AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #1 Skrevet 25. august 2018 Har fire nøytrale bilder, som jeg har fått mest likes på - alle i forskjellige settings, og ingen av dem er harry eller cheesy. Har en ærlig profiltekst (skal sies at 90% av folk uansett ikke har tekst på Tinder). Men har fått tilnærmet NULL matcher i en mellomstor Norsk by, den siste uka. Og det verste er at jeg har ingen problem med å få interesse på byen, eller "in person". Kan bare konkludere med at dette ikke er noen sjekkeplattform for meg, og at jeg heller får holde meg til det gamle systemet. Noen som opplever det samme? Jeg vet ikke hva grunnen er. Før fikk jeg ganske bra med matcher, men nå begynner jeg å lure om jeg har falt helt utenfor aldersradaren til folk flest på tinder (er 31), eller om det begynner å hope seg opp med mange inaktive profiler der. Anonymkode: 6bde0...763 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #2 Skrevet 25. august 2018 Jeg personlig er litt «kresen» på hva jeg sveiper på. Er bildet for «perfekt» nope. Ingen profiltext, nope. Er bildet for ... «care», nope (altså bilde hvor han ser ut som om han kjeder seg). Bilder i bar overkropp, nope. Første bilde av noe helt annet (ex:hund) nope. Bilde som har andre personer inkl. nope. Bilde med solbriller (et bilde er greit, alle bilder hvor det er umulig å «se» personen) nope. Mange ting som er turn off. Tinder er basert først og fremst på bilder. Liker jeg det første bildet klikker jeg meg inn på info, profiltekst er viktig! Og de sndre bildene soiller og inn. Bilder av trening/friluftsliv, nope. Og må jo være en person jeg synes er tiltrekkende, og typisk sleika paradise gutter, nope. Jeg har mitt søkeområde fra 27-32 år, så er nå noen som ser etter folk i den alderen Og et turn off, de betalende kundene som dukker opp som 200km++, og dem som har skrudd av alderen. Anonymkode: c9cae...5d0 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #3 Skrevet 25. august 2018 Og enda en ting, hva er greia med alle halvbildene!!!? Jeg vil faktisk se hele ansiktet til noen, ikke bare halve!! Anonymkode: c9cae...5d0 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #4 Skrevet 25. august 2018 TS her: Vil si at jeg er en 6'er, litt over midt på treet. Har som sagt aldri hatt problemer med å få verken dates eller hookups, men føler kanskje at jeg ikke er så fotogen som resten av folk. Er også 190 høy, så kan jo være at høyden også har noe å si når jeg sjekker i person. Anonymkode: 6bde0...763
Xcase33 Skrevet 25. august 2018 #5 Skrevet 25. august 2018 49 minutter siden, AnonymBruker said: Har fire nøytrale bilder, som jeg har fått mest likes på - alle i forskjellige settings, og ingen av dem er harry eller cheesy. Har en ærlig profiltekst (skal sies at 90% av folk uansett ikke har tekst på Tinder). Men har fått tilnærmet NULL matcher i en mellomstor Norsk by, den siste uka. Og det verste er at jeg har ingen problem med å få interesse på byen, eller "in person". Kan bare konkludere med at dette ikke er noen sjekkeplattform for meg, og at jeg heller får holde meg til det gamle systemet. Noen som opplever det samme? Jeg vet ikke hva grunnen er. Før fikk jeg ganske bra med matcher, men nå begynner jeg å lure om jeg har falt helt utenfor aldersradaren til folk flest på tinder (er 31), eller om det begynner å hope seg opp med mange inaktive profiler der. Anonymkode: 6bde0...763 Tror du er litt skuffet over at Tinder ikke er den valideringshubben som den kanskje er for dine venninner. Det høres ikke sunt ut...men det er litt typisk kvinnfolk på 30+. 1
Servicetekniker Skrevet 26. august 2018 #6 Skrevet 26. august 2018 Hvirfor har folk bilde av bikkja si på Tinder...det er turnoff 🤣 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #7 Skrevet 26. august 2018 Du må skrive at du er 190 høy. Det er ikke såå lett å lukte det på nett. Det kan være at du ikke er så klassisk kjekk isolert segg, men høyden din vil endre de flestes mening om utseende ditt. Derfor lykkes du bedre på byen. Men skriv høyden din og legg gjerne til noen bilder som viser at du faktisk er høy så skal du se at du får mye matcher. Anonymkode: d92e5...e74
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #8 Skrevet 26. august 2018 Sveiper du bare høyre på de aller fineste damene? Kanskje du må legge terskelen litt lavere? Anonymkode: 4021d...b06
