Gå til innhold

Brystreduksjon


Heidi30

Anbefalte innlegg

Vil bare ønske deg lykke til.

Det er 10 år siden jeg fikk det dekket på colosseum. Har ikke angret et sekund. Nakke skuldre fikk det mye bedre. Jeg er heldig for arrene er forsvunnet helt etter løft/reduksjon. Det rare er at jeg har struttende pupper enda. Før reduksjonen så hadde jeg lite følelse i brystvortene (skjønte ikke det med at det skulle være en erogen sone) etter operasjonen fikk jeg veldig mye følelse i de og skjønte veldig at det var en erogen sone.

Som de andre sier så er det viktig å være forsiktig med å løfte armene. Husker jeg fikk litt sprik under hårvask et par uker etter - men det gikk seg fint til. 

Hilsen en veldig fornøyd jente :)

Anonymkode: 2e69e...f41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk dere! :) Ble operert i formiddag, og det var virkelig ingenting å grue seg til. Hadde litt vondt da jeg var ferdig, men de har vært så snille og jeg har fått smertestillende, så alt er bra. Har ikke fått noe særlig inntrykk av puppene ettersom de er bandasjert under bh, men de er veldig hovne. Husker dere hvor lenge deres var det? De ligger jo nesten oppi halsen på meg. Er det snakk om noen dager eller uker til den aller verste hevelsen går ned? 

 

beklager litt dårlig språk. Morfin og trøtthet er ikke akkurat beste tipset for å skrive godt. 

 

ps. takk igjen for at dere tar dere tid til å skrive - setter kjempepris på det :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange gode råd her. Og så bra at operasjonen gikk fint Heidi30! 

Jeg har et spørsmål til de som vil svare.. Jeg har vurderer sterkt brystreduksjon, problemet er at jeg vil ha barn i framtiden og vet ikke hvor lurt en reduksjon vil være iforhold til evt amming i framtiden? 

Anonymkode: 80754...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Heidi30 godt å høre fra deg! Bare hyggelig, det skulle bare mangle å støtte medsøstre når det er ting jeg kan svare på og hjelpe med ❤️ 

De var hovne lenge, men det gikk jo gradvis ned. Det er nok bare de første dagene det er så «ille»! 

Det er jo en risiko for det uansett når du opererer brystene dine. Har skjønt at det er cirka 50-50 om du får til å amme. For min del hadde det null å si for om jeg skulle ta operasjonen eller ikke; jeg ville ha puppene mine nå!  Er i starten av 20-årene, aldri i livet om en teorierisk amming av en teoretisk baby skulle hindre meg i å ha det beste mulige livet her og nå 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...