Gå til innhold

Bare kraftig eller altfor feit?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er på vei ned i vekt. Men som nylig singel etter et langt forhold og med dårlig selvtillit, er jeg veldig usikker på om størrelsen min pr i dag gjør meg totalt uaktuell på datingmarkedet. Jeg er pr nå 86 kg fordelt på 170 cm. 

Kan dere se for dere ca hvordan kroppen min ser ut og vurdere om jeg må anse meg som helt uattraktiv for menn frem til jeg har gått ned flere kg? Eller kan noen menn like ei dame i starten av 40-årene som sånn ellers har et ansikt midt på treet/helt ok, men altså med de kiloene for mye?

Anonymkode: 2003f...114

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setter pris på om noen vil svare😊 Dette er noe jeg tenker mye på.

Skrevet

En _oppegående_ mann i 40-årene vet å sette pris på andre ting enn høyde og vekt, f.eks en kvinne som er fornøyd med seg selv som hun er. Vær blid og fornøyd, smil og vær imøtekommende. Det tror jeg menn legger mer merke til enn hvor mange kilo man er.

Når du ser en attraktiv mann, er da vekten hans det første du tenker på?

Anonymkode: d11ba...2d7

Skrevet

Jeg syns du høres fin ut jeg 🙂 

Bare så du er klar over det så er gjennomsnitts størrelsen på kvinner i Norge str 44 på klær.

Du er garantert interessant for noen, så kjør på med dating du,  og lykke til 😉 

• Liker 1
Skrevet

Det er heeelt umulig å si uten bilde. Folk bærer kiloene så ulikt, og har ulik sammensetning av muskler og fett. Jeg kjenner et par på denne størrelsen og høyden som ikke ser feite ut i det hele tatt, men også noen hvor fettet valker utover hele personen.

Anonymkode: 2163d...619

• Liker 5
Skrevet

Jeg er 163 og veier 75. Helt klart overvektig. Er i forhold, men opplever innimellom at menn tar positiv kontakt, så noen ser tydligvis forbi de ekstra kiloene jeg har.

Anonymkode: ffa7c...681

Skrevet

Om du er uattraktiv er vanskelig å si. Spesielt nå attraktivitet ikke måles kun på vekt. Men jeg må si at jeg ser for meg at du er tjukk, eller feit som du sier. Basert på sammenligning med meg selv som er 1.77 og 80 kg og kraftig.

Anonymkode: 2c747...db0

• Liker 1
Skrevet

Samme høyde og vekt som meg du, og jeg bruker 42/L i klær. Litt mer i overkroppen men stort sett gjevnt fordelt. Jeg har også et ansikt midt på treet, og er i midten av 40-årene. Jeg er aktiv i hverdagen, og blid og fornøyd. Har mye positiv energi og får mye positiv oppmerksomhet - til tross for at jeg også røyker av og til. Så min oppfatning er at menn flest synes det er helt greit med litt ekstra rumpe og lår. 

Anonymkode: fd1ba...0a4

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du ser en attraktiv mann, er da vekten hans det første du tenker på?

Anonymkode: d11ba...2d7

TS her. Nei, det er ikke det første jeg tenker på. Men tenker at menn kanskje tenker anderledes enn kvinner på det området😉 Mer visuelle, overfladiske...?

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er heeelt umulig å si uten bilde. Folk bærer kiloene så ulikt, og har ulik sammensetning av muskler og fett. Jeg kjenner et par på denne størrelsen og høyden som ikke ser feite ut i det hele tatt, men også noen hvor fettet valker utover hele personen.

Anonymkode: 2163d...619

TS her. Jeg føler at jeg egentlig bærer kiloene ok. Ikke veldig kraftig overkropp, ganske fin innsving i midjen og ikke valkete mage.  Litt kraftige ben og hofter, men ingen gamperumpe. Takk for svar forresten😊

Skrevet

Jeg er 167 og 90kg. Er helt klart overvektig, men det har ikke satt noen stopper for tilbud fra menn av den grunn. Jeg får høre at jeg er både sexy og sjarmerende til tross for min høye vekt. Jeg tror ikke du skal være så bekymret for at vekten din skal stoppe deg når det kommer til dating. Menn(-esker) er forskjellige og det vil alltid finnes noen som tenner på akkurat deg. 

Anonymkode: cfcf3...d32

• Liker 1
Skrevet

Det viktigste er ikke hva andre tenker, men at du er fornøyd med deg selv. Det er lettere for andre å like deg som du er hvis du selv gjør det.

Skrevet

Vekt betyr vel mindre og mindre jo eldre man blir. Jeg tror ikke en mann i 40/50-årene bryr seg noe særlig om vekta di. Men hvis du føler deg ukomfortabel med vekta di kan du jo spise litt mindre og bevege deg litt mer.

Anonymkode: 8cbcd...c17

Skrevet

Man er ikke sammen folk pga måten de ser ut på. Man er sammen folk fordi personligheten er passende, hvertfall er det slik det burde være og de fleste er sånn. Sier ikke at utseendet er helt ubetydelig, det ville jo vært en løgn. Men ofte dersom personlighet klikker så blir den andre personen penere.

Selvtillitt er alfa omega! Ingenting er mer sexy. Kanskje hvis du begynner å trene vil du forbedre både kropp og mentalitet.

Skrevet

Hvis du hadde fokusert på degselv, fått opp selvtilliten og gjør det som skal til for at du skal føle deg vel i egen kropp. Så hadde du hatt rett fokus. Og en ev. mann hadde komt som en bonus. Elsk degselv først, så blir du attraktiv uansett hvor mange kg du bærer på. Alle menn har forskjellige preferanser. Så selv om én mann eller flere foretrekker noe annet enn deg, så er det andre som syns du er «all that». Sånn er det for oss alle. 

Skrevet

Da jeg gikk fra min eksmann veide jeg 100 kilo og var 160 cm. Jeg har aldri hatt så mange menn etter meg. 

Anonymkode: 58121...24e

Skrevet

Du har en BMI på 30.  Det er helseskadelig på sikt. Du står i fare for å få diabetes, høyt blodtrykk og hjertesykdommer om du ikke allerede har en eller flere av disse diagnosene. 

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg gikk fra min eksmann veide jeg 100 kilo og var 160 cm. Jeg har aldri hatt så mange menn etter meg. 

Anonymkode: 58121...24e

Huff. Og jeg som er ukomfortabel med 55 kilo på den høyda. Men noen liker vel svære damer. 

Anonymkode: b2c35...28c

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Englejenta skrev:

Jeg syns du høres fin ut jeg 🙂 

Bare så du er klar over det så er gjennomsnitts størrelsen på kvinner i Norge str 44 på klær.

Du er garantert interessant for noen, så kjør på med dating du,  og lykke til 😉 

Ganske skremmende str 44 er gjennomsnittlig.. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske skremmende str 44 er gjennomsnittlig.. 

Tviler på at gjennomsnittet er XL.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...