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #9 Skrevet 26. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Sveiper du bare høyre på de aller fineste damene? Kanskje du må legge terskelen litt lavere? Anonymkode: 4021d...b06 Terskelen for menn på Tinder er som regel: Sveip alle (eller 90%+) til høyre så kan man sortere etter man har fått en match. Grunnen til dette er for å unngå å få totalt knust selvfølelse, slik TS kanskje får litt nå, siden man ikke får matcher ellers. Så det er vanskelig å legge terskelen lavere enn å swipe på absolutt alle. Anonymkode: 35b48...678 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #10 Skrevet 26. august 2018 1 time siden, Servicetekniker skrev: Hvirfor har folk bilde av bikkja si på Tinder...det er turnoff 🤣 Eller bilen sin... Anonymkode: cf152...036 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #11 Skrevet 26. august 2018 Mitt inntrykk fra noen år som singel, er at mange opplever nettopp at det gir mye korte og overflatiske (om i det hele tatt) relasjoner fra nettdating, men at det å få til skikkelige forhold ut av dette er vanskelig. Tror man må bare ta nettdating som enkel lek og hele tiden være på utkikk etter en aktuell partner ute blant folk. De som driver med nettdating blir så kresne og blaserte etterhvert, dessverre. Anonymkode: d4095...d51
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #12 Skrevet 26. august 2018 Jeg sveipet kritisk i begynnelsen som tinder, men når man da ender opp med å få 3 matcher der ingen av de svarer swiper jeg nå alle til høyre og så sletter jeg heller matchen hvis jeg ikke liker damen jeg matcher med. På den måten får jeg i det minste matcher. Anonymkode: 404ed...96e 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #13 Skrevet 26. august 2018 Tider er jo helt lattrlig oppskrytt da... Anonymkode: afd08...f0b 1
hutula1 Skrevet 26. august 2018 #14 Skrevet 26. august 2018 Kan man sette likes på et bilde i Tinder? Hvor gjør man det?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #15 Skrevet 26. august 2018 Jeg har omvendt problem 😕 jeg får match med ALLE jeg sveiper høyre så jeg har tenkt at det må være fake disse sveipgreiene?! Anonymkode: 27712...f62
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #16 Skrevet 26. august 2018 Ps: Jeg er 35 år /kvinne Anonymkode: 27712...f62
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #17 Skrevet 26. august 2018 35 minutter siden, AnonymBruker said: Ps: Jeg er 35 år /kvinne Anonymkode: 27712...f62 Da er det vel ikke særlig rart? Kvinner generelt matcher med omtrent alle de swiper høyre på fordi menn swiper høyre på alle for å kunne få en match. Menn selekterer først etter matchen er på plass, så som kvinne må du ikke se på antall matches, men hvor mange menn som beholder deg og faktisk snakker til deg. Anonymkode: 404ed...96e 4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #18 Skrevet 26. august 2018 Det gjør jeg, og de aller fleste skriver jo!! Anonymkode: 27712...f62
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #19 Skrevet 26. august 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Terskelen for menn på Tinder er som regel: Sveip alle (eller 90%+) til høyre så kan man sortere etter man har fått en match. Grunnen til dette er for å unngå å få totalt knust selvfølelse, slik TS kanskje får litt nå, siden man ikke får matcher ellers. Så det er vanskelig å legge terskelen lavere enn å swipe på absolutt alle. Anonymkode: 35b48...678 Dette vet jeg er tilfelle, men hvorfor blir det framstilt som at kvinner har større suksess på Tinder pga. alle som sveiper dem til høyre, når det ikke handler om kvinnene, men om mennenes egen selvfølelse? Det er jo ikke spesielt suksessfullt å bli sveipet til høyre bare fordi man er hunkjønn. Da føler man seg bare som en hvemsomhelst, og det er ihvertfall ikke bra for selvfølelsen. At folk gidder å være på Tinder. Anonymkode: 5cdc6...7e6 1
Miklo Velka Skrevet 26. august 2018 #20 Skrevet 26. august 2018 On 8/25/2018 at 3:07 PM, AnonymBruker said: Noen som opplever det samme? Jeg tror jeg fikk årets første match tidligere denne uken, så da blir det vel et års tid til neste, om mønsteret fortsetter. Jeg skrev, hun slettet meg, og sånn går dagene. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå