AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #21 Skrevet 25. august 2018 Høy vekt er ikke uattraktivt. Komplekser og dårlig selvtillit over egen kropp, derimot, er uattraktivt. Så det har liten betydning hvordan kroppen din ER, der har mer betydning hva du synes om deg selv og hvordan du fremstår. Anonymkode: 69426...5d3 1
Djungelvrål Skrevet 25. august 2018 #22 Skrevet 25. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Høy vekt er ikke uattraktivt. Komplekser og dårlig selvtillit over egen kropp, derimot, er uattraktivt. Så det har liten betydning hvordan kroppen din ER, der har mer betydning hva du synes om deg selv og hvordan du fremstår. Anonymkode: 69426...5d3 Å være usunn er ikke attraktivt. Overvekt er usunt og forkorter livet. Jeg tror ikke noen kler 30 kilo ekstra bedre enn de kler å være normalvektige. 3
Sportsbabe Skrevet 26. august 2018 #23 Skrevet 26. august 2018 Bilde? Antagelig er du for feit, kraftig er bare et uttrykk man bruker for å unnskylde seg selv for at man har latt kroppen forfalle. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #24 Skrevet 26. august 2018 20 timer siden, Peonjenta skrev: Å være usunn er ikke attraktivt. Overvekt er usunt og forkorter livet. Jeg tror ikke noen kler 30 kilo ekstra bedre enn de kler å være normalvektige. Mens noen ser forbi hva som er "kledelig" utenpå og heller fokuserer på hvem som er inni kroppen. At overvekt er usunt er jo alle enige i. Men for menn som foretrekker en usunn livsstil selv, er det gjerne helt uaktuelt å være sammen med en "treningsnarkoman" fordi man har helt ulike prioriteringer i livet. En mann som elsker film, øl, god mat og det gode liv vil sannsynligvis foretrekke å være sammen med en overvektig kvinne som elsker film, øl, god mat og det gode liv fremfor en sunn kvinne som tilbringer halve fritiden på treningssenter og ikke klarer å sitte stille og nyte god mat og det gode liv. Like barn leker best. Selv om de er usunne. Så å være usunn er jo ikke en ettertraktet egenskap hos en partner for de fleste. Men å ha like verdier/prioriteringer/livsstil er jo som oftest oppskriften på et langvarig forhold. Dessuten: TS sier jo at hun holder på å slanke seg. Sannsynligvis har TS et mye mer aktivt liv enn de fleste, og et sunnere kosthold. Nettopp fordi hun er i en slanke-prosess. Og dermed har hun en sunn livsstil, selv om kiloene henger på enda. Hun har sannsynligvis en mye sunnere livsstil enn meg, som alltid har vært normalvektig. Jeg trener aldri, og spiser nok mer godteri enn TS gjør for tiden. Anonymkode: 69426...5d3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #25 Skrevet 26. august 2018 Hvor man legger på seg har alt å si om man ser tykk ut eller noen kg for mye ut. Så slike ting kan man kun dømme utifra bilde. Anonymkode: 250a7...ea6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #26 Skrevet 26. august 2018 Etter å ha lagt inn vekt, høyde og alder på Mybodygallery synes jeg kroppene ser litt tjukke ut. Du kan jo bære kiloene annerledes, men slanke er de ikke. Hvorvidt du er "for feit" eller ikke synes jeg du ikke skal spekulere i, for det vil alltid finnes noen som finner deg attraktiv utseendemessig. Anonymkode: afe2e...092 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #27 Skrevet 26. august 2018 86 kilo fordelt på 170 cm synes jeg høres mye ut. Selv om du måtte være heldig med fettfordelingen og har muskler. Da tar jeg utgangspunkt i meg selv - er selv 175cm og har variert mellom 60 og 68, på det laveste slank og på det øverste litt lubben (etter min mening). Jeg har selv hofter og rumpe, ergo ikke eplefasong. Har vanskelig for å se for meg din vekt som annet enn lubben. En potensiell mann skal selvsagt elske deg for din personlighet, men menn velger kvinner med en personlighet de liker utifra et utvalg kvinner de finner fysisk attraktive. Med andre ord vil du bedre dine odds betraktelig om du går ned i vekt. Anonymkode: 33cad...a83
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #28 Skrevet 26. august 2018 På 25.8.2018 den 0.18, AnonymBruker skrev: Jeg er på vei ned i vekt. Men som nylig singel etter et langt forhold og med dårlig selvtillit, er jeg veldig usikker på om størrelsen min pr i dag gjør meg totalt uaktuell på datingmarkedet. Jeg er pr nå 86 kg fordelt på 170 cm. Kan dere se for dere ca hvordan kroppen min ser ut og vurdere om jeg må anse meg som helt uattraktiv for menn frem til jeg har gått ned flere kg? Eller kan noen menn like ei dame i starten av 40-årene som sånn ellers har et ansikt midt på treet/helt ok, men altså med de kiloene for mye? Anonymkode: 2003f...114 Jeg har samme høyde og vekt. Føler meg altfor feit. Jeg ER altfor feit. Ett av mine klesplagg kunne jo vært noens telt. Anonymkode: 8c2bf...1e7
Englejenta Skrevet 27. august 2018 #29 Skrevet 27. august 2018 På 25.8.2018 den 19.19, AnonymBruker skrev: Høy vekt er ikke uattraktivt. Komplekser og dårlig selvtillit over egen kropp, derimot, er uattraktivt Halleluja så enig jeg er med deg 🌸 Som jeg skulle sagt det selv. 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå