Gå til innhold

Menn: Gidder du...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke regn med noe, ikke mas, la han eventuelt si ifra når han er i byen - hvis han vil. Det kan godt hende han bare er en hyggelig fyr som liker å ha litt oppmerksomhet fra andre. Hvis han er interessert, så tar han nok initiativ snart. Jeg synes det virker merkelig å mase.  Herregud, dere har jo ikke møtt hverandre en gang!

Anonymkode: 2683d...7d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nevrotisk vet jeg ikke for jeg kjenner jo bare det du skriver, men jeg tenker at du har etpar valg:

1) tenke på venninens ord og tonefall osv og la det plage deg,

2) bestemem deg for at det hun sier ikke betyr noe, eller

3) snakke med han om det når det faller seg naturlig.

Endret av Carrot
Skrevet

Fokuser på andre, han tar kontakt hvis han har lyst. 

Anonymkode: 965f7...e55

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Carrot skrev:

Hvis du trenger mer avklaring enn det du har fått foreslår jeg å snakke med  han om det og ikke venner, de synser - han vet..

Sånn ellers er det for mange som tyr til relasjonsråd utenfor relasjonen det gjelder - altså om du krangler med partneren din er det partneren du bør snakke med først og fremst, ikke venninna liksom.. Om du syns moren din er urimelig derimot kan du få innspill fra venner på om den følelsen er en de kjenner seg igjen i men du må likevel snakke med moren din om situasjonen.. Mange er konfliktsky og søker bekreftelse heller enn en dialog hvor de må kommunisere og samarbeide - ikke vær en av de, snakk med han om det du tenker på. Skal dere ha "happily ever after" er det alfa og omega å kunne snakke med hverandre og til hverandre med positivt fortegn.

Sånn jeg forstår det så er det jo det hun har forsøkt å gjøre. Altså.. kanskje ikke direkte å fortalt om usikkerheten, men det hadde jeg heller ikke gjort nå på et så tidlig stadie. Men..å spurt flere ganger.

Men.. jeg er i samme båt selv, vi har truffes en gang... han han svart veldig klart på at han VIL treffes igjen.. liker meg.. Bla, bla.. og siden jeg har konkret spurt.. og også en gang spurt om han ER intressert så føler jeg ballen er hos han. Ellers kjenner jeg at jeg blir den som skal stå for "alt" og det vil jeg ikke. Dette er ikke en mann som ikke er redd for å spørre heller. Tenker at jeg er antagelig en option, så kjenner det er nødvendig av meg å trekke meg unna. Altså, generelt sett så er det helt greitt at det er sånn helt i starten. Men kjenner det ikke er greitt om hans intensjoner ikke er det han sier. 

Men... skal slappe av.. og så vil tiden vise.

Anonymkode: 14661...5c5

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn jeg forstår det så er det jo det hun har forsøkt å gjøre. Altså.. kanskje ikke direkte å fortalt om usikkerheten, men det hadde jeg heller ikke gjort nå på et så tidlig stadie. Men..å spurt flere ganger.

Men.. jeg er i samme båt selv, vi har truffes en gang... han han svart veldig klart på at han VIL treffes igjen.. liker meg.. Bla, bla.. og siden jeg har konkret spurt.. og også en gang spurt om han ER intressert så føler jeg ballen er hos han. Ellers kjenner jeg at jeg blir den som skal stå for "alt" og det vil jeg ikke. Dette er ikke en mann som ikke er redd for å spørre heller. Tenker at jeg er antagelig en option, så kjenner det er nødvendig av meg å trekke meg unna. Altså, generelt sett så er det helt greitt at det er sånn helt i starten. Men kjenner det ikke er greitt om hans intensjoner ikke er det han sier. 

Men... skal slappe av.. og så vil tiden vise.

Enklere når dere har møttes forsåvidt men jeg føler vi har hatt såpass med kontakt at vi "kjenner" hverandre litt... Kan jeg spørre om hvordan du spurte? Spurte du rett frem om han var interessert? For jeg vurderer også det, men føler jeg må ha en slags innfallsvinkel for å spørre: "Er du fremdeles interessert i å møtes ved første og beste anledning? :)" 

Kan jeg eventuelt si noe sånt som: "Hei, du, jeg bare lurer... Vi har hatt kontakt en god stund, er du fremdeles interessert i å møtes ved første og beste anledning? :) Jeg har ikke dårlig tid, men har brent meg før på enkelte som har hatt andre intensjoner enn meg..." 

Håper for øvrig det løser seg for deg og din date også! 

Anonymkode: da939...b37

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enklere når dere har møttes forsåvidt men jeg føler vi har hatt såpass med kontakt at vi "kjenner" hverandre litt... Kan jeg spørre om hvordan du spurte? Spurte du rett frem om han var interessert? For jeg vurderer også det, men føler jeg må ha en slags innfallsvinkel for å spørre: "Er du fremdeles interessert i å møtes ved første og beste anledning? :)" 

Kan jeg eventuelt si noe sånt som: "Hei, du, jeg bare lurer... Vi har hatt kontakt en god stund, er du fremdeles interessert i å møtes ved første og beste anledning? :) Jeg har ikke dårlig tid, men har brent meg før på enkelte som har hatt andre intensjoner enn meg..." 

Håper for øvrig det løser seg for deg og din date også! 

Husker ikke helt ordlyden...men spurte først om interessen var der fortsatt for å treffes. Siden vi begge hadde snakket om det en stund før. Fikk en veldig hyggelig melding om at han var veldig intressert i det.. Men.. så var det noe.. jeg følte allikevel han hadde trukket seg tilbake. Plutselig hørte jeg ikke noe.. så da spurte jeg etterhvert om han egentlig var intressert å ha kontakt. Da svarte han ikke på det.. Men om alt annet. Da tenkte jeg dust. Heheje.. 

Kontakten er tatt opp igjen i ettertid og vi har snakket på web også om dette.. og han sier veldig tydelig at han er det. Men jeg vet ikke allikevel. Men samtidig er dette helt i starten så jeg forsøker å ikke legge for mye i det.

Jeg synest meldingen du foreslår er helt fin. Om han svarer positivt på det, så kan du få avtalt et konkret tidspunkt om det går.

Skrevet

Wiiiii, vi skal møtes på søndag 😁😁😁

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wiiiii, vi skal møtes på søndag 😁😁😁

Så hyggelig, TS :) Lykke til! 

Skrevet

Det er i hvert fall sikkert at han liker å ha kontakt med deg. 

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke giddet å holde kontakt med noen jeg ikke hadde ønsket å møte i virkeligheten, så at han gjør det er vel et godt tegn :) 

Anonymkode: 5b578...225

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...