Gå til innhold

Er null pupper dealbreaker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å date en veldig søt og snill mann i midten av 30åra. Vi er på samme alder. Jeg liker han utrolig godt. Han er hensynsfull og høflig, og vi har snakket masse og blitt kjent, og ikke gjort mer enn å kysse litt. 

Det er nok ikke lenge til vi gjør mer enn å kysse og jeg gruer meg så enormt. Jeg er så og si flatbrystet og dette er et stort kompleks for meg. 

Jeg vet han synes jeg er pen og attraktiv, han er voksen i hodet og veldig stødig og oppegående. Jeg føler en frykt ifht om han synes jeg er usexy når han innser at jeg ikke har pupper.. 

Ingen kjærester jeg har hatt før har brydd seg om det, men det er alltid like skummelt med en ny. 

Ville dette vært en dealbreaker for deg? 

Tror dere han kan miste den seksuelle  interessen for meg pga dette? 😟 Hvor viktig er pupper om man liker dama veldig godt på alle andre måter? 

Anonymkode: 57d13...26a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg betyr pupper nada! Jeg er mer opptatt av rumpa, hvis man skal gå på det estetiske ift utseende 

Anonymkode: 9bb05...865

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker små pupper! Store pupper er faktisk turn-off for min del. Små er en fetish for meg!

Anonymkode: cb7b7...23e

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker små pupper! Store pupper er faktisk turn-off for min del. Små er en fetish for meg!

De kan ikke kalles små engang, de er så godt som ikke-eksisterende 😓

Ts

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kan ikke kalles små engang, de er så godt som ikke-eksisterende 😓

Ts

For meg er det ikke en dealbreaker nei. Vi menn er minst like forskjellige som dere kvinner. Noen har det ikke noe å si, for andre så har det veldig mye å si at en kvinne har store. For min del er små, gjerne veldig små - ganske søte synes jeg. Men det jeg tenner virkelig på er et blikk som spiser meg levende. Bruker du AA eller A i cup-størrelse, så er de perfekte for min del :)

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt å date en veldig søt og snill mann i midten av 30åra. Vi er på samme alder. Jeg liker han utrolig godt. Han er hensynsfull og høflig, og vi har snakket masse og blitt kjent, og ikke gjort mer enn å kysse litt. 

Det er nok ikke lenge til vi gjør mer enn å kysse og jeg gruer meg så enormt. Jeg er så og si flatbrystet og dette er et stort kompleks for meg. 

Jeg vet han synes jeg er pen og attraktiv, han er voksen i hodet og veldig stødig og oppegående. Jeg føler en frykt ifht om han synes jeg er usexy når han innser at jeg ikke har pupper.. 

Ingen kjærester jeg har hatt før har brydd seg om det, men det er alltid like skummelt med en ny. 

Ville dette vært en dealbreaker for deg? 

Tror dere han kan miste den seksuelle  interessen for meg pga dette? 😟 Hvor viktig er pupper om man liker dama veldig godt på alle andre måter? 

Nei. Ikke dealbraker. Jeg hadde ei med absolutt null pupper. Det er ikke derfor det ble slutt. Jeg skal ikke late som om det ikke har noe som helst å si. Det er en fordel å ha en liten håndfull i det minste, men det er bare en av veldig mange faktorer, og langt fra den viktigste. Det er fort glemt. Det går ikke ut over tenning. 

Men du har jo selv hatt kjærester som ikke har brydd seg. Er ikke det svar på spørsmålet ditt? 

Anonymkode: 92bcf...ffa

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Ikke dealbraker. Jeg hadde ei med absolutt null pupper. Det er ikke derfor det ble slutt. Jeg skal ikke late som om det ikke har noe som helst å si. Det er en fordel å ha en liten håndfull i det minste, men det er bare en av veldig mange faktorer, og langt fra den viktigste. Det er fort glemt. Det går ikke ut over tenning. 

Men du har jo selv hatt kjærester som ikke har brydd seg. Er ikke det svar på spørsmålet ditt? 

Anonymkode: 92bcf...ffa

Godt å høre 😉

Jo, men det blir faktisk vanskeligere jo eldre jeg blir... Så ville bare høre litt hva folk tenker om det 😊

Skrevet

Siden du ikke er fornøyd med de selv, har du vurdert å gjøre noe med de ? Silikon ? 

Anonymkode: 6840e...475

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du ikke er fornøyd med de selv, har du vurdert å gjøre noe med de ? Silikon ? 

Anonymkode: 6840e...475

Det har jeg vurdert men tør ikke ta sjansen på komplikasjoner etc. Og prøver å godta meg selv som jeg er. Har 2 døtre som jeg ikke vil at skal påvirkes til å tenke at man må operere seg for å ha det bra med seg selv. 

Da må jeg heller gjennom en del grubling og kvaler ang mine komplekser, i kampen om å godta seg selv.. 

• Liker 16
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg vurdert men tør ikke ta sjansen på komplikasjoner etc. Og prøver å godta meg selv som jeg er. Har 2 døtre som jeg ikke vil at skal påvirkes til å tenke at man må operere seg for å ha det bra med seg selv. 

Da må jeg heller gjennom en del grubling og kvaler ang mine komplekser, i kampen om å godta seg selv.. 

Fint. Lykke til med datingen! 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

All kred til det fine svaret ditt!!:) Du har jo helt rett, det handler om å godta seg selv som en er..  Jeg opererte brystene da jeg var 20, etter og ha ammet 1. barnet mitt. Nå har de kapslet seg og er harde og ikke noe gode og ta på. Har ikke råd til ny operasjon. Jeg har store komplekser for dette, noe som gjør at jeg vegrer meg for å være intim med en mann. 

Anonymkode: 42042...c93

• Liker 1
Skrevet

Han jeg driver med nå elsker mine store pupper, er seriøst helt vill etter de, og er virkelig en puppemann. Men alle hans tidligere damer som jeg vet om har hatt små pupper, den ene så og si ikke eksisterende pupper. Hvis man liker noen er det ikke noe man bryr seg om i det hele tatt. 

Anonymkode: 6f733...0b0

• Liker 4
Skrevet

Hvis du er slank, sporty eller veltrent, er det ikke unaturlig at det er null pupper. Det finnes mange sånne jenter - og de er sexye. Men hvis du er overvektig og fortsatt ingen pupper, så hadde det sett litt rart ut, tenker jeg.

Anonymkode: e9e9f...012

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er slank, sporty eller veltrent, er det ikke unaturlig at det er null pupper. Det finnes mange sånne jenter - og de er sexye. Men hvis du er overvektig og fortsatt ingen pupper, så hadde det sett litt rart ut, tenker jeg.

Anonymkode: e9e9f...012

Jeg er 161 cm og 53 kg, så er slank og har alltid vært det. Jeg hadde marginalt større pupper før barn og amming, men etter det forsvant de som dugg for solen 😅 

Håper og tror at denne mannen kan bli forelsket og glad nok i meg som jeg er, så puppemangelen ikke får stor betydning. Føler jo at jeg lurer han med å bruke "polstret" bh som gjør at det ser ut som jeg har pupper, men... Ts

Skrevet

Eksen min dumpa daten mye pga hun ikke hadde pupper i det hele tatt, han er veldig opptatt av sine seksuelle preferanser 🙄 Sykt teit. Ikke bare derfor altså, han hadde ikke følelser for henne, men puppene gjorde at han ikke fikk den 100% tenningen rent seksuelt. Men om han fyren du dater er oppegående i hodet og bryr seg om deg og er interessert så er ikke det dealbreaker! Jeg har født to barn og har masse strekkmerker og overflødig mage (normalt slank ellers), og før jeg opererte puppene mine så de ut som to sprukne ballonger. Gikk på selvtilliten løs. Men jeg fant meg en kjæreste da som elsket de stygge puppene mine 😂 Jeg hadde veldig fine pupper før jeg fikk barn, derfor klarte jeg ikke å leve med den forandringen. Hadde jeg vært født med små hadde det vært noe annet. Søstra mi har null pupper, men kan få hvem hun vil. Så IKKE stress! Om han mister tenningen på deg pga puppene dine, så er han jo ikke verdt deg uansett :)

Anonymkode: 79f77...5f3

• Liker 2
Skrevet

Foretrekker store pupper, men hadde ikke vært en dealbreaker dersom jeg hadde vært forelsket.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er på motsatt side av deg, TS. Jeg har veldig store pupper fra naturens side, og jeg er ikke den slankeste, men jeg hadde uansett hatt store pupper om jeg var slank også. Jeg slet lenge med selvbildet mitt fordi puppene var store, de begynte å henge mer, og ville egentlig bare operere de vekk. Men så møtte jeg kjæresten min som elsket puppene mine slik dem var, og jeg også begynte å elske dem. 

Jeg sier ikke at du trenger en mann for å elske puppene dine, men hvis du møter den rette mannen for deg så vil du innse at han elsker deg for den du er :) 

Anonymkode: 6e932...ba5

• Liker 3
Skrevet

Heldigvis betyr puppe størrelse mindre for menn enn hva penis størrelse gjør for kvinner. 

Anonymkode: f3326...d7b

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min dumpa daten mye pga hun ikke hadde pupper i det hele tatt, han er veldig opptatt av sine seksuelle preferanser 🙄 Sykt teit. Ikke bare derfor altså, han hadde ikke følelser for henne, men puppene gjorde at han ikke fikk den 100% tenningen rent seksuelt. Men om han fyren du dater er oppegående i hodet og bryr seg om deg og er interessert så er ikke det dealbreaker! Jeg har født to barn og har masse strekkmerker og overflødig mage (normalt slank ellers), og før jeg opererte puppene mine så de ut som to sprukne ballonger. Gikk på selvtilliten løs. Men jeg fant meg en kjæreste da som elsket de stygge puppene mine 😂 Jeg hadde veldig fine pupper før jeg fikk barn, derfor klarte jeg ikke å leve med den forandringen. Hadde jeg vært født med små hadde det vært noe annet. Søstra mi har null pupper, men kan få hvem hun vil. Så IKKE stress! Om han mister tenningen på deg pga puppene dine, så er han jo ikke verdt deg uansett :)

Anonymkode: 79f77...5f3

En mann kan være oppegående selv om han har seksuelle preferanser.  

• Liker 1
Skrevet

Ganske Deal breaker for meg. Liker pupper. Liker former generelt.

Anonymkode: d8155...6b2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...