Gjest Leola Skrevet 28. mars 2005 #41 Skrevet 28. mars 2005 Jeg betalte 8.000,- for cavalieren min for 2 år siden. Den var registrert i Norsk Kennel Klubb og Cavalier-klubben - men chip-merkingen ordnet jeg med selv da jeg vaksinerte den ved 3-mnd-alderen.
Gjest Xavia Skrevet 28. mars 2005 #42 Skrevet 28. mars 2005 så HUNDEN din er ihvertfall ikke oppdiktet?
Gjest Sukkerert Skrevet 28. mars 2005 #46 Skrevet 28. mars 2005 4oo for border collie. (Som betaling for oppholdet på hundepensjonatet for bortkomne hunder)
AvaAdore Skrevet 29. mars 2005 #47 Skrevet 29. mars 2005 Jeg må forandre svaret mitt... egentlig skulle jeg ha en Cavalier King Charles spaniel.. og her en kveld kom min kjære og sa "if you really want, you can have your chihuahua......" pliiing!!!! Så nå har jeg bestillt en Chihuahua fra en god oppdretter her i NL, hunden er hverken født eller unnfanget ennå, men den første lyse jenten hun får er Min!! Og den skal hete Nemi og koster 5700 kr....
Gjest Sukkerert Skrevet 29. mars 2005 #48 Skrevet 29. mars 2005 Det gjør det. Men man må betale ganske mye for en omplaserings hund også. Lite hunder som gies bort gratis i forhold til katter. Viss du leser avisa, ser du at det gis vekk blandingshunder gratis hver dag. Omplasseringshunder koster ingenting, man betaler kun det det har kostet å ha de på hundepensjonatet.
Cherie Skrevet 29. mars 2005 #49 Skrevet 29. mars 2005 Jeg må forandre svaret mitt... egentlig skulle jeg ha en Cavalier King Charles spaniel.. og her en kveld kom min kjære og sa "if you really want, you can have your chihuahua......" pliiing!!!! Så nå har jeg bestillt en Chihuahua fra en god oppdretter her i NL, hunden er hverken født eller unnfanget ennå, men den første lyse jenten hun får er Min!! Og den skal hete Nemi og koster 5700 kr.... Pass deg bare for hun derre oppdretteren av chihu som har vært på enten FBI eller tv hjelper deg. Tror hun hadde tilhold i nordland. Krever 4000 i depositum og valpene kom aldri... husker ikke helt åssen det var, men man finner sikkert igjen storyen på tv2 hjelper deg......Pass deg bare Vanvittig billig for en slik "motehund" vel (mener bare at de er veldig i vinden om dagen).
AvaAdore Skrevet 29. mars 2005 #50 Skrevet 29. mars 2005 Pass deg bare for hun derre oppdretteren av chihu som har vært på enten FBI eller tv hjelper deg. Tror hun hadde tilhold i nordland. Krever 4000 i depositum og valpene kom aldri... husker ikke helt åssen det var, men man finner sikkert igjen storyen på tv2 hjelper deg......Pass deg bare Vanvittig billig for en slik "motehund" vel (mener bare at de er veldig i vinden om dagen). Blir ikke noe problem for meg, jeg bor i Nederland:) hundeprisene ligger forresten litt under de norske prisene her nede.. heldigvis:)
Fam Skrevet 30. mars 2005 #52 Skrevet 30. mars 2005 Blir ikke noe problem for meg, jeg bor i Nederland:) hundeprisene ligger forresten litt under de norske prisene her nede.. heldigvis:) Litt under norsk pris er pent sagt! Vanlig pris for Chiahuahua her i Norge er pr i dag 13-15.000,-
Elbereth Skrevet 31. mars 2005 #53 Skrevet 31. mars 2005 8000 for Leonberger i 2004, registrert i NKK og vaksinert. Chip-en ordnet jeg selv ved neste vaksinering.
AvaAdore Skrevet 31. mars 2005 #54 Skrevet 31. mars 2005 Litt under norsk pris er pent sagt! Vanlig pris for Chiahuahua her i Norge er pr i dag 13-15.000,- oioioi.... :o da er jeg glad jegh skal kjøpe den her...
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #55 Skrevet 31. mars 2005 Jeg betalte 10.000 for min Ridgeback i 2002. Inkl: vaksine, chip og 1 års forsikring. Grunnen til at prisenene varierer med flere tusen kr på rasehunder er fordi det avhenger av hvor mye som er inkludert. Har vært borti oppdrettere som selger uvaksinerte valper og uten vet.attest for å holde prisen nede. (reg. valper altså). Useriøst.
Cherie Skrevet 1. april 2005 #56 Skrevet 1. april 2005 Jeg betalte 10.000 for min Ridgeback i 2002. Inkl: vaksine, chip og 1 års forsikring. Grunnen til at prisenene varierer med flere tusen kr på rasehunder er fordi det avhenger av hvor mye som er inkludert. Har vært borti oppdrettere som selger uvaksinerte valper og uten vet.attest for å holde prisen nede. (reg. valper altså). Useriøst. Hvor i landet bor du? Hvilken kennel er hunden fra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå