste..»altså jeg bare blir så rar inni mæiiii liksom. Det æææær så rart altså» Kjøper det ikke i hele tatt, men alt for bloggen osv. Tror ikke han er så intr heller. Ender nok ganske kjapt når de kommer hjem. Andreas & Silje: Han er kun forelska i seg sjøl, og kommer aldri til å elske noen andre. Mest overfladiske fyr jeg har sett på år og dag. Hun ser det nok, men velger å spille med og gå for pengene mens hun babler i vei om fugler som flyr og annet vas. Ææææællinor & Christian: kanskje de eneste det er håp for der inne; men de prøver jo også veldig hardt da. Gir de 3 mdr så ender det pga avstander. Tror kanskje AnneMartin kan holde ei stund, men de er jo ute av spillet så.. Magnhild kan jo prøve seg på Frank Løke; tror de hadde vært en bra match... Anonymkode: c2be8...8b5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #997 Del Skrevet 2. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nicklas & Bruna: Hun er sikkert litt småforelska i han. Han sikter målbevisst mot pengepremien, og er ikke særlig interessert i henne. Mye tøv og fjas på han ( nesten pinlig når han prøver å være morsom og bare Bruna som flirer). Påtatt fornærmet på Christian uten å skjønne sammenhengen med at Chr ble sur etter den samtalen de hadde. Snakker som en fornærma 12åring som ikke får være med de store gutta på kino. Dette varer ikke ei hel uke etter de kommer hjem. Andrea & Morten: Du store mi ti så forelska hun plutselig ble nå i det siste..»altså jeg bare blir så rar inni mæiiii liksom. Det æææær så rart altså» Kjøper det ikke i hele tatt, men alt for bloggen osv. Tror ikke han er så intr heller. Ender nok ganske kjapt når de kommer hjem. Andreas & Silje: Han er kun forelska i seg sjøl, og kommer aldri til å elske noen andre. Mest overfladiske fyr jeg har sett på år og dag. Hun ser det nok, men velger å spille med og gå for pengene mens hun babler i vei om fugler som flyr og annet vas. Ææææællinor & Christian: kanskje de eneste det er håp for der inne; men de prøver jo også veldig hardt da. Gir de 3 mdr så ender det pga avstander. Tror kanskje AnneMartin kan holde ei stund, men de er jo ute av spillet så.. Magnhild kan jo prøve seg på Frank Løke; tror de hadde vært en bra match... Anonymkode: c2be8...8b5 Det var det beste forslaget jeg har hørt på lenge, de må passe helt ypperlig med hverandre 😂👏🏻 Anonymkode: 4923b...72f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 2. oktober 2018 #998 Del Skrevet 2. oktober 2018 22 timer siden, Skilpadden skrev: Hvorfor har så mange brått så mye mot Christian? Han er en morsom og pålitelig fyr. Han har jo faktisk aldri vært slem mot noen, og såklart stusser han over at Nichlas, som han var så nær med, hadde valgt Martin ovenfor han. Tydeligvis har de ikke vært på samme bølgelengde. Noe Nichlas ikke ser ut til å være med noen. Jeg likte han helt frem til jeg så hvem bestevennen var. Det er klart Nichlas er der for å bli kjent. Og når det kommer til sjalusikommentarene, det er klart man blir sjalu hvis noen kysser personen du er forelsket i? Hvor liberale og frigjorte er vi på KG, egentlig. Jeg personlig hadde likt det virkelig ikke. Sjalusi i sunne mengder skal være tilstede, og det er det hos Christian og Ellinor. Christian har forøvrig åpnet seg opp om mobbing og dårlig selvtillit. Humor er ofte en god middel for å kjempe seg ut av dybden man har sunket i. Og har aldri kommet med noe sårende. Å si at Nichlas og Bruna virker mer som søsken er ikke å være en slem person. De var jo veldig rare sammen og det var ikke den store forelskelsen den perioden Christian sa det. Om de ee forelsket nå har det skjedd i etterkant, og Christian har ikke uttalt seg negativt om det nå. Synes han virker som en gjennomført godgutt. Og skjønner han blir skuffet når det nærmer seg slutten og han innser han ikke har tenkt noe på spill mens de andre rundt han begynner å rotte seg mot ham. Ja, det er hva DU mener. Mens JEG mener noe annet😊 Han har et klysete utseende og en høylytt bergensdialekt. Og disse tingene liker ikke jeg. Og de dominerer. Han er en fyr jeg ser på TV, så kjenner ham ikke nok til å endre mening heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #999 Del Skrevet 2. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Magnhild kan jo prøve seg på Frank Løke; tror de hadde vært en bra match... Anonymkode: c2be8...8b5 Hun er vel den siste som hadde passa med han. En sterk, selvstendig dame som ikke lar seg tråkke på sammen med en egoistisk, mobbende mannsjåvinst? Nope! Anonymkode: de44d...39a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1000 Del Skrevet 2. oktober 2018 Hvem jeg liker best? Morten og Silje, med Ellinor på tredjeplass. Hvem som fortjener minst å vinne/hvem som er mest opptatt av spillet basert på det jeg har sett? Andreas, Nicklas og Andrea. Hvem jeg har mest tro på kommer til å gifte seg en vakker dag? Definitivt Ellinor og Cristian. Nicklas snakker som om det viktigste der inne er a showe mest og være best likt, men dette handler ikke om det. Det handler om å finne kjærligheten, og der er jeg ikke i tvil om hvem jeg velger. Bergensk er ikke min favorittdialekt, men det er ikke det det handler om nå. E og C kunne mest om hverandre på quizen, og det er nok nettopp fordi de har størst interesse av å finne ut mer om hverandre. Disse folkene har vært innesperret med hverandre i mange uker, så jeg synes ikke det er rart at pengene blir et tema i finaleuka, men paret jeg er mest sikker på ikke har faket kjærligheten, er Ellinor og Cristian. Neste år håper jeg pengepremien fjernes til fordel for en mindre spennende gave, så man kan være mer sikre på at parene søker ekte kjærlighet, og ikke å fylle lommeboka. Anonymkode: 68484...47b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå