Gjest Minesveiper Skrevet 27. august 2018 #21 Skrevet 27. august 2018 Vel, du har noen her på forumet som argumenterer for at dersom du tar "kule" bilder som viser at du har status så vil du få flere matcher. Jeg personlig, tror på ideen om å treffe en bestemt målgruppe. For meg som er en helt normal fyr har det funket greit.Viser i profilen min at jeg har høyere utdanning, at jeg kan kle meg, og at jeg er opptatt av flere aktiviteter. Damene jeg matcher med liker som regel en av aktivitetene jeg er opptatt av, og jeg driver ikke med masse-sveiping. Passer meg veldig bra Tinder er vanskelig om man ikke er kjekk og fotogen. Så vidt jeg har forstått det har ikke kjekke menn veldig høy matchrate heller, men de får åpenbart flere matcher. Det betyr ikke nødvendigvis suksess fordi man må komme gjennom til damene man er interessert i, og det er ikke alltid så lett heller. Enig med deg ts at byn og sosiale arenaer er bedre sjekkearenaer for vanlige menn.
Perelandra Skrevet 27. august 2018 #22 Skrevet 27. august 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, nedsettende innhold og svar til dette. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #23 Skrevet 27. august 2018 Har du Tinder Gold? Da ser du hvem som har likt deg og det er lettere å få matcher. Jeg synes det er latterlig at det står høyde på mange menn, who cares?! Dropp bikkje, bil og biceps. Ha tre normale bilder av deg som viser deg og kanskje din hovedinteresse eller et sted du har vært som kan være en åpningsfrase. Få en venn til å ta et fint bilde. Så skriver du litt om hvem du er eller hva du liker. Ikke bruk blunketegn eller lignende! Jeg er kvinne og har en del matcher, men få av dem skriver forsåvidt, jeg ligger på vent. 😄 Enig med den over som synes at det ikke er så stas at tilsynelatende alle sveiper til høyre. Noe jeg ser takket være Tinder Gold. Menn i alle aldre og som er totalt forskjellig fra meg?! Jeg viser ganske greit hvem jeg er og hva jeg vil, så da blir det bare irriterende med tulle-likes. Jeg vil møte en mann som faktisk synes jeg er interessant. Anonymkode: dad77...3ba
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #24 Skrevet 27. august 2018 På 26.8.2018 den 16.52, Miklo Velka skrev: Jeg tror jeg fikk årets første match tidligere denne uken, så da blir det vel et års tid til neste, om mønsteret fortsetter. Jeg skrev, hun slettet meg, og sånn går dagene. Det siste der (sånn går dagene) kan jo ikke være sant om du får en match i året 😜 Anonymkode: e695a...b44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå