AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #961 Del Skrevet 1. oktober 2018 Tror ellinor og cristian er de eneste som kan fortsette på utsiden. Niclas er for ansvarsløs og nok ikke klar for å etablere seg, andreas bil heller spille på sine 15minutes of fame og gjøre det han kan for å få gratis partykvelder på byen som fallende paradisedeltakere så silje ikke gidder han mer, 11 år senere med fortsatt ingen seriøse forhold innrømmer han for seg selv at han er homo. Andrea kommer til å få noia og forpliktelses angst, og selvom hun kanskje jobber med den og prøver å få det til å funke tror jeg hun alltid vil holde døra på gløtt for sin Ken hunk og at morten ikke er hennes drømmetype. Så nå går stemmingen for min del til de jeg syntes fortjener pengene mest. Andrea tjener masse på hjernedød blogging så da utgår de. Andreas ville bare sløst de bort på instagram verdige dyre hotell og ikke noe fornuftig og klart å lure silje med på å sløse vekk sin andel også sånn at han kunne få masse powercouple bilder til insta og nye følgere før han dumpet hun. Jeg føler ellinor er så utrolig snill og at begge to er forelsket og syntes de fortjener å vinne pga de er det eneste paret som har funnet hverandre ordentlig, men jeg har inntrykk av at begge er fra velstående familier og har god råd og muligheter fra før, og cristian var jo uansett storfornøyd med å bo under foreldrene sine på 90kvm han så han mangler liksom ikke noe. Når man tar bruna og niclas i betraktning så tror jeg begge disse har mindre muligheter enn de andre, og er fra mer normale kår uten god råd og det virker ikke som at noen av de bare higer etter luksus og sløsing, men om de vil ta seg en ferie noen restaurant besøk i kjole og dress fortjener de det for der får de kanskje ikke like stor økonomisk mulighet og frihet til igjen som andre mer velstående deltakere. Jeg unner bruna og niclas pengene mest, og ellinor og cristian bør jo på en måte vinne siden det er det paret de fleste har mest troa på men de har jo vunnet kjærligheten og får ikke store begrensinger livet uten de pengene tror jeg. Fortsatt usikker på hvem av de to parene som får stemmen min men det blir hvertfall ikke andrea eller andreas! Dont make stupid famous! Anonymkode: de44d...39a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #962 Del Skrevet 1. oktober 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gi dere. Kristian er sjalu på en kontrollerende og negativ måte. Han kom og bar bort Ellinor når hun snakket med en annen gutt (Martin), nettopp av den grunn. Men Ellinor er veldig sjalu selv, så tror de er en bra match. Men ikke lat som at Kristians mengde av sjalu er greit i et vanlig forhold, det er ganske undertrykkende Anonymkode: 5ecf5...e7e Det blir helt feil å mene han er det på grunn av én enkelt hendelse! De er i et spill som handler om å finne noen å stå med så naturlig at han blir litt redd når hun da ligger å snakker mes husets kjekkeste, som på den tiden heller ikke hadde noe partner mener jeg å huske. Ja det var overdrevent å gjøre etter bare noen minutters samtale men du kan ikke kalle han kontrollerende på en farlig og negativ måte fordet! At ellinor ikke syntes det er greit at kjæresten henger med eks kjærester og eks sexpartnere mens hun er på jobb er da også helt forståelig! Et svært lavt mindretall og brøkdel hadde faktisk vært komfortabel med det. Anonymkode: de44d...39a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyBlaBla Skrevet 1. oktober 2018 #963 Del Skrevet 1. oktober 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: La merke tikml anne marthe storgliste inn i kameraet når hun ble filmet i enerom for kommentar etter utstemming og sa "kanskje vi ses igjen 😄 " , stor gliste og vinket som en unge som gleda seg. Så hun har hvertfall ikke noe i mot å bruke deltakelsen til fame. Var nok ikke (kun) kjærligheten hun kom for nei. Anonymkode: de44d...39a Tenkte det samme.. 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 1. oktober 2018 #964 Del Skrevet 1. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Tydelig at Andreas tapte på spille det «trumf» kortet sitt på hot seat. Det slår bare tilbake på han selv, vi seere avslørte glatt spillet hans. Men gutten skjønner sosiale medier, så han prøvde raskt å redde seg inn igjen ved å si at han plutselig tror på Andrea og Morten. I det hele tatt lite troverdig av Andreas og Niclas prøve å fremstille seg som de mest troverdige og ekte som ikke liker at noen spiller et spill og rakker ned på andre. Det er da vitterlig bare de som snakker skitt om de andre parene. Patetisk å se niclas og Bruna så fornærmet over Christian sin kommentar. Anonymkode: c1d5d...9ef De har ikke tilgang til sosiale medier der inne. De andre syntes det var lurt å stille spørsmålet da. Han har derfor ikke noen grunn til å bytte mening, annet enn at han faktisk har ombestemt seg. Jeg synes det er tøft å innrømme at han har tatt feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #965 Del Skrevet 1. oktober 2018 33 minutter siden, AnonymBruker said: Det blir helt feil å mene han er det på grunn av én enkelt hendelse! De er i et spill som handler om å finne noen å stå med så naturlig at han blir litt redd når hun da ligger å snakker mes husets kjekkeste, som på den tiden heller ikke hadde noe partner mener jeg å huske. Ja det var overdrevent å gjøre etter bare noen minutters samtale men du kan ikke kalle han kontrollerende på en farlig og negativ måte fordet! At ellinor ikke syntes det er greit at kjæresten henger med eks kjærester og eks sexpartnere mens hun er på jobb er da også helt forståelig! Et svært lavt mindretall og brøkdel hadde faktisk vært komfortabel med det. Anonymkode: de44d...39a Deg om det. Jeg synes det blir helt feil - ja, kontrollerende - å fjerne noen fra et annet menneske. Ellinor må selv få bestemme om hun vil bånde med andre uten at hun blir fysisk fjernet fra situasjonen. Det er ikke greit å nekte partneren sin å ha kontakt med tidligere kjærester/elskere, nå får du gi deg! Er det rart folk er single og folk skiller seg sier jeg bare 🙄 Om man ikke kan stole på partneren nok til å la dem ha kontakt med andre de har og tidligere har hatt nære relasjoner til så tenker jeg at forholdet er dødsdømt. En av min manns beste venner er en eks av han. Kunne ikke falt meg inn å nekte dem kontakt. Anonymkode: 5ecf5...e7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #966 Del Skrevet 1. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Deg om det. Jeg synes det blir helt feil - ja, kontrollerende - å fjerne noen fra et annet menneske. Ellinor må selv få bestemme om hun vil bånde med andre uten at hun blir fysisk fjernet fra situasjonen. Det er ikke greit å nekte partneren sin å ha kontakt med tidligere kjærester/elskere, nå får du gi deg! Er det rart folk er single og folk skiller seg sier jeg bare 🙄 Om man ikke kan stole på partneren nok til å la dem ha kontakt med andre de har og tidligere har hatt nære relasjoner til så tenker jeg at forholdet er dødsdømt. En av min manns beste venner er en eks av han. Kunne ikke falt meg inn å nekte dem kontakt. Anonymkode: 5ecf5...e7e Deg om det! Du sværter virkelige kontrollerende og negative forhold. Er utrolig dømmende ut fra én hendelse. Og at du som den bittelille andelen er komfortabel med at mannen din henger med sin eks betyr ikke at dine følelser rundt det skal definere og diktere andres følelser rundt det. Respektere andres perspektiver, følelser og grenser er en god menneskelig egenskap. Eller hiver du edderkopper på folk med edderkopp fobi bare fordi du ikke er redd dem selv, ber folk som sørger over dødsfall skjerpe seg og styre følelsene sine fordi dødsfallet var en du selv ikke hadde noe følelsesmessig tilknytning til, og dømmer alle andres forhold som dødsdømt fordi de ikke har samme morgenrutiner som ditt eget siden du mener kun ditt eksempel er det riktige for alle? Ærlig talt, skjerp deg.... Anonymkode: de44d...39a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #967 Del Skrevet 1. oktober 2018 Er det vanlig i dag å ha hatt så mange sexpartnere som gutta på Love Island? 😮 Anonymkode: 06408...02c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 1. oktober 2018 #968 Del Skrevet 1. oktober 2018 On 9/30/2018 at 9:50 PM, AnonymBruker said: Hvem heier dere på? Akkurat nå er det for meg: 1. Anne Marte og Martin 2. Andrea og Morten 3. Christian og Ellinor Liker ikke Andreas eller Nichlas så det blir det sånn. Anonymkode: 35025...a84 Dette er grunnen til at jeg egentlig er imot seer-stemmer.. Poenget er hvem som har sjanse videre, ikke trynefaktor... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #969 Del Skrevet 1. oktober 2018 2 timer siden, Frostrose skrev: De har ikke tilgang til sosiale medier der inne. De andre syntes det var lurt å stille spørsmålet da. Han har derfor ikke noen grunn til å bytte mening, annet enn at han faktisk har ombestemt seg. Jeg synes det er tøft å innrømme at han har tatt feil. Vet at de ikke har tilgang på sosiale medier, men han skjønner hvordan det fungerer. Han var overrasket over å ha liten tillit hos seerne, men skjønner da hvilken påvirkning sosiale medier har på seerens oppfatning. Derfor snur han når ha skjønner at utspillet hans beit han selv i ræva. Anonymkode: c1d5d...9ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #970 Del Skrevet 1. oktober 2018 Hva mener Morten med islandsk vulkan? Anonymkode: 08b46...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #971 Del Skrevet 1. oktober 2018 Mulig Christian og Ellinor er litt forelsket, men det er så tydelig at de spiller for å prøve å vinne pengene. At Christian har blitt mobbet osv tidligere er irrelevant i denne settingen. Fyren oppfører seg som en dust. Han er over 30, Niclas er et par og tyve (sånn til alle dere som mener N er så barnslig). C er 10 år eldre og minst like barnslig. C og E fortjener ikke å vinne i det hele tatt, de driver et skittent spill og håper seerne gjennomskuer det! Anonymkode: 4923b...72f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Skrevet 1. oktober 2018 #972 Del Skrevet 1. oktober 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Deg om det! Du sværter virkelige kontrollerende og negative forhold. Er utrolig dømmende ut fra én hendelse. Og at du som den bittelille andelen er komfortabel med at mannen din henger med sin eks betyr ikke at dine følelser rundt det skal definere og diktere andres følelser rundt det. Respektere andres perspektiver, følelser og grenser er en god menneskelig egenskap. Eller hiver du edderkopper på folk med edderkopp fobi bare fordi du ikke er redd dem selv, ber folk som sørger over dødsfall skjerpe seg og styre følelsene sine fordi dødsfallet var en du selv ikke hadde noe følelsesmessig tilknytning til, og dømmer alle andres forhold som dødsdømt fordi de ikke har samme morgenrutiner som ditt eget siden du mener kun ditt eksempel er det riktige for alle? Ærlig talt, skjerp deg.... Anonymkode: de44d...39a Men det var da fælt så agressiv du ble mot meg nå. Alle de negative sidene du prøver å putte på meg har ingenting med mine poster å gjøre eller holdningene jeg har vist. Helt irrasjonelt. Hvis du skal ta av slik og gå på personangrep på folk som skriver på diskusjonsforum så tror jeg det er bedre at du holder deg unna dem. Jeg har ikke fått sett episoden enda men gleder meg. Samtidig så kjenner jeg at jeg ikke har troen på noen av parene, så egentlig er ikke selve utfallet av spillet så spennende (for meg) mer 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #973 Del Skrevet 1. oktober 2018 Parene Silje og Andreas, og Morten og Andrea hadde best kjemi under hot Seat idag synes jeg. Mye øyekontakt og smil seg i mellom under utspørringen. Og litt spøking, det er viktig! Anonymkode: 688c8...66b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #974 Del Skrevet 1. oktober 2018 Synes ikke verken Andreas eller Silje virker forelsket i hverandre. Nichlas har tapt seg veldig i mine øyne. Det samme begynner Bruna og gjøre også. Er ikke helt overbevist om hvor forelska de er i hverandre. Litt synd fordi det var de jeg likte best i en periode. Andrea og Morten virker veldig forelsket og det samme med Christian og Ellinor. Det er forøvrig ikke sant at Andrea har mye penger. Hun har nesten ikke reklame innlegg og jobber nesten fulltid i klesbutikk ved siden av bloggen. Hun skrev i et innlegg for ikke lenge siden at hun var ute etter å leie rom i kollektiv til under 7000 men at det var vanskelig å finne i Oslo... Anonymkode: 35025...a84 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #975 Del Skrevet 1. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mener Morten med islandsk vulkan? Anonymkode: 08b46...2f0 Andrea sin pappa er islandsk. Anonymkode: 0508a...143 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #976 Del Skrevet 1. oktober 2018 Bet meg merke i at da de diskuterte om de skulle gi daten videre, så sa Ellinor at hun ikke følte det var riktig at de skulle ha daten. Og Cristian svarer «ja, jeg føler vi kom dårlig ut av det - for de som ser på». Tro ikke et sekund at ikke han tenker svært nøye over hvordan alt han sier og gjør påvirker hans sjanser til å vinne konkurransen. Anonymkode: b6911...e3d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 1. oktober 2018 #977 Del Skrevet 1. oktober 2018 52 minutter siden, AnonymBruker said: Mulig Christian og Ellinor er litt forelsket, men det er så tydelig at de spiller for å prøve å vinne pengene. At Christian har blitt mobbet osv tidligere er irrelevant i denne settingen. Fyren oppfører seg som en dust. Han er over 30, Niclas er et par og tyve (sånn til alle dere som mener N er så barnslig). C er 10 år eldre og minst like barnslig. C og E fortjener ikke å vinne i det hele tatt, de driver et skittent spill og håper seerne gjennomskuer det! Anonymkode: 4923b...72f Hvordan mener du de fører et skittent spill? Haha 3 minutter siden, AnonymBruker said: Bet meg merke i at da de diskuterte om de skulle gi daten videre, så sa Ellinor at hun ikke følte det var riktig at de skulle ha daten. Og Cristian svarer «ja, jeg føler vi kom dårlig ut av det - for de som ser på». Tro ikke et sekund at ikke han tenker svært nøye over hvordan alt han sier og gjør påvirker hans sjanser til å vinne konkurransen. Anonymkode: b6911...e3d Han sa ikke «for de som ser på». Og det er da fortsatt snilt gjort. Såklart vil de ikke fremstå som det gjerrige paret ovenfor sine venner de bor med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #978 Del Skrevet 1. oktober 2018 25 minutter siden, Skilpadden skrev: Hvordan mener du de fører et skittent spill? Haha Han sa ikke «for de som ser på». Og det er da fortsatt snilt gjort. Såklart vil de ikke fremstå som det gjerrige paret ovenfor sine venner de bor med. Jo, han sa det. Anonymkode: ab223...cc6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #979 Del Skrevet 1. oktober 2018 30 minutter siden, Skilpadden skrev: Hvordan mener du de fører et skittent spill? Haha Han sa ikke «for de som ser på». Og det er da fortsatt snilt gjort. Såklart vil de ikke fremstå som det gjerrige paret ovenfor sine venner de bor med. Jo, det var ordrett det han sa. Anonymkode: b6911...e3d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #980 Del Skrevet 1. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mulig Christian og Ellinor er litt forelsket, men det er så tydelig at de spiller for å prøve å vinne pengene. At Christian har blitt mobbet osv tidligere er irrelevant i denne settingen. Fyren oppfører seg som en dust. Han er over 30, Niclas er et par og tyve (sånn til alle dere som mener N er så barnslig). C er 10 år eldre og minst like barnslig. C og E fortjener ikke å vinne i det hele tatt, de driver et skittent spill og håper seerne gjennomskuer det! Anonymkode: 4923b...72f Vel. Nå er Cristian 26 år og dermed ikke 10 år eldre enn Nicklas Andrè som er 23 år. Vesentlig forskjell på 3 og 10 år. Anonymkode: e174a...910 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå