AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #21 Skrevet 23. august 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 161 cm og 53 kg, så er slank og har alltid vært det. Jeg hadde marginalt større pupper før barn og amming, men etter det forsvant de som dugg for solen 😅 Håper og tror at denne mannen kan bli forelsket og glad nok i meg som jeg er, så puppemangelen ikke får stor betydning. Føler jo at jeg lurer han med å bruke "polstret" bh som gjør at det ser ut som jeg har pupper, men... Ts Anonymkode: 57d13...26a Jeg ville ikke gjort dette, da det kan ha motsatt effekt, altså at det ser ut som du har noe, så går bh-en av og det er helt "tomt". Da kan man nesten føle seg litt snytt, hvis det er lov å si, og kan dermed virke negativt mens hvis det var flatt hele tiden så hadde det ikke spilt noen rolle fra eller til Anonymkode: 3559e...6dd 4
Jr.Garcon Skrevet 23. august 2018 #22 Skrevet 23. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt å date en veldig søt og snill mann i midten av 30åra. Vi er på samme alder. Jeg liker han utrolig godt. Han er hensynsfull og høflig, og vi har snakket masse og blitt kjent, og ikke gjort mer enn å kysse litt. Det er nok ikke lenge til vi gjør mer enn å kysse og jeg gruer meg så enormt. Jeg er så og si flatbrystet og dette er et stort kompleks for meg. Jeg vet han synes jeg er pen og attraktiv, han er voksen i hodet og veldig stødig og oppegående. Jeg føler en frykt ifht om han synes jeg er usexy når han innser at jeg ikke har pupper.. Ingen kjærester jeg har hatt før har brydd seg om det, men det er alltid like skummelt med en ny. Ville dette vært en dealbreaker for deg? Tror dere han kan miste den seksuelle interessen for meg pga dette? 😟 Hvor viktig er pupper om man liker dama veldig godt på alle andre måter? Anonymkode: 57d13...26a Du kan seff være 😮 😮 flott og perfekt også med smååååå pupper ! Jeg vil jo også tro han har sett at du ikke har verdens største pupper allerede, så slapp av 2
Xcase33 Skrevet 24. august 2018 #23 Skrevet 24. august 2018 23 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har begynt å date en veldig søt og snill mann i midten av 30åra. Vi er på samme alder. Jeg liker han utrolig godt. Han er hensynsfull og høflig, og vi har snakket masse og blitt kjent, og ikke gjort mer enn å kysse litt. Det er nok ikke lenge til vi gjør mer enn å kysse og jeg gruer meg så enormt. Jeg er så og si flatbrystet og dette er et stort kompleks for meg. Jeg vet han synes jeg er pen og attraktiv, han er voksen i hodet og veldig stødig og oppegående. Jeg føler en frykt ifht om han synes jeg er usexy når han innser at jeg ikke har pupper.. Ingen kjærester jeg har hatt før har brydd seg om det, men det er alltid like skummelt med en ny. Ville dette vært en dealbreaker for deg? Tror dere han kan miste den seksuelle interessen for meg pga dette? 😟 Hvor viktig er pupper om man liker dama veldig godt på alle andre måter? Anonymkode: 57d13...26a Det vil være en dealbreaker hvis du ikke har markedsført attraktiviteten din på annet vis enn kun utseendet. Er mest opptatt av om det er "noe" mellom ørene på kvinnfolk jeg da ...men regner ikke med du er typen som spiller mest på det? noe som er litt merkelig hvis brystenene mangler noe "Pamela" faktor? hmm
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #24 Skrevet 24. august 2018 Små pupper er pent, praktisk og sexy. M-50 Anonymkode: a841a...315 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #25 Skrevet 24. august 2018 Hvor små snakker vi om? A cup eller brystvorte rett på flat brystkasse? Anonymkode: 30845...860
RoH Skrevet 24. august 2018 #26 Skrevet 24. august 2018 (endret) VI risikerer alle og bli vraket i kontakt med andre mennesker, alltid. Her må du nesten bare kaste deg ut på glattisen og se hvordan det går. Tror ikke jeg har hørt om noen menn som har dumpa dama pga. puppene om resten funker. Det er greit at kviner er mer visuelt opptatt enn menn, men det er jo greit og slappe litt av. Er han ikke fornøyd med deg så funker det vel ikke om ti år likevel Endret 24. august 2018 av RoH 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #27 Skrevet 24. august 2018 Jeg har små pupper (75A). Jeg er veldig fornøyd med dem. Hjemme går jeg alltid uten bh. Jeg er nærmere 40 år, har ikke antydning til hengepupper. Det er behagelig for ryggen osv. Jeg var ikke like fornøyd når jeg var yngre, gikk med push ups i forskjellige varianter. Du skal se at du også blir fornøyd etterhvert. Anonymkode: b1ebe...241 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #28 Skrevet 24. august 2018 Slapp helt av😊 Vi snakker om mannfolk ikke sant? Store, passende,eller små pupper for gutta er et fett. Det de ser på er rumpa di og om du smiler til dem. Gjerne fortell oss ut i datingen om hvordan det gikk. Anonymkode: 375e6...dc4
Duftavsommerregn Skrevet 24. august 2018 #29 Skrevet 24. august 2018 På 23.8.2018 den 6.55, AnonymBruker skrev: Ville dette vært en dealbreaker for deg? Tror dere han kan miste den seksuelle interessen for meg pga dette? 😟 Hvor viktig er pupper om man liker dama veldig godt på alle andre måter? Overhodet ikke, du misforstår dette litt. Du ligger for mye vekt på dette. Om dere passer samme fysisk ellers, har den gnisten som faktisk teller, og ikke minst personligheten, felles verdier og bare passer sammen, betyr ikke puppene en dritt! Tro meg på det Noen menn kan jo faktisk reagere på dette, men da passer han ikke sammen med deg, og vær glad for at du slipper.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #30 Skrevet 28. august 2018 Takk for mange gode svar!! 🙋 Vi har nå vært på 5 dates, og fortsatt er vi på kyssing og "uskyldig" kos, med klærne på..😉 Har rett og slett vært for opptatt med å snakke om alt mellom himmel og jord, og finne ut hvem hverandre er, til å komme så langt som sex... 😂 Han finner intelligens og refleksjonsevne mer attraktivt enn noe annet, og det gjør jeg også. Vet han synes jeg er både sjarmerende, pen og smart, så kan ikke tenker meg han backer ut pga puppefravær, men jeg lover dere jeg er nervøs nå... 😑 Tror neste date ender til sengs, vi er liksom der nå at det er neste naturlige skritt 😱😱😱 Anonymkode: 57d13...26a 2
herzeleid Skrevet 28. august 2018 #31 Skrevet 28. august 2018 Det er selvfølgelig ingen dealbreaker å ha veldig små pupper, og for mange handler det nok om at kroppen er proporsjonal. En tynn/slank og ellers stram kropp med tilsvarende bryster kan være kjempefint.
Thyra Skrevet 28. august 2018 #32 Skrevet 28. august 2018 På 23.8.2018 den 11.33, AnonymBruker skrev: Heldigvis betyr puppe størrelse mindre for menn enn hva penis størrelse gjør for kvinner. Anonymkode: f3326...d7b Tøys. 1
Svartfugl Skrevet 29. august 2018 #33 Skrevet 29. august 2018 På 23.8.2018 den 6.55, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt å date en veldig søt og snill mann i midten av 30åra. Vi er på samme alder. Jeg liker han utrolig godt. Han er hensynsfull og høflig, og vi har snakket masse og blitt kjent, og ikke gjort mer enn å kysse litt. Det er nok ikke lenge til vi gjør mer enn å kysse og jeg gruer meg så enormt. Jeg er så og si flatbrystet og dette er et stort kompleks for meg. Jeg vet han synes jeg er pen og attraktiv, han er voksen i hodet og veldig stødig og oppegående. Jeg føler en frykt ifht om han synes jeg er usexy når han innser at jeg ikke har pupper.. Ingen kjærester jeg har hatt før har brydd seg om det, men det er alltid like skummelt med en ny. Ville dette vært en dealbreaker for deg? Tror dere han kan miste den seksuelle interessen for meg pga dette? 😟 Hvor viktig er pupper om man liker dama veldig godt på alle andre måter? Anonymkode: 57d13...26a Det er jo umulig å si, fordi folk er så forskjellige! Har en flott venninne "uten pupper" med en like flott mann som synes hun er vakker, akkurat som hun er! Kanskje du skal snakke om komplekset ditt med denne mannen? De fleste har et fleksibelt tenningsmønster, og kan like både stort og smått, selv om favoritten er noe i midten. Noen misliker store bryster, og unngår det. Andre elsker små/flate bryst, mens noen vil helst at partneren skal ha størst mulig bryst. Med mindre du har stappet bh-en full av sokker, så vil jeg jo tro at han allerede har en anelse om hvor store dine bryster er, og tydeligvis, liker han det han ser! 2
puppi Skrevet 29. august 2018 #34 Skrevet 29. august 2018 On 8/23/2018 at 6:57 AM, AnonymBruker said: For meg betyr pupper nada! Jeg er mer opptatt av rumpa, hvis man skal gå på det estetiske ift utseende Anonymkode: 9bb05...865 Jeg er veldig opptatt av både pupper og rumpe, men bryr meg særs lite om hvordan de ser ut, liker jeg jenta, så elsker jeg brø’a og ræva hennes
heipådegsann Skrevet 29. august 2018 #35 Skrevet 29. august 2018 Jeg vet veldig godt at samboeren min elsker store pupper. Vi var venner før vi ble forelsket så vi kunne jo snakke om slike ting. Og han var helt ekstremt vill etter de puppene! Likevel har vi vært samboere i 4år nå, og fått barn sammen. Og det har aldri vært noen hemmelighet at mine pupper er knøttsmå 😂 Han sliter heller ikke med å bli tent, virker ihvertfall ikke sånn. For noen er det sikkert viktig. Men de fleste ser nok på "hele pakken", og den kan jo være kjempebra uavhengig av puppestørrelse. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå