Gå til innhold

Hvem drepte Birgitte Tengs ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var nettopp det jeg merket meg. Og det er uhyre skremmende. At de overhode ikke innser hvor grotesk behandlingen av fetteren var? En tenåring? 

Anonymkode: 4e964...5d9

Ikke sant? 

Jeg tror at etterforskeren fra Kripos løy til fetterens advokat angående disse dokumentene som angivelig ble sendt til Oslo og ikke til Stavanger. Da journalisten gjorde etterforskeren oppmerksom på advokatens uttalese viste han tydelig ubehag. Ansiktsutrykket, stemmeleie og blikket hans endret seg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Ikke sant? 

Jeg tror at etterforskeren fra Kripos løy til fetterens advokat angående disse dokumentene som angivelig ble sendt til Oslo og ikke til Stavanger. Da journalisten gjorde etterforskeren oppmerksom på advokatens uttalese viste han tydelig ubehag. Ansiktsutrykket, stemmeleie og blikket hans endret seg. 

Ja, hvorfor skulle fetterens advokat komme opp med en slik historie ut av det blå? Og de løy definitivt om at foreldrene hadde trukket tilbake sønnens alibi. Latterlig tåkeprat om at det ikke gjaldt alibi som ble trukket tilbake, men støtte?  Eller misforstod jeg?

Anonymkode: 4e964...5d9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvorfor skulle fetterens advokat komme opp med en slik historie ut av det blå? Og de løy definitivt om at foreldrene hadde trukket tilbake sønnens alibi. Latterlig tåkeprat om at det ikke gjaldt alibi som ble trukket tilbake, men støtte?  Eller misforstod jeg?

Anonymkode: 4e964...5d9

Du har ikke misforstått. Politiadvokaten var informanten til Haugesunds avis. Fantastiske greier.. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Du har ikke misforstått. Politiadvokaten var informanten til Haugesunds avis. Fantastiske greier.. 

Og hun fikk ikke noen reaksjon på det i det hele tatt. Skremmende at de kunne gå ut og lyve slik og være så sikre på at løgnen ikke fikk noe etterspill? 

Anonymkode: 4e964...5d9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hun fikk ikke noen reaksjon på det i det hele tatt. Skremmende at de kunne gå ut og lyve slik og være så sikre på at løgnen ikke fikk noe etterspill? 

Anonymkode: 4e964...5d9

Det spørs om hun ikke må svare for seg nå i etterkant av de opplysningene som har kommet frem. 

Hennes gode navn og rykte har nok fått seg en kraftig smell. Det gjelder ikke bare henne..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Det spørs om hun ikke må svare for seg nå i etterkant av de opplysningene som har kommet frem. 

Hennes gode navn og rykte har nok fått seg en kraftig smell. Det gjelder ikke bare henne..

Hun ønsker seg nok et "glemselens slør" i likhet med visse andre. Men det tror og håper jeg inderlig de bare kan glemme...

 

Anonymkode: 4e964...5d9

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun ønsker seg nok et "glemselens slør" i likhet med visse andre. Men det tror og håper jeg inderlig de bare kan glemme...

 

Anonymkode: 4e964...5d9

Det ønsker hun nok, men det kommer ikke til å skje. Denne serien sjokkerer mange har jeg fått inntrykk av. Folk er forbannet på fetterens vegne og på politiet som har gjort absolutt alt feil. De har ikke gjort et eneste godt stykke arbeid. Arrogansen som de nå viser er bensin på bålet. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Det ønsker hun nok, men det kommer ikke til å skje. Denne serien sjokkerer mange har jeg fått inntrykk av. Folk er forbannet på fetterens vegne og på politiet som har gjort absolutt alt feil. De har ikke gjort et eneste godt stykke arbeid. Arrogansen som de nå viser er bensin på bålet. 

Godt å høre!  

Anonymkode: 4e964...5d9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Godt å høre!  

Anonymkode: 4e964...5d9

Serien er så godt laget at den kommer nok til å bli vist flere ganger med jevne mellomrom. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Serien er så godt laget at den kommer nok til å bli vist flere ganger med jevne mellomrom. 

Enig i det.  Håper virkelig at denne saken blir oppklart, alle parter fortjener svar. Og noen fortjener å ta ansvar selv om det kommer til å svi. 

Anonymkode: 4e964...5d9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det.  Håper virkelig at denne saken blir oppklart, alle parter fortjener svar. Og noen fortjener å ta ansvar selv om det kommer til å svi. 

Anonymkode: 4e964...5d9

Enig der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Serien er så godt laget at den kommer nok til å bli vist flere ganger med jevne mellomrom. 

Er der grunn til å tro den kommer på DVD? Blir serier fra TV 2 noen ganger utgitt på det?

Anonymkode: 9c943...b6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål til de som har Sumo og kan se serien der: Kan tekstingen slås av der, eller er den Norske underteksten fast hardkodet på denne produksjonen?

Anonymkode: 9c943...b6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg til høyst tvilsomme avhørsmetoder så satt fetteren i full isolasjon. Han fikk ikke lese aviser, se på tv, få besøk av foreldre eller kjæresten. Han skrev brev til kjæresten som han må ha antatt ble sendt til henne, men det ble de aldri. Han fikk heller ikke kortet hun sendte ham. Så han satt der mutters alene og ventet på svar på brevene sine, uten å ane at hun aldri fikk dem. Hjerterått! 

Anonymkode: 4e964...5d9

akkurat det der syntes jeg var litt merkelig presentert. Han satt vel på brev- og besøksforbud, og han må jo ha forstått at det innebar ingen brev? de fremstilte det som om han ble lurt, men det kan vel ikke stemme

Anonymkode: 87f7c...632

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hun fikk ikke noen reaksjon på det i det hele tatt. Skremmende at de kunne gå ut og lyve slik og være så sikre på at løgnen ikke fikk noe etterspill? 

Anonymkode: 4e964.

jo, hun fikk en reaksjon: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0EKWl0/delvis-grunn-til-sefo-kritikk-i-birgitte-saken...5d9

https://www.dagbladet.no/nyheter/knusende-kritikk-mot-etterforsker/65438193

Anonymkode: 87f7c...632

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sjokkerende. Hvorfor tok de ikke dna?? Burde blitt politianmeldt for sabotering.

Anonymkode: 48a71...158

Var på graven til rusmisbrukeren ,og det så ut som om de hadde åpnet graven hans . Viste tydeligst at de hadde løftet vekk gresset .

Anonymkode: 26fad...629

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på graven til rusmisbrukeren ,og det så ut som om de hadde åpnet graven hans . Viste tydeligst at de hadde løftet vekk gresset .

Anonymkode: 26fad...629

Nå nylig? 

Anonymkode: 48a71...158

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå nylig? 

Anonymkode: 48a71...158

Er ikke godt å si ,men du så skjøtene i gresset .det var begynt å vokse sammen .kanskje i vår .

Anonymkode: 26fad...629

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke godt å si ,men du så skjøtene i gresset .det var begynt å vokse sammen .kanskje i vår .

Anonymkode: 26fad...629

Flott. Håper de fant ut noe. 

 

Anonymkode: 48a71...158

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